Gå til innhold

tips til skjerf til 19-åring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal kjøpe et skjerf til en 19-åring - "stort, deilig skjerf" står det på ønskelisten. Det er viktig for meg at det er naturmaterialer, og ser for meg en pris opp til 1000. Men det jeg lurer på er hva 19-åringene liker for tiden? Er det fremdeles sånne digre, rustikke, rutete skjerf som er greia, eller er trenden på vei videre til (ukjent for meg ) terreng?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Lucille skrev (52 minutter siden):

skal kjøpe et skjerf til en 19-åring - "stort, deilig skjerf" står det på ønskelisten. Det er viktig for meg at det er naturmaterialer, og ser for meg en pris opp til 1000. Men det jeg lurer på er hva 19-åringene liker for tiden? Er det fremdeles sånne digre, rustikke, rutete skjerf som er greia, eller er trenden på vei videre til (ukjent for meg ) terreng?

Tror Holzweiler skjerf fortsatt er populært for de rundt den alderen. Der er det stor variasjon på farger og type ull som brukes. F.eks Dipper (Ull/Kasjmir), Ibisco/Aster (Alpakka), og Fresia (blanding av forskjellige typer ull).

Anonymkode: 3f4ee...cb5

• Liker 2
Skrevet
Lucille skrev (59 minutter siden):

Hva med å kjøpe flere gaver enn 1000 kr for et skjerf, er det bare meg eller er det lattelig dyrt?

Hadde det vært en kjole eller en kåpe hadde jeg skjønt det, men ett skjerf..

Anonymkode: bfb21...1d4

• Liker 3
Skrevet

BECKSÖNDERGAARD har forresten også lignende skjerf i samme kvalitet. De er også noe billigere.

Anonymkode: 3f4ee...cb5

• Liker 1
Skrevet

Kanskje greit å vite hvilken stil vedkommende liker og kanskje også hvilket kjønn 19 åringen er.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hva med å kjøpe flere gaver enn 1000 kr for et skjerf, er det bare meg eller er det lattelig dyrt?

Hadde det vært en kjole eller en kåpe hadde jeg skjønt det, men ett skjerf..

jeg synes det er i overkant, men det er ikke latterlig dyrt for et skjerf i naturmaterialer av god kvalitet. Derimot er det latterlig billig for en kåpe. Tviler på at det i det hele tatt er mulig å finne en kåpe i naturmaterialer til den prisen. Jeg kjøper ikke polyester, nylon, polyamid o.l. 

• Liker 1
Skrevet (endret)

.

Endret av Marcie
Skrevet
Lucille skrev (4 minutter siden):

jeg synes det er i overkant, men det er ikke latterlig dyrt for et skjerf i naturmaterialer av god kvalitet. Derimot er det latterlig billig for en kåpe. Tviler på at det i det hele tatt er mulig å finne en kåpe i naturmaterialer til den prisen. Jeg kjøper ikke polyester, nylon, polyamid o.l. 

Jeg synes det, og jeg prøvde egentlig bare å komme med forslag så hun kan få flere gaver hun setter på pris på fra gavelisten sin.

• Liker 1
Skrevet
Lucille skrev (1 minutt siden):

19-åringer har ikke stil, så jeg syntes ikke det var så veldig relevant. Og siden dette er kvinneguiden, tar nok de fleste som utgangspunkt at vi snakker om kvinner, med mindre noe annet er presisert 😉

Hun har ikke en stil? Så du har ingen peiling på hva slags farger f eks hun liker?

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hun har ikke en stil? Så du har ingen peiling på hva slags farger f eks hun liker?

jo, men det har ikke så mye med stil å gjøre.

Skrevet

Huff, jeg tenker bare nå på at 19 åringen (når det åpner opp igjen selvsagt hahaha), ute på byn og mister skjerfet...

• Liker 1
Skrevet
Lucille skrev (Akkurat nå):

jo, men det har ikke så mye med stil å gjøre.

Jo, det har det. Men greit. Du synes ikke det er vesentlig, men da tror jeg kanskje du ikke får så mye tips.

Men jeg kan jo selvsagt ta feil.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg synes det, og jeg prøvde egentlig bare å komme med forslag så hun kan få flere gaver hun setter på pris på fra gavelisten sin.

hun får flere gaver fra listen sin, men om hun ikke gjorde det, så mener jeg at det er bedre med en ting av god kvalitet, selv om den er dyr, enn mange billige ting som ikke har god kvalitet.

Skrevet

hun får flere gaver fra listen sin, men om hun ikke gjorde det, så mener jeg at det er bedre med en ting av god kvalitet, selv om den er dyr, enn mange billige ting som ikke har god kvalitet.

Ja, jeg vet ikke. Kan nok få bra kvalitet selvom ikke skjerfet ikke koster 500-1000 kr, men hyggelig at hun har tante som vil kjøpe noe fint. Jeg liker skjerf som er runde.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jo, det har det. Men greit. Du synes ikke det er vesentlig, men da tror jeg kanskje du ikke får så mye tips.

Men jeg kan jo selvsagt ta feil.

jeg lurte på om f.eks skjerf i Holzweilerstilen fremdeles er trendy, fordi jeg synes de passer godt til folk som ikke har funnet sin egen stil. Hvis svaret på det er ja, og det oppfatter jeg at det var fra andre som svarte her, så kan jeg finne et skjerf i den stilen i de fargene hun liker best. Farger er ikke det samme som stil.

Skrevet

jeg lurte på om f.eks skjerf i Holzweilerstilen fremdeles er trendy, fordi jeg synes de passer godt til folk som ikke har funnet sin egen stil. Hvis svaret på det er ja, og det oppfatter jeg at det var fra andre som svarte her, så kan jeg finne et skjerf i den stilen i de fargene hun liker best. Farger er ikke det samme som stil.

Jo det er det. Jeg tenker at det spiller ingen rolle om det er trendy, så lenge hun liker det og du vet hun liker det.

Klarer ikke finne det merke, men sett veldig mange jenter i oslo med denne stilen

https://nelly.com/no/klær-til-kvinner/merkeklær/becksndergaard-201714/?group=863&sizes=267

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...