AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #1 Skrevet 14. desember 2021 Siste ex: - Tok både osten og skinken i samme frysepose i kjøleskapet - Lot skittenkluten henge rett på krana, så jeg måtte flytte den eller kaste den fir hver gang jeg skulle ha vann - Heiv hans ungers skittentøy rett i maskina uten å sortere, ofte med bæsj på seg - Hadde intense høye alarmer på morgningen Anonymkode: 587dc...401 3
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #2 Skrevet 14. desember 2021 Han gjorde aldri sånne småting som irriterte meg. Han var renslig, ryddig, tok insj til å støvsuge osv Men han var utro og voldelig da Anonymkode: 69a53...cb2 6
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #3 Skrevet 14. desember 2021 Hun brukte enhver horisontal flate til å lagre ting på, inkludert gulvet, der det gjerne ble plassert i handleposer. Det samme gulvet som hun gjerne ville at jeg vasket. Anonymkode: 43c1b...732 3
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #4 Skrevet 14. desember 2021 Måten han lo på Lukten hans Hvor uintelligent han var Anonymkode: e4135...400
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #5 Skrevet 14. desember 2021 Hvordan han alltid ga meg dårlig samvittighet. "Åja, har du lagt deg du? Tenkte å høre om vi kunne finne på noe..." eller "Åja, har du dusja du? Tenkte vi kunne dusje sammen..." osv. Det var bare noe han sa, han ville aldri finne på noe sammen ellers. Bare når det kunne brukes for å manipulere meg. Og hvordan han pirket på alt. "Hvorfor skjærer du paprikaen så stor?" "Hvorfor måker du snøen sånn?" Og jeg hang aldri klærne hans riktig på snora, og jeg klarte ikke å legge sammen sokkene hans riktig. Glad jeg er kvitt ham (har barn sammen, men slipper det over) 😄 Anonymkode: d7b64...277 6
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #6 Skrevet 14. desember 2021 Avhengigheten hans til eks-kjærestene. De han har barn med og de han ikke har barn med , det var sykelig hele greien. Anonymkode: 34b1b...4a9
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #7 Skrevet 14. desember 2021 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Siste ex: - Tok både osten og skinken i samme frysepose i kjøleskapet - Lot skittenkluten henge rett på krana, så jeg måtte flytte den eller kaste den fir hver gang jeg skulle ha vann - Heiv hans ungers skittentøy rett i maskina uten å sortere, ofte med bæsj på seg - Hadde intense høye alarmer på morgningen Anonymkode: 587dc...401 siste eksen : - Han måtte låne penger hele tiden - ble sparket fra jobben - prioterte fotball og hockey foran meg og babyen hans - gjorde aldri noe hjemme - måtte gå, for han i hele tatt gjorde noe med barnet vårt ble slutt for 7 år siden , angrer ikke et sekund på det Anonymkode: 6f96c...f0b
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #8 Skrevet 14. desember 2021 At han ikke var renslig. Skulle ha på seg den samme bokseren etter dusjen. Ikke brukte han deo og han hadde en veldig aktiv jobb. Alt skulle gå på hans sine premisser. Endelig ferdig med han for godt!! Anonymkode: 26573...bb9 7
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #9 Skrevet 14. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): At han ikke var renslig. Skulle ha på seg den samme bokseren etter dusjen. Ikke brukte han deo og han hadde en veldig aktiv jobb. Alt skulle gå på hans sine premisser. Endelig ferdig med han for godt!! Anonymkode: 26573...bb9 Den siste x-en min. Anonymkode: 26573...bb9 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #10 Skrevet 14. desember 2021 Han var fryktelig lat. Hadde lav smerteterskel og ble alltid syyyyyk, med påfølgende egenmelding til jobb. Kjenner ingen andre som kan finne på å ta en dag syk fordi de har dunket storetåa i et bordbein feks. Eller ligge i 14 dager med manflu, når det var en liten forkjølelse. Han ble irritert på meg fordi jeg ikke stelte for ham når han ble «syk». Anonymkode: 15791...b77 5
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #11 Skrevet 15. desember 2021 Amfetamin 🙄🙄🙄 og alt annet han fikk tak i... I tillegg var han ekstremt upålitelig, tok meg for gitt, løy så det rant og... begynte midt oppi leverposteien🙈 Gikk så snart mistankene mine om rusingen var bekreftet! Anonymkode: 2a899...77d 3
Kvinnenavn Skrevet 15. desember 2021 #12 Skrevet 15. desember 2021 • Han hadde den uvanen at han stakk tunga ut av munnen når han skulle dra inn snørra si. Som en unge. Det var så utrolig irriterende. Hva med å snyte seg eller i det minste la tunga forbli inne i munnen. Han har sikkert aldri sett det selv. • Tåfis. En helt vanvittig mengde med tåfislukt som forgiftet hele gangen. • For store boksere. De skulle være trange men hang og slang.. • Håndterte ingen form for «kritikk». Ble drama ut av hver minste lille ting. 3
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #13 Skrevet 15. desember 2021 Det irriterte meg ganske mye at han lovde barn med meg og så slo opp idet vi skulle få. Men i dag er jeg jo glad vi ikke er bundet via et barn. Han var vel glad i meg en gang, men ikke for resten av livet glad i meg. Selv om han gjerne ville gifte seg. Anonymkode: 9e8ba...495 2
Gjest AprilRyan Skrevet 15. desember 2021 #14 Skrevet 15. desember 2021 -At han var så utrolig seriøs og kjedelig hele tiden. Hvis jeg lo litt mye av noe så virket det nesten som han ble litt brydd eller hvis jeg var litt barnslig så var det teit. Utrolig kjedelig at skulle være så utrolig seriøst. -Dører, skuffer og skapdører skulle ikke lukkes. Så iskaldt bad om vinteren og åpne skapdører og skuffer overalt var vanlig. -At det var så ekstremt vanskelig å få ut av han hva han synes og mente om ting. Uansett hva det var så var alt helt greit og ok. Mye måtte jeg bestemme for han visste ikke. Generelt en innesluttet type. -Sokker, gensere osv lå slengt overalt. Lysestaker og annen pynt man kunne putte ting oppi ble brukt til "søppelbøtte". -Egoisme. Alt skulle etterhvert foregå på hans premisser og kompromiss var et ord han ikke visste betydningen av. Mens det var helt ok og forventet at jeg skulle gjøre alt mulig når han ville og da ble han sur hvis jeg ikke ville. Skjønner ikke hvorfor jeg ble så lenge i det forholdet. Når jeg ser tilbake på det så synes jeg at det var utrolig, men der og da så var det så vanlig at jeg tenkte at alt kan fikses.
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #15 Skrevet 16. desember 2021 Han sa en ting, også når jeg tok det opp igjen så kom det «det har jeg aldri sagt» - men så visste jeg så godt at det var sagt, så jeg begynte å tvile på meg selv isteden. utenom dette irriterte det meg at han pustet, gikk som han gikk, hvordan han spiste egt alt - bra jeg kom meg vekk. Anonymkode: 48b6c...ec3 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #16 Skrevet 16. desember 2021 Droppet ofte å pusse tennene. Han var ellers en vellstellt mann man aldri skulle trodd det om🥴 Anonymkode: 908df...8d8
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #17 Skrevet 16. desember 2021 Ingenting utover sykelig sjalusi og komplekser. Perfekt ellers. Slitsomt egentlig. Nåværende har en haug irriterende uvaner, men har ingen komplekser og finnes ikke sjalu. Anonymkode: 4e413...036
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #18 Skrevet 16. desember 2021 Så på r&b/hip hop musikk på youtube, MTV o.l. Dårlig musikksmak. Prøvde å se kul ut i speilet. For opptatt av eget utseende. Prøvde å please meg for mye. Satte meg ikke på plass når, var for svak. Levde dag for dag, og tok lite initiativ for å bedre sin bedritne situasjon, annet enn å se hva neste dag kunne bringe... Anonymkode: ecf11...c3b
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #19 Skrevet 16. desember 2021 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Droppet ofte å pusse tennene. Han var ellers en vellstellt mann man aldri skulle trodd det om🥴 Anonymkode: 908df...8d8 Samme her:)) fyfasan så kvalmt Anonymkode: 48b6c...ec3
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #20 Skrevet 16. desember 2021 Hun drakk hele tiden og mobbet meg pga. vekten min på den tiden. Bare jeg bøyde meg, kunne hun si "har du satt opp ny låvedør du a?" Slengte dritt hele tiden, også når vi var blant andre. Hun skreik "breiflabbræv" etter meg en gang vi var på danskebåten så folk snudde seg. Hvis hun var fyllesyk og jeg bare beveget meg eller pustet i nærheten av henne, så fikk jeg beskjed om at jeg var dum, feit, stygg osv... Anonymkode: e797d...e52 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå