Gå til innhold

var det tilfeldig sex eller dypt kjærlighet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg og. venninnen min satt på en Resturant da telefonen hennes ringte. hun sa at det var rørleggeren og at hun måtte dra for å avtale med han med å pusse badet, men badet hennes fremstår som helt nytt. jeg spurte om jeg kunne være med siden jeg ikke hadde noe annet å gjøre og dessuten hadde jeg satt av den dagen for å være med henne, hun nølte med å si ja ,men jeg fikk være med likevel. møtet var i et hotellrom, merker de ser hverandre dyp i øyene og hun blir på en måte glad. diskusjonen om oppussingen av badet virket overfladisk, så ville de at jeg skulle ned for å kjøpe bakevarer og juice. når jeg kommer tilbake ser jeg at de har rå sex. jeg bestemte meg for å bli ser at de kysser hverandre konstant, hun klemmer og holder han inntil henne hele tiden, de gnir nesene mot hverandre, selv etter sexen ble ferdig ble de fortsatt liggende på hverandre og kysser og koser, ting som er unaturlig for tilfeldig sex. jeg spurte om det var en hun kjente siden hun virket så forelsket men hun ville ikke snakke om det. hva tror dere? tilfeldig sex eller kjenner de hverandre og har følelser for hverandre?

Anonymkode: 0502e...ebd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes du dette virker troverdig eller?

Anonymkode: 702a7...c5f

• Liker 5
Skrevet

Dette var en ren kopi av historien i cupido nr46 2021. 

Anonymkode: 9d197...c0d

• Liker 3
Skrevet

Del sex novellene dine på et annet forum din runkemann

Anonymkode: bea87...97b

• Liker 2
Skrevet

Hahahahahha, ler! 

Anonymkode: 132c4...f99

Gjest Alterego666
Skrevet

Nå må faen meg trollene skjerpe seg og snu denne utviklingen.

Før moret vi oss både med og av dere, men dette er bare en fornærmelse.

Skrevet

Så du bare går inn og de fortsetter å knulle, og du bare står der som en svett tøffel i hjørnet og ser på?

(jeg skjønner at dette er oppdiktet, men slike urealistiske detaljer ødelegger alt for min del hvertfall)

Anonymkode: f9520...d8a

• Liker 5
Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker said:

Så du bare går inn og de fortsetter å knulle, og du bare står der som en svett tøffel i hjørnet og ser på?

(jeg skjønner at dette er oppdiktet, men slike urealistiske detaljer ødelegger alt for min del hvertfall)

Anonymkode: f9520...d8a

Enig. Kunne vært et spennende plotline for en erotisk novelle, men altfor urealistisk. 0/10.

Anonymkode: da6d2...af1

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...