Anonymus13 Skrevet 14. desember 2021 #1 Skrevet 14. desember 2021 Noen som vet om noe som kan redusere på poser under øynene utenom operasjon? Jeg har ganske store, har ikke råd til operasjon, så det må bli noe annet. Hvilken krem er best? Som kan gjøre noe?
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #2 Skrevet 14. desember 2021 Lower blepharoplasty / nedre øyelokk operasjon er ikke dyrt. Det koster 20.000 så hvis du plages veldig av poser under øynene hadde jeg spart opp til det istedet for å kaste bort penger på kremer som ikke funker. Det er ikke noe annet enn operasjon som fjerner overflødig hud og fettposene som funker.. Kremer med koffein i gir en midlertidig oppstrammende effekt men den varer bare i 30-90 minutter. Anonymkode: 3da90...cac
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #3 Skrevet 15. desember 2021 Sliter med det samme, og det som har hjulpet meg mest er: • Kutt ned på saltinntaket • Drikke nok vann • Gå en tur i hurtig tempo hver dag (øker blodsirkulasjonen og hjelper mot væskeansamling) • Yoga (samme grunn som tur) • Så mye søvn som mulig • Ansiktsmassasje med jojobaolje eller en god krem (finn videoer på Youtube) • Solbeskyttelse under øynene slik at huden ikke blir mindre elastisk Jeg har brukt tusenvis av kroner på kremmer som var helt bortkastet, dette var det som bedret problemet betraktelig hos meg! 😊 Anonymkode: 4fbc7...9ee 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå