Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!
Jeg skjønner ikke det her styret rundt strømregninger. For min er ikke spesielt høy
Dere som synes dere har skyhøye strømregninger kan dere si hvor mye dere har fått i regning de siste månedene og hvor stort hus dere har? 
:)

Anonymkode: 31c33...e41

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hei!
Jeg skjønner ikke det her styret rundt strømregninger. For min er ikke spesielt høy
Dere som synes dere har skyhøye strømregninger kan dere si hvor mye dere har fått i regning de siste månedene og hvor stort hus dere har? 

Ikke så vanskelig å skjønne: Strømprisen har gått kraftig opp i deler av landet = høyere strømpris.

Anonymkode: 19232...07b

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ikke så vanskelig å skjønne: Strømprisen har gått kraftig opp i deler av landet = høyere strømpris.

DEt var jo ikke det jeg spurte om! Jeg spurte om priseksempler

Skrevet

Vi i Sør-Norge har i perioder betalt 12-13 ganger så mye for strømmen som folk i Midt-Norge, så det er ikke sånn at alle i Norge har like avsindige regninger

Anonymkode: 9c635...9d1

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

DEt var jo ikke det jeg spurte om! Jeg spurte om priseksempler

Du skrev eksplisitt at du ikke "skjønte styret rundt strømregninger". Da forklarte jeg til deg hvorfor det er blitt styr.

Det andre du lurer på er det flere tråder om allerede her inne.

• Liker 3
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Hei!

Det finnes en kilometerlang  tråd her om hva siste strømregning kom på. Alltid sært med folk som ikke kan skjønne at noe er et problem for andre når de ikke har det problemet selv. Min er doblet fra 300 til 600, så for meg er det ikke noe stort problem. Men forstår jo at det er verre for de som har gått fra 5000 til 10 000.

Anonymkode: 2f261...cbb

• Liker 1
Skrevet (endret)

Lav kost = lite endring = lite hodebry. Henger sammen..

Google "strømpris spot" så får du tabell på det for ditt område. Legg på nettleie, avgift og mva så har du prisen

Endret av Eric_B
Skrevet
Eric_B skrev (2 minutter siden):

Lav kost = lite endring = lite hodebry. Henger sammen..

Google "strømpris spot" så får du tabell på det for ditt område. Legg på nettleie, avgift og mva så har du prisen

Ikke glem avgiften på avgifter da. Det er merverdiavgift på elavgiften...

Skrevet

15000 kr, 260 kvm og seks mennesker. 

Anonymkode: 0aa6b...ac6

Skrevet

320,- for november

Anonymkode: 21e75...54b

Skrevet

Strømregning for november i år var på 6500kr. I november i fjor var steømregningen på 1700kr. Omtrent likt forbruk. Har etterisolert enebolig på 350 kvm. 4 mennesker. 

Anonymkode: 46c95...b97

• Liker 1
Skrevet

Du kan lese denne tråden f.eks 

Anonymkode: 50ec8...8da

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du skrev eksplisitt at du ikke "skjønte styret rundt strømregninger". Da forklarte jeg til deg hvorfor det er blitt styr.

Det andre du lurer på er det flere tråder om allerede her inne.

Og hva er " eksplisitt" ?   Er det snakk om en  ny virus ?  Når du svarer som en tosk ma du  forvente å få eit idiotisk svar tilbake ! !

Implisitt er  et begrep innen matematikk. Her betyr det at en variabel i en ligning ikke er isolert på den ene siden av likhetstegnet. I denne ligningen er «y» implisitt: x = 3y + 5.

Endret av Skybe
Skrevet
Skybe skrev (7 minutter siden):

Og hva er " eksplisitt" ?   Er det snakk om en  ny virus ?  Når du svarer som en tosk ma du  forvente å få eit idiotisk svar tilbake ! !

Implisitt er  et begrep innen matematikk. Her betyr det at en variabel i en ligning ikke er isolert på den ene siden av likhetstegnet. I denne ligningen er «y» implisitt: x = 3y + 5.

Ditt innlegg gir overhodet ingen mening. For å lese deg opp litt, la jeg ved en lett tilgjengelig link:

https://snl.no/eksplisitt

Hva implisitt har med dette å gjøre må du nesten forklare.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Ditt innlegg gir overhodet ingen mening. For å lese deg opp litt, la jeg ved en lett tilgjengelig link:

https://snl.no/eksplisitt

Hva implisitt har med dette å gjøre må du nesten forklare.

:svett:

Skrevet
Skybe skrev (17 minutter siden):

:svett:

Nå vet du i allefall at "eksplisitt" ikke er et virus.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...