AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #1 Skrevet 14. desember 2021 Jeg lurer på hva folk tenker om de som bor i studentboliger. Ser dere på de som venneløse, usosiale eller mindre oppegående enn andre? Jeg lurer fordi jeg selv bor i studentbolig og har på følelsen av at folk synes ‘synd’ på meg. Anonymkode: 5f83d...d55
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #2 Skrevet 14. desember 2021 Haha, selvfølgelig ikke. Det var da herlige tider 😊 Anonymkode: 84042...08c 3
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #3 Skrevet 14. desember 2021 Jeg ser opp til de, fordi det er et såpass trangt nåløye å få studentbolig her jeg bor. De som får det har skutt gullfuglen. Anonymkode: 835b8...f77 4
Bam Skrevet 14. desember 2021 #4 Skrevet 14. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg lurer på hva folk tenker om de som bor i studentboliger. Ser dere på de som venneløse, usosiale eller mindre oppegående enn andre? Jeg lurer fordi jeg selv bor i studentbolig og har på følelsen av at folk synes ‘synd’ på meg. Anonymkode: 5f83d...d55 Hvorfor i all verden skulle de anses som venneløse og usosiale? Hva er det jeg ikke forstår her? 2
Gjest Alterego666 Skrevet 14. desember 2021 #6 Skrevet 14. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg lurer på hva folk tenker om de som bor i studentboliger. Ser dere på de som venneløse, usosiale eller mindre oppegående enn andre? Jeg lurer fordi jeg selv bor i studentbolig og har på følelsen av at folk synes ‘synd’ på meg. Anonymkode: 5f83d...d55 Bare dersom du er eldre enn 50.
17.11 Skrevet 14. desember 2021 #7 Skrevet 14. desember 2021 Venneløs og usosial? Jeg har ikke vært borti mer mas om å være sosial som da jeg bodde i studentbolig. Kunne ikke gå ut å ta meg en røyk uten at noen skulle henge seg på og tyte ørene mine full av pjatt. Fest et eller annet sted i blokka hver helg og alltid noen man kunne være sammen med. Aldri alene. Jeg savner det ikke 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #8 Skrevet 14. desember 2021 Hæ? Har aldri sett ned på de som bor på studentbolig. Har selv bodd slik i studietiden. K37 Anonymkode: e1426...e72 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #9 Skrevet 14. desember 2021 Bam skrev (1 time siden): Hvorfor i all verden skulle de anses som venneløse og usosiale? Hva er det jeg ikke forstår her? For min del handler det vell om hvordan folk har møtt meg når jeg forteller at jeg bor i studenthybel. Mange reagerer med å måle meg fra topp til tå og spørre om jeg valgte det selv eller om jeg ikke hadde noen andre tilbud (les: bo med venner). Anonymkode: 5f83d...d55
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #10 Skrevet 14. desember 2021 Hvor gammel er du? Anonymkode: a4c29...6a0
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #11 Skrevet 14. desember 2021 Ser ikke ned på de som bor slik, men syns oppriktig synd på de. Husker selv at første halvår var spennende, andre halvår så misslikte jeg mer og mer å bo slik, og det ble bare værre og værre. Det er noe med å dele toalett med 4 stykker og kjøkken med 9 randomme menesker som er helt for jævelig. Konstant utskifting av samboere og stadig drama og krangel om bagateller... jeg savner virkelig ikke den tiden. 😬 Anonymkode: 40324...b07 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #12 Skrevet 14. desember 2021 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Hvor gammel er du? Anonymkode: a4c29...6a0 k22 Anonymkode: 5f83d...d55
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #13 Skrevet 14. desember 2021 Nei jeg ser på de som sosiale og flinke og tøffe Anonymkode: 815c3...004 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #14 Skrevet 14. desember 2021 Jeg bor i studentbolig på St. Hanshaugen og stortrives. Har eget bad og kjøkkenkrok. 😊 Som 1. års student bodde jeg i kollektiv på Frogner, trivdes ikke. Jeg føler meg heldig! 🤩 Anonymkode: ca44e...285
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #15 Skrevet 14. desember 2021 Jeg bodde i studentbolig de første årene som student i ny by. Det var en kjempefin måte å bli kjent med andre på og mange muligheter for å være sosial. Alle jeg kjenner bodde i studentboliger i alle fall det første året som student. Har aldri opplevd å bli sett ned på på grunn av det, og det er det heller INGEN grunn til. Anonymkode: 48446...c66
Bam Skrevet 15. desember 2021 #16 Skrevet 15. desember 2021 AnonymBruker skrev (16 timer siden): For min del handler det vell om hvordan folk har møtt meg når jeg forteller at jeg bor i studenthybel. Mange reagerer med å måle meg fra topp til tå og spørre om jeg valgte det selv eller om jeg ikke hadde noen andre tilbud (les: bo med venner). Anonymkode: 5f83d...d55 Bo med venner? Hvem bor med venner? Er du fra et litt spesielt sted med en rar kultur? Jeg kunne ikke tenkt meg noe verre enn å bo med venner, for det er ekstremt risikabelt for vennskapet. Studentbolig med egen hybel eller kollektiv med fremmede er da uendelig mye bedre enn å skulle bo med venner. Nei, det er ikke noe rart med å bo på studenthybel. Enten så har du møtt på rare folk, eller så har du tolket dem feil.
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #17 Skrevet 15. desember 2021 Bam skrev (14 timer siden): Bo med venner? Hvem bor med venner? Er du fra et litt spesielt sted med en rar kultur? Jeg kunne ikke tenkt meg noe verre enn å bo med venner, for det er ekstremt risikabelt for vennskapet. Studentbolig med egen hybel eller kollektiv med fremmede er da uendelig mye bedre enn å skulle bo med venner. Nei, det er ikke noe rart med å bo på studenthybel. Enten så har du møtt på rare folk, eller så har du tolket dem feil. Hmm.. Jeg har da bodd med venner før i en annen by, og jeg kjenner flere i ulike miljøer som bor med venner. Risikabelt for vennskapet, ja kanskje, men det styrket mitt vennskap til de jeg bodde med, og jeg ser ikke noe flere ulemper med venner enn tilfeldige personer. I min situasjon var det ikke mulighet til å bo med venner i den byen. For meg hadde det vært mer naturlig å bo med venner, og når jeg tenker på det kan det være derfor jeg får slike blikk og kommentarer. Anonymkode: 5f83d...d55
Gjest AprilRyan Skrevet 16. desember 2021 #19 Skrevet 16. desember 2021 Nei, jeg antar at de studerer og at de trenger et sted å bo. Jeg har selv bodd endel i studentbolig og det har vært en trygg og fin måte å bo på under studietiden. Sist bodde jeg i ettromsleilighet siden jeg var litt eldre enn de andre og generelt sett ønsker jeg å bo i egen leilighet. Fant fort ut at kollektiv ikke er min greie.
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #20 Skrevet 16. desember 2021 Ja jeg ser ned på de som bor i studentbolig, men det er bare pga av at jeg bor i en blokk som er høyere enn studentblokka😂 Anonymkode: 14bd1...91b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå