Gå til innhold

Jeg ble irritert idag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er greia med produsenter som lager produkter ok. Hvorfor ikke slå til med mer av det gode? 

Greia er at jeg kjøpte fotballis fra isbilen for noen uker siden da det er lenge siden sist men et fint barndomsminne. 

Det har bare minsket og minsket på jordbær og sjokolade sausen inni. Såvidt et hint av smak på den. HEEELT dominert av vanilje.

også har du et annet eksempel, krones is der spiser jeg bare toppen. Hva med å ha en god blanding helt ned til bunnen. 

HVORFOR SPARE PÅ DET GODE?? 

Har lyst å boikotte hele opplegget. 

Typisk i godteriposer også så er det lite av de «populære» bitene. 

Eller på saltstenger, hvorfor spare på saltet. 

Måtte bare få ut litt frustrasjon, vet godt jeg ikke kommer noen vei med dette

Anonymkode: 82c72...7e4

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Hva er greia med produsenter som lager produkter ok. Hvorfor ikke slå til med mer av det gode? 

Greia er at jeg kjøpte fotballis fra isbilen for noen uker siden da det er lenge siden sist men et fint barndomsminne. 

Det har bare minsket og minsket på jordbær og sjokolade sausen inni. Såvidt et hint av smak på den. HEEELT dominert av vanilje.

også har du et annet eksempel, krones is der spiser jeg bare toppen. Hva med å ha en god blanding helt ned til bunnen. 

HVORFOR SPARE PÅ DET GODE?? 

Har lyst å boikotte hele opplegget. 

Typisk i godteriposer også så er det lite av de «populære» bitene. 

Eller på saltstenger, hvorfor spare på saltet. 

Måtte bare få ut litt frustrasjon, vet godt jeg ikke kommer noen vei med dette

De sparer på det gode fordi det gode er dyrere. 

Bortsett fra når det gjelder saltstenger. Der ligger alt saltet i bunnen av posen. :P

Anonymkode: 14d8a...a74

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Skrevet

Kjøpte maoam pose , bare orange oppi der nesten gitt

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Kjøpte maoam pose , bare orange oppi der nesten gitt

For ikke å snakke om posen med fox, nox og rox. Er nesten bare fox! 

Hva med å ha sjokoladetrekk på hele saftisen og ikke bare toppen?

Synes McDonalds-isene også er blitt kjipere. Mindre saus/fyll enn tidligere. 

Og hva med diverse baguetter fra bensinstasjon? Noen har jo ikke et skrapet lag smør en gang! Snakker om de med ost og skinke som ligger innpakket i pose. 

Og Bendit-smoothiene! F.eks kan en ananas-smoothie inneholde få prosent ananas, mens hovedingrediensen er eple. Hvorfor ikke kalle det eple-smoothie? Eller hvorfor ikke la mesteparten bare være ananas? 

Anonymkode: d128c...809

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

For ikke å snakke om posen med fox, nox og rox. Er nesten bare fox! 

Hva med å ha sjokoladetrekk på hele saftisen og ikke bare toppen?

Synes McDonalds-isene også er blitt kjipere. Mindre saus/fyll enn tidligere. 

Og hva med diverse baguetter fra bensinstasjon? Noen har jo ikke et skrapet lag smør en gang! Snakker om de med ost og skinke som ligger innpakket i pose. 

Og Bendit-smoothiene! F.eks kan en ananas-smoothie inneholde få prosent ananas, mens hovedingrediensen er eple. Hvorfor ikke kalle det eple-smoothie? Eller hvorfor ikke la mesteparten bare være ananas? 

Anonymkode: d128c...809

Mange bra poeng her!

Ang det med mcd is, typisk at produsentene er rause i starten av et nytt produkt og så blir det produktet dårligere å dårligere. Hva vinner de på det egentlig? 

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Mange bra poeng her!

Ang det med mcd is, typisk at produsentene er rause i starten av et nytt produkt og så blir det produktet dårligere å dårligere. Hva vinner de på det egentlig? 

Det er fordi man kan velge å betale ekstra for å doble mengden fyll. 😅 

Enig med deg i mye, TS!

Anonymkode: 88e3d...13d

Skrevet

Når man kjøper tress-is, kan man være sikker på at det er mer vanilje og sjokolade enn jordbær - koster det ikke omtrent like mye å produsere alle tre istypene, selv om (kunstig) vanilje kanskje er den rimeligste av dem ...?

Anonymkode: 650b1...77f

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Når man kjøper tress-is, kan man være sikker på at det er mer vanilje og sjokolade enn jordbær - koster det ikke omtrent like mye å produsere alle tre istypene, selv om (kunstig) vanilje kanskje er den rimeligste av dem ...?

Anonymkode: 650b1...77f

I Hennig-Olsenis sin tricolor-is ser det absolutt ut til å være like mye av hver sort. ;)

Endret av Brunhilde
Feil navn på isen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...