AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #1 Skrevet 14. desember 2021 Kanskje litt barnslig tittel, men hva er den beste måten dere har slått opp med en venn på? Da tenker jeg spesielt på dere som har blitt utnyttet, tatt for gitt i mange år, utestengt massivt i vennegjengen, og i tillegg har blitt behandlet som luft eller har plutselig blitt ghostet eller noe? Jeg har selv blitt utestengt av hele barndomsvennegjengen etter jeg fikk barn og etter moren min ble alvorlig syk. Det begynte med at ingen sendte meg meldinger lengre, for å så plutselig slenge ut «rykter» om meg for å så begynne å massivt utestenge meg fra 30 årsdager, 40 årsdager og alt av andre begivenheter. Først ble jeg utestengt av min barndomsvenninne for å så bli utestengt av resten.. I tillegg sendte de meg snap av bursdager der alle var, mens jeg satt hjemme å kjente meg uteblitt deltagelse. I dag psyket jeg meg opp og sendte melding til hun ene. Jeg forklarte henne at jeg ikke ønsket mer kontakt med henne da jeg følte hun hadde utestengt meg og behandlet meg dårlig i lang tid. Jeg fortalte på en fin måte at jeg trengte gode folk rundt meg som oppriktig ønsket meg godt og som oppriktig brydde seg om meg. Jeg slettet henne etterpå fra alle sosiale medier! Hva er deres? Anonymkode: 49f15...60f 4
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #2 Skrevet 14. desember 2021 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Kanskje litt barnslig tittel, men hva er den beste måten dere har slått opp med en venn på? Da tenker jeg spesielt på dere som har blitt utnyttet, tatt for gitt i mange år, utestengt massivt i vennegjengen, og i tillegg har blitt behandlet som luft eller har plutselig blitt ghostet eller noe? Jeg har selv blitt utestengt av hele barndomsvennegjengen etter jeg fikk barn og etter moren min ble alvorlig syk. Det begynte med at ingen sendte meg meldinger lengre, for å så plutselig slenge ut «rykter» om meg for å så begynne å massivt utestenge meg fra 30 årsdager, 40 årsdager og alt av andre begivenheter. Først ble jeg utestengt av min barndomsvenninne for å så bli utestengt av resten.. I tillegg sendte de meg snap av bursdager der alle var, mens jeg satt hjemme å kjente meg uteblitt deltagelse. I dag psyket jeg meg opp og sendte melding til hun ene. Jeg forklarte henne at jeg ikke ønsket mer kontakt med henne da jeg følte hun hadde utestengt meg og behandlet meg dårlig i lang tid. Jeg fortalte på en fin måte at jeg trengte gode folk rundt meg som oppriktig ønsket meg godt og som oppriktig brydde seg om meg. Jeg slettet henne etterpå fra alle sosiale medier! Hva er deres? Anonymkode: 49f15...60f Har aldri slått opp med en venn men har blitt dumpet på den styggeste måten. Synes du gjorde det på en bra måte 😊 Anonymkode: a3dad...f8d 7
Mr&Ro Skrevet 14. desember 2021 #3 Skrevet 14. desember 2021 👏👏Hurra for deg😊 Har ikke slått opp med dårlige “venner“, men rett og slett fadet dem ut. Noen har spurt om hvorfor jeg ikke tok kontakt lengre, og da sa jeg bare at vennskap kun en vei ikke er noe for meg. 7
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #4 Skrevet 14. desember 2021 Hm, reagerer på at du kaller disse for venner. Jeg har aldri dumpa en venn. En venn er noe bra for deg. Anonymkode: 02793...067
Nelja Skrevet 14. desember 2021 #5 Skrevet 14. desember 2021 Hvis dette ga deg ro i sjela tenker jeg det var lurt gjort, ellers virket det ikke som det var behov å dumpe denne gjengen. Du kunne bare latt være å ta kontakt. 4
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #6 Skrevet 14. desember 2021 Er det deg som har startet flere tråder om vennegjengen som dumpa deg? Spør fordi jeg fikk så vondt av deg. jeg har vel bare latt ting gli ut når jeg ikke har ønsket kontakt mer. Har aldri sendt noen melding om at jeg ikke vil ha de i livet mitt mer. Hva mener du med beste måte å gjøre det på, best for deg eller den som skal få budskapet? Ville vel tenkt at mest skånsomt er å bare la ting fade ut. Anonymkode: c17ac...7a2 4
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #7 Skrevet 14. desember 2021 Så bra gjort! Du stod opp for deg selv og tok tilbake selvverdet ditt ved å si i fra! 👏👏👏 Anonymkode: 00da5...ebc 2
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #8 Skrevet 14. desember 2021 Nelja skrev (9 minutter siden): Hvis dette ga deg ro i sjela tenker jeg det var lurt gjort, ellers virket det ikke som det var behov å dumpe denne gjengen. Du kunne bare latt være å ta kontakt. Det å la være å ta kontakt biter ikke på alle. Har prøvd dette, og direkte konfrontasjon. Ingenting hjelper og jeg har bare resignert😣Tar kontakt ca en gang per mnd, mens jeg selv stort sett blir kontaktet daglig. Gjerne fra morgen til kveld…tar gjerne imot tips til bedre håndtering da jeg går rundt kronisk irritert😭 Anonymkode: dd881...1c5
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #9 Skrevet 14. desember 2021 Jeg sier ikke hva jeg mener direkte til en person. Hvis jeg ikke liker dem like godt lenger eller de er slitsom da faser jeg de ut. Anonymkode: 42e7a...448
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #10 Skrevet 14. desember 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Har aldri slått opp med en venn men har blitt dumpet på den styggeste måten. Synes du gjorde det på en bra måte 😊 Anonymkode: a3dad...f8d Ok, takk❤️ Anonymkode: 49f15...60f
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #11 Skrevet 14. desember 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hm, reagerer på at du kaller disse for venner. Jeg har aldri dumpa en venn. En venn er noe bra for deg. Anonymkode: 02793...067 «Venner» man trodde var venner, eller tidligere venner. Jeg hadde venner min alle dumpet meg.. Anonymkode: 49f15...60f
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #12 Skrevet 14. desember 2021 Ts her Jeg har en venn igjen, og resten er borte😂 Glad jeg har jobb og familie hvis ikke hadde det blitt trist. Huff!! Anonymkode: 49f15...60f 3
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #13 Skrevet 14. desember 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Så bra gjort! Du stod opp for deg selv og tok tilbake selvverdet ditt ved å si i fra! 👏👏👏 Anonymkode: 00da5...ebc Aldri følt meg bedre! Nå gjenstår det bare å starte det nye livet. Kommer ikke til å se noe til de på noen plass og det blir helt fantastisk for meg😃 Slike folk er deilig å kvitte seg med.. Spesielt hun ene var som en igle, og hun sladret om alt og alle og hun var en dårlig venninne. Hun tok aldri kontakt og latet som ingenting når jeg spurte henne om hvorfor.. Men hun skulle låne alt av meg og få alt av andre goder ved æ være mim venn.. Ja, hun utnyttet meg grovt uten å gå nærmere i detalj. Anonymkode: 49f15...60f 2
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #14 Skrevet 14. desember 2021 Nå som du har gjort det så håper jeg for din del at du kommer over det. Jeg har sett at du har opprettet en god del tråder om dette, og hvis du ikke kommer over det nå, så anbefaler jeg en samtale med en psykolog. Anonymkode: e03f4...454 7
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #15 Skrevet 14. desember 2021 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Nå som du har gjort det så håper jeg for din del at du kommer over det. Jeg har sett at du har opprettet en god del tråder om dette, og hvis du ikke kommer over det nå, så anbefaler jeg en samtale med en psykolog. Anonymkode: e03f4...454 😂 Anonymkode: 49f15...60f
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #16 Skrevet 15. desember 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): 😂 Anonymkode: 49f15...60f Er det morsomt at du har hatt ett sykelig oppheng i vennegjengen? Anonymkode: e03f4...454 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #17 Skrevet 15. desember 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Er det morsomt at du har hatt ett sykelig oppheng i vennegjengen? Anonymkode: e03f4...454 Du er så merkelig i måten du skriver på. Hold deg heller til tråden kjære deg. Det blir for dumt🙈 Anonymkode: 49f15...60f
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #18 Skrevet 15. desember 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Du er så merkelig i måten du skriver på. Hold deg heller til tråden kjære deg. Det blir for dumt🙈 Anonymkode: 49f15...60f Jeg er ikke den du siterer men svært lite sjarmerende å drive med hersketeknikker. Først latterliggjøring og nå kjære deg kommentaren. Skjerp deg. Anonymkode: 3b24c...db7 4
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #19 Skrevet 15. desember 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg er ikke den du siterer men svært lite sjarmerende å drive med hersketeknikker. Først latterliggjøring og nå kjære deg kommentaren. Skjerp deg. Anonymkode: 3b24c...db7 Åja😂 Anonymkode: 49f15...60f 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #20 Skrevet 15. desember 2021 Sletta henne som venn på facebook og andre sosiale medier, deretter flytta jeg uten å fortelle henne om det eller oppgi min nye adresse. Anonymkode: fb350...3e1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå