Gjest Gjest_cruella_* Skrevet 12. oktober 2005 #1 Skrevet 12. oktober 2005 Med tanke på en annen tråd som fyker avgårde her på Samliv og Relasjoner så må jeg bare komme med min fabelaktige opplevelse. Jobber i et mannsdominert yrke, og var på blåtur her for ikke så lenge siden. Sjefen min har flørtet endel med meg, og jeg har bare tatt det som med alle de andre, litt moro må man ha det, og noe å le av. Han drakk seg skikkelig full og presterte å tvinge meg til å danse med seg, insisterte litt kan man si. Jeg skal gifte meg i løpet av 2006, og han sprang rundt hele dagen og sa at han måtte få meg i seng før det var for sent.. "smilte falskt jeg og lo det vekk" Han presterte å si: "Du kan stole på meg, jeg har ikke vært utro siden 1997." Huff.. beste sjekketrikset ever!
Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2005 #2 Skrevet 13. oktober 2005 Med tanke på en annen tråd som fyker avgårde her på Samliv og Relasjoner så må jeg bare komme med min fabelaktige opplevelse. Jobber i et mannsdominert yrke, og var på blåtur her for ikke så lenge siden. Sjefen min har flørtet endel med meg, og jeg har bare tatt det som med alle de andre, litt moro må man ha det, og noe å le av. Han drakk seg skikkelig full og presterte å tvinge meg til å danse med seg, insisterte litt kan man si. Jeg skal gifte meg i løpet av 2006, og han sprang rundt hele dagen og sa at han måtte få meg i seng før det var for sent.. "smilte falskt jeg og lo det vekk" Han presterte å si: "Du kan stole på meg, jeg har ikke vært utro siden 1997." Huff.. beste sjekketrikset ever! ← Du må være en strålende kvinne og ha både integritet og bein i nesa. Mannen som får deg er kjempeheldig! Den gjennomsnittlige norske kvinne ville gjort hva som helst får å få sjefen i seng. Men ikke du! Stå på og gratulerer med det forestående bryllupet! Andreas.
Heffalompen Skrevet 13. oktober 2005 #3 Skrevet 13. oktober 2005 Unnskyld meg Andreas: Nå formærmer du de flest kvinner ganske kraftig!!! Hvorfor i hel... skulle vi ville ligge med sjefen??? Hvor har du hentet statistikk på dette??? Usaklig skrevet...
Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2005 #4 Skrevet 13. oktober 2005 Enig, dette er det dummeste jeg har hørt. Jeg har fått dette tilbudet opptil flere ganger og det har ikke engang fristet en eneste gang. Hvorfor i all verden er mange sjefer sånn?
Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2005 #5 Skrevet 13. oktober 2005 Den gjennomsnittlige norske kvinne ville gjort hva som helst får å få sjefen i seng. Men ikke du! Stå på og gratulerer med det forestående bryllupet! Andreas. ← Den kommentaren var under gjennomsnittet lite gjennomtenkt. De fleste kvinner skjønner at det som oftest vil være veldig lite bra for karrieren å ligge med sjefen. Du har sett for mye på film, livet funker ikke sånn at kvinner kan ligge seg til gode jobber.
Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2005 #6 Skrevet 13. oktober 2005 Menn er da ikke det spor bedre: de fleste yngre menn vil ligge med sine eldre kvinnelige sjefer.
Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2005 #7 Skrevet 13. oktober 2005 vel, det er vel ikke sååå lenge siden vg/dagbladet gjorde en undersøkelse på dette. og resultatet ble at sjefene får mest sex med kvinnelige kollegaer. og unaturlig er det egentlig ikke, hvis vi tenker på kronargumentet til mange her inne, feks at "instinktet som forteller deg at du bør spleise gener med en suksessfull mann"! slutt med å være så jævlig hykleriske!
Gjest Bøllefrøet Skrevet 14. oktober 2005 #8 Skrevet 14. oktober 2005 Ja, for de undersøkelsene i VG og Dagbladet er alltid sanne
Gjest Ananas Skrevet 14. oktober 2005 #9 Skrevet 14. oktober 2005 "sjefene får mest sex med kvinnelige kollegaer" != "Den gjennomsnittlige norske kvinne ville gjort hva som helst får å få sjefen i seng." For de som er litt mindre nerd enn meg så kan jeg si at != betyr "er *ikke* lik"
Gjest Direktøren Skrevet 14. oktober 2005 #10 Skrevet 14. oktober 2005 Unnskyld meg Andreas: Nå formærmer du de flest kvinner ganske kraftig!!! Hvorfor i hel... skulle vi ville ligge med sjefen??? Hvor har du hentet statistikk på dette??? Usaklig skrevet... ← Akkurat det med kvinner som vil ha et knull med sjefen, vet jeg en del om. Pinlig, rett og slett. For meg er slike kvinner ikke kvalifisert til å jobbe i min bedrift. Har sparket to slike, som jeg husker i farten.
Gjest Gjesta Skrevet 14. oktober 2005 #11 Skrevet 14. oktober 2005 (endret) For de som er litt mindre nerd enn meg så kan jeg si at != betyr "er *ikke* lik" ← Totalt OT, men jeg klarer ikke la være å kommentere. Nope, det betyr "entails", og det er akkurat det motsatte av hva du er ute etter. Hvis da ikke != betyr noe annet enn |=, eller det er snakk om manglende tegn pga. tastaturer. Flere her som er nerd Se her. Endret 14. oktober 2005 av Elphaba
Gjest Stakkars deg Skrevet 14. oktober 2005 #12 Skrevet 14. oktober 2005 Ja, for de undersøkelsene i VG og Dagbladet er alltid sanne ← Eller: Hvorfor skulle de være så forferdelig forskjellig fra omgivelsene? :roll:
Gjest Hold dere til topic Skrevet 14. oktober 2005 #13 Skrevet 14. oktober 2005 Totalt OT, men jeg klarer ikke la være å kommentere. Nope, det betyr "entails", og det er akkurat det motsatte av hva du er ute etter. Hvis da ikke != betyr noe annet enn |=, eller det er snakk om manglende tegn pga. tastaturer. Flere her som er nerd Se her. ← Hold dere til topic eller start en egen nerdetråd. Takk.
Gjest Gjest Skrevet 14. oktober 2005 #14 Skrevet 14. oktober 2005 undersøkelser kunngjort i vg eller dagbladet er kjøpt inn fra andre instanser, som feks ssb eller nmi, altså ikke noe de har mekka selv. at sjefene får mest sex betyr selvsagt ikke at alle kvinnelige arbeidsmotakere ville ligge med sjefen. en del klarer nok å vinne over dette "urinstinktet", som mange kvinner her liker å bruke når de skal begrunne sine preferanser/oppførsel
Gjest Bøllefrøet Skrevet 14. oktober 2005 #15 Skrevet 14. oktober 2005 (endret) Poenget er at de undersøkelsene som er referert til i VG ofte har for lite utvalg til å si noe om hele populasjonen. Om sjefer får mye sex fra kvinnelige kollegaer bryr meg egentlig ikke uansett, men VG og Dagbladet blåser ting ofte veldig opp og generaliserer når de ikke bør gjøre det. Endret 14. oktober 2005 av *MissA*
Lestat Skrevet 14. oktober 2005 #16 Skrevet 14. oktober 2005 (endret) Totalt OT, men jeg klarer ikke la være å kommentere. Nope, det betyr "entails", og det er akkurat det motsatte av hva du er ute etter. Hvis da ikke != betyr noe annet enn |=, eller det er snakk om manglende tegn pga. tastaturer. Flere her som er nerd Se her. ← Fortsatt OT, men != er en logisk operand for ikke lik i en mengde programmeringsspråk bl.a C++ (var nok det Annanas siktet til) så |= og != er ikke det samme Enkelt sagt: |= != Entails Endret 14. oktober 2005 av Lestat
Gjest Gjest Skrevet 14. oktober 2005 #17 Skrevet 14. oktober 2005 Du må være en strålende kvinne og ha både integritet og bein i nesa. Mannen som får deg er kjempeheldig! Den gjennomsnittlige norske kvinne ville gjort hva som helst får å få sjefen i seng. Men ikke du! Stå på og gratulerer med det forestående bryllupet! Andreas. ← Du må kjenne svært få kvinner. Du som tror at det kan være et mål å få sjefen i seng. får du sjefen i seng, da er du ferdig. vet du hva jeg sa til min sjef? Ser jeg desperat ut??????
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå