Gå til innhold

Tror du de kommer til å innføre tvangsvaksinering i norge?

Lalalalam

Anbefalte innlegg

Thanos skrev (8 minutter siden):

Jeg leste det har blitt færre plasser faktisk...helt utrolig!

😱😱🤬

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Thanos skrev (1 time siden):

Det står det ikke noe om noen sted. Det står bare at de fullvaksinerte har litt kortere sykehusopphold.

Det som er interessant her er at norge ikke takler flere enn 60 personer i respirator, altså krisehjelp. Og i underkant av 400 plasser på intensiven. Jeg kaller det den største skandalen i norsk helsehjelps historie, mens dere 'på toppen av næringskjeden' fokuserer på hvor alvorlig det er at 4 av 10 personer på intensiven er uvaksinerte.

"litt" kortere? det stemmer nok ikke

Endret av Lucille
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tunique skrev (26 minutter siden):

Nei, for hvordan skal de overbevise de som nekter dose 3 eller 5 ? Kjenner en del dobbeltvaksinerte som ikke skal ha flere doser. Flere dobbelvaksinerte har snart status som uvaksinert. 

Ja,de"undervaksinerte"(ikke tatt dose 3) er de NYE uvaksinerte..vent og se..

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tussa84 skrev (1 time siden):

Dette kommer til å bli veldig interessant i så fall. Dersom noen dør av vaksinene vil staten bli tiltalt for drap. Dersom noen får alvorlige bivirkninger vil staten bli tiltalt for legemsbeskadigelse. Erstatninger for legemsbeskadigelse og/eller drap vil komme i tillegg til vanlig pasientskadeerstatning.

De som har tatt vaksinen frivillig får kun kanskje pasientskadeerstatning. Siden man har vært klar over de potensielle bivirkninger kan man også argumentere for at man ikke bør få erstatning, evt. svært begrensede erstatningsutbetalinger.

Staten vil nok ikke bli tiltalt for drap om det skulle se kje, nei. Den kan imidlertid bli gått til sak mot.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thanos skrev (4 timer siden):

Det står det ikke noe om noen sted. Det står bare at de fullvaksinerte har litt kortere sykehusopphold.

Det som er interessant her er at norge ikke takler flere enn 60 personer i respirator, altså krisehjelp. Og i underkant av 400 plasser på intensiven. Jeg kaller det den største skandalen i norsk helsehjelps historie, mens dere 'på toppen av næringskjeden' fokuserer på hvor alvorlig det er at 4 av 10 personer på intensiven er uvaksinerte.

Nå glemmer du alle andre intensiv- og respiratorpasienter som er der samtidig. 

Men ellers er jeg enig i at sylehuskapasiteten er en skandale.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lucille skrev (På 12/18/2021 den 19.30):

"litt" kortere? det stemmer nok ikke

Det er det som står når man googler det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...