AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #1 Del Skrevet 14. desember 2021 Nokon som har handla frå https://www.missmary.no/ før? Eg er så dårleg på å sjå om nettsider er scam eller ekte... Anonymkode: 9a2ef...38b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 14. desember 2021 #2 Del Skrevet 14. desember 2021 (endret) Miss Mary er trygt. De har eksistert som postordrefirma før netthandel ble vanlig, i alle fall siden tidlig nitti-tall. Endret 14. desember 2021 av Perelandra 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pinkee Skrevet 14. desember 2021 #3 Del Skrevet 14. desember 2021 Miss Mary er som sagt et godt gammelt selskap, helt trygt å handle fra. Jeg kjøpte noen truser der, og de var helt som på bilde/beskrivelse, eneste problemet var at de var store i størrelsen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muskath Skrevet 14. desember 2021 #4 Del Skrevet 14. desember 2021 Du kan trygt handle fra Miss Mary. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bingo Bongo Skrevet 2. januar 2022 #5 Del Skrevet 2. januar 2022 Litt på siden, men er det noen som har handlet BH derifra? Kunne tenke meg å prøve, men da jeg tok mål så endte jeg opp med at de anbefalte størrelse langt i fra det jeg bruker til vanlig (type veldig vid omkrets og veldig liten cup) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #6 Del Skrevet 2. januar 2022 Bingo Bongo skrev (1 minutt siden): Litt på siden, men er det noen som har handlet BH derifra? Kunne tenke meg å prøve, men da jeg tok mål så endte jeg opp med at de anbefalte størrelse langt i fra det jeg bruker til vanlig (type veldig vid omkrets og veldig liten cup) Jeg har handler der flere ganger. Det jeg målte meg til passer. Det er mange som bruker feil størrelse, er en ting jeg har lært. For mange måler seg ikke. Du kan alltids finne en anne side og måle deg og se hva de sier om hvilken størrelse du burde ha. Altså om flere ulike steder sier samme størrelse, så er det kanskje noe i det. Om du enda er noe skeptisk så kan du da også gå å teste ut den størrelsen i en fysisk butikk. Jeg vet at det er noe forskjell på ulike merker, men generelt så stemmer den sån noe lunde. Det er mange som automatisk tenker A cup = lite. E cup = stort. Men problemet her at cup størrelsen alene sier absolutt ingenting om den faktiske størrelsen. Jeg har to gode håndfuller, men er en B cup, en 95B for å være mer eksakt. En 95 B er en hel del mye større enn en 65B. Eneste negative jeg har å si om de er at det er en intens fabrikk/plastikk lukt fra plagget med en gang man åpner pakken. Men beste bher jeg har gått med. Har slitt med å finne bh som er full cup, men uten vatting, men de selger akkurat det Anonymkode: 46b03...fff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #7 Del Skrevet 2. januar 2022 Bingo Bongo skrev (9 minutter siden): Litt på siden, men er det noen som har handlet BH derifra? Kunne tenke meg å prøve, men da jeg tok mål så endte jeg opp med at de anbefalte størrelse langt i fra det jeg bruker til vanlig (type veldig vid omkrets og veldig liten cup) Det er de eneste BH’ene jeg bruker! Alt annet er uproposjonert og strammer på feil sted. Anonymkode: 63573...3da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #8 Del Skrevet 2. januar 2022 Jeg har mange bher derfra. Har passet hver gang. Trekker fra 5 cm på omkretsen. Bruker samme str som i andre merker. Liker veldig godt stay fresh. Holder mine store pupper godt på plass. Anonymkode: c998c...dd2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bingo Bongo Skrevet 2. januar 2022 #9 Del Skrevet 2. januar 2022 Takk for svar! De fleste som bruker feil størrelse bruker vel for stor vidde og for liten cup, derfor overrasket det meg at Missmary sine mål skulle ha meg i denne retningen. Jeg har "pleid" å bruke ca 80-85D. Så målte Change meg til 80F, og på målene mine hos Missmary mener de at jeg er en 100B... 🤪 Mange år siden jeg har brukt B, for å si det sånn. Tar selvsagt høyde for at jeg kan ha målt feil, men forskjellen er allikevel så stor at jeg ble veldig usikker. 🤷♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cecilie82 Skrevet 3. januar 2022 #10 Del Skrevet 3. januar 2022 Du kan sjekke nettsider du handler på her https://no.trustpilot.com/ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #11 Del Skrevet 3. januar 2022 Bingo Bongo skrev (13 timer siden): Takk for svar! De fleste som bruker feil størrelse bruker vel for stor vidde og for liten cup, derfor overrasket det meg at Missmary sine mål skulle ha meg i denne retningen. Jeg har "pleid" å bruke ca 80-85D. Så målte Change meg til 80F, og på målene mine hos Missmary mener de at jeg er en 100B... 🤪 Mange år siden jeg har brukt B, for å si det sånn. Tar selvsagt høyde for at jeg kan ha målt feil, men forskjellen er allikevel så stor at jeg ble veldig usikker. 🤷♀️ Change opererer vel med sine egne mål. Det de måler passer sjelden hos andre? Men jeg testa også måltabellen til Miss Mary og fikk cup-str jeg ikke har brukt siden ungdommen. Anonymkode: cc679...2bf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 3. januar 2022 #12 Del Skrevet 3. januar 2022 Bingo Bongo skrev (15 timer siden): Takk for svar! De fleste som bruker feil størrelse bruker vel for stor vidde og for liten cup, derfor overrasket det meg at Missmary sine mål skulle ha meg i denne retningen. Jeg har "pleid" å bruke ca 80-85D. Så målte Change meg til 80F, og på målene mine hos Missmary mener de at jeg er en 100B... 🤪 Mange år siden jeg har brukt B, for å si det sånn. Tar selvsagt høyde for at jeg kan ha målt feil, men forskjellen er allikevel så stor at jeg ble veldig usikker. 🤷♀️ Jeg tror Miss Mary henger litt igjen i den tida da BH-alfabetet stoppet på D eller E og man måtte opp i omkrets hvis cup-størrelser utover DD eller E ble for liten. Selv om Miss Mary selger store cup-størrelser, og har gjort det lenge, har jeg inntrykk av at de ikke er helt oppdatert på hva som er best passform. Flere butikker henger fortsatt igjen i dette systemet, særlig dem som retter seg mot klær i store størrelser. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå