Gå til innhold

sår og smeter i klitoris etter bruk av womenizer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

det e s deilig når jeg holder på men blir helt sår of får smerter i klitoris mange uker etterpå. er det normalt? må den brukes med glidemiddel?

Anonymkode: ae4d3...071

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke normalt. Har aldri brukt den med glidemiddel. 

Anonymkode: a01ef...40c

Skrevet

ble også litt sår i starten, men bare noen dager. Sikker på at du har husket å sette på "gummituppen" ?En gang glemte jeg det så ble det ganske sårt

Anonymkode: c54b7...fd6

Skrevet

Vil ikke bruke womanizer, helt unaturlig og ekkel med det vakuumet/sugingen, ekkelt og vondt. Holder meg til hitachi magic wand, myyyye bedre.

Anonymkode: fbdae...8d8

Skrevet

Aldri blitt sår eller noe av den. 

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Vil ikke bruke womanizer, helt unaturlig og ekkel med det vakuumet/sugingen, ekkelt og vondt. Holder meg til hitachi magic wand, myyyye bedre.

Anonymkode: fbdae...8d8

Det er ikke vakuum, det er trykkluft. Det tvert motsatte. Det er folk som suger. 

Anonymkode: 235b1...fa9

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Aldri blitt sår eller noe av den. 

Det er ikke vakuum, det er trykkluft. Det tvert motsatte. Det er folk som suger. 

Anonymkode: 235b1...fa9

Den suger til seg klitten, samtidig som den gir trykkbølger på klittens nerveceller... Synd den bråker så forferdelig..

Skrevet

Hvis du bruker den på høy intensitet over lengre tid, ja, så blir du sannsynligvis sår. Hvis det er derfor, så kan du prøve å skru ned intensiteten.

Hvis jeg bruker we-vibe melt, så pleier jeg å ha den på ganske lav intensitet. Og når jeg har ligget og surfet litt der, så skrur jeg opp til høyere intensitet. Hvis jeg ikke begynner å komme etter noen få sekunder, skrur jeg ned til lav intensitet igjen. Har jeg på den for høy for lenge, så blir jeg nemlig sår. Vi tar heller ikke we-viben frem med en gang - annen kos først slik at den bare er med på «finale-nummeret». 🤗

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...