AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #1 Skrevet 14. desember 2021 Hei, vet ikke hvordan jeg skal starte dette her, vel med å motivere meg selv å ikke komme i noe som helst romantisk kontakt med en utlending. husker helt på starten på ungdom skolen hvor det var flaut å så lite å prate med en av de utenlandske guttene i klassen, gjorde man det så hadde venninne gjengen sett ned på deg, noen ganger ser jeg på utenlandske menn, men føler raskt en skamfølelse. denne holdingen fortsetter den dag i dag, med vennene mine, familien min osv. jeg har vært sammen med mange menn, både datet og i korte perioder i forhold, har hatt sex med 44 personer og ikke fått noe kjærlighet i det. er litt i en posisjon hvor jeg har lyst til å prøve noe nytt. har kommet i kontakt med en utenlandsk mann hvor jeg begynner å ha følelser for pga snillheten og det med at han er litt mystisk men motarbeider meg hele tiden og det er vondt! Anonymkode: 3c5c4...09a
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #3 Skrevet 14. desember 2021 Så du har blitt påvirket til å ha rasistiske holdninger hele livet og nå begynner å bli mindre rasist. Bra! Anonymkode: 919c3...ff9 4
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #4 Skrevet 14. desember 2021 Jeg er lykkelig gift med mann fra utenlandsk opprinnelse, og opplever ikke fordommer, utover fra familie i starten av forholdet. Må være et litt spesielt miljø du er i. Gift med utenlandsk mann vil jeg likevel fraråde norske kvinner på det sterkeste å innlede noe med en mann som trenger papirer for å komme til Norge. Det er 99% lureri, for det er desperasjon etter å komme seg til Europa/Amerika i mange land. Både de og familie gjør ALT for å gi noen muligheter til det, så det er bare å styre unna. Bor mannen i Norge eller Europa allerede er dette ikke noe problem, med mindre han har en utvisning hengende over seg. Anonymkode: 4533a...321 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå