Gå til innhold

Syns du lussekatter med safran er godt?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Kvakkekyllingen

Jeg smakte noen som ble kjøpt på Coop for noen år siden. De var grusomme. Vet ikke om det var safransmaken jeg reagerte på 😂

Husker jeg spurte en kollega som kjøpte de samme om hun likte dem. Hun sa det samme som meg.

Har stort sett altid smakt de som er laget med gurkemeie så kan hende jeg ikke er kjent med smaken. Var rett og slett grusomt 😂

Annonse

Kanskje safran er sånn som gurkemeie, at noen opplever smaken som såpe?

Jeg er ikke sikker på om jeg har smakt lussekatter med safran. Jeg bruker gurkemeie, og det lukter jo gurkemeie når man har den i så ser ikke helt bort fra at den setter en bitteliten smak også.

Vet ikke om det er første gang jeg spiser (mulig jeg smakte i barnehagen).

Men i år er første gang jeg kan si jeg husker å ha spist lussekatter. Med safran, vakt selv. Det var … ja … helt greit. Ikke en super duper god smak. Helt greit. Litt for dyrt og ikke godt nok til at jeg gjentar neste år. 

Anonymkode: 92c3a...faa

Annonse

Kvakkekyllingen skrev (17 timer siden):

Jeg smakte noen som ble kjøpt på Coop for noen år siden. De var grusomme. Vet ikke om det var safransmaken jeg reagerte på 😂

Tipper de jukset med gurkemeie, det smaker Zalo. Safransmaken er nydelig.

• Liker 3
Gjest Kvakkekyllingen
Momma skrev (4 timer siden):

Tipper de jukset med gurkemeie, det smaker Zalo. Safransmaken er nydelig.

Ja det kan godt stemme! Jeg tror jeg har smakt safran i andre ting (paella). Har ikke reagert da. 

Noe fryktelig var det iallefall. Trodde det var en feilproduksjon 😆

Annonse

Nei, hater safransmak. Fikk dessuten seriøst mye elveblest den ene gangen jeg spiste ekte lussekatter, uten at jeg kan si sikkert at det er en sammenheng. Gurkemeie smaker rart, men jeg er vant med at lussekatter skal smake slik 🙂

Anonymkode: 1ff7a...3db

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...