AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #1 Skrevet 14. desember 2021 Jeg har en familie å feire jul med, men har litt lyst til å være hjemme og ha en rolig kveld med hunden min. Jobber frem til kl 16. Har lyst til å feire jul sammen med hunden min, får ikke vært sammen med han på dagen så har ikke lyst å reise fra han etter jobben også. Der jeg skal være vil ikke at jeg har med hunden.. Er det uakseptabelt å velge bort familiejul med hjemmejul? Anonymkode: c61e2...0ff
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #2 Skrevet 14. desember 2021 Nei det bestemmer du selv, så lenge du ikke har barn som blir skuffet over og være hjemme Anonymkode: ef6f2...693 4
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #3 Skrevet 14. desember 2021 Syns det er helt akseptabelt, jeg😊 Anonymkode: d51ba...cda 3
Khloe P.T Skrevet 14. desember 2021 #4 Skrevet 14. desember 2021 Jeg mener du gjør det rette ved å velge å være sammen med hunden din. Jeg ville gjort akkurat det samme.
Tabris Skrevet 14. desember 2021 #5 Skrevet 14. desember 2021 Hadde jeg vært i din situasjon så hadde jeg utvilsomt feiret hjemme med hunden. At den skal være alene til kl 16 er lenge nok, jeg hadde ikke dratt fra den etter det. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå