AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #1 Skrevet 14. desember 2021 det e s deilig når jeg holder på men blir helt sår of får smerter i klitoris mange uker etterpå. er det normalt? må den brukes med glidemiddel? Anonymkode: ae4d3...071
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #2 Skrevet 14. desember 2021 Ikke normalt. Har aldri brukt den med glidemiddel. Anonymkode: a01ef...40c
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #3 Skrevet 14. desember 2021 ble også litt sår i starten, men bare noen dager. Sikker på at du har husket å sette på "gummituppen" ?En gang glemte jeg det så ble det ganske sårt Anonymkode: c54b7...fd6
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #4 Skrevet 14. desember 2021 Vil ikke bruke womanizer, helt unaturlig og ekkel med det vakuumet/sugingen, ekkelt og vondt. Holder meg til hitachi magic wand, myyyye bedre. Anonymkode: fbdae...8d8
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #5 Skrevet 14. desember 2021 Aldri blitt sår eller noe av den. AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Vil ikke bruke womanizer, helt unaturlig og ekkel med det vakuumet/sugingen, ekkelt og vondt. Holder meg til hitachi magic wand, myyyye bedre. Anonymkode: fbdae...8d8 Det er ikke vakuum, det er trykkluft. Det tvert motsatte. Det er folk som suger. Anonymkode: 235b1...fa9 1
Bamseklemmer Skrevet 14. desember 2021 #6 Skrevet 14. desember 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Aldri blitt sår eller noe av den. Det er ikke vakuum, det er trykkluft. Det tvert motsatte. Det er folk som suger. Anonymkode: 235b1...fa9 Den suger til seg klitten, samtidig som den gir trykkbølger på klittens nerveceller... Synd den bråker så forferdelig..
Fioljenta Skrevet 14. desember 2021 #7 Skrevet 14. desember 2021 Hvis du bruker den på høy intensitet over lengre tid, ja, så blir du sannsynligvis sår. Hvis det er derfor, så kan du prøve å skru ned intensiteten. Hvis jeg bruker we-vibe melt, så pleier jeg å ha den på ganske lav intensitet. Og når jeg har ligget og surfet litt der, så skrur jeg opp til høyere intensitet. Hvis jeg ikke begynner å komme etter noen få sekunder, skrur jeg ned til lav intensitet igjen. Har jeg på den for høy for lenge, så blir jeg nemlig sår. Vi tar heller ikke we-viben frem med en gang - annen kos først slik at den bare er med på «finale-nummeret». 🤗
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå