AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #1 Skrevet 14. desember 2021 Jeg ble dumpet for et kvarter siden. Jeg vil bare få meg en ny kjæreste, og en ny soulmate, jeg orker ikke å være singel, men det er umulig å finne for meg. Jeg har tatt så mange dårlige valg. Bruddet kom så brått på, i forrige uke snakket vi om å flytte sammen, jeg skjønner ikke hva som jeg gjør feil. Jeg har spurt flere forskjellige om å dra på date, jeg vil bare kikke fremover og ikke tillate meg selv å gå inn i et mørkt hull. Jeg vil ikke tro at jeg har failet i alt, jeg tenker at gutter liker at man har vært på markedet og ikke har vært evig singel ikke sant, liker ikke menn at man har litt balast. Hva skal jeg gjøre? Jeg er knust og fortvilt. Anonymkode: cf4b0...257
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #2 Skrevet 14. desember 2021 Du bør definitivt finne deg selv før du tenker på å skulle finne en ny kjæreste. Anonymkode: e59c0...2bd 4
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #3 Skrevet 14. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du bør definitivt finne deg selv før du tenker på å skulle finne en ny kjæreste. Anonymkode: e59c0...2bd Jeg vil bare ha en å være glad i..... Anonymkode: cf4b0...257
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #4 Skrevet 14. desember 2021 Skjønner du vil ha en å være glad i og det gjør vondt det du går gjennom nå. Men vær glad i deg selv først og fremst. Ikke tenk at DU gjør noe galt. Anonymkode: 441d1...59c
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #5 Skrevet 14. desember 2021 Det du skal gjøre er å bygge opp tro på at du er verdt noe i deg selv og ikke som del av et par. Anonymkode: 3100a...367
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #6 Skrevet 14. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg vil bare ha en å være glad i..... Anonymkode: cf4b0...257 Du spør hva du gjør feil. Dette er feilen. Når du er avhengig av å ha kjæreste så blir du sammen med den første og beste du møter. Det blir ikke solide og gode forhold når man holder på sånn. Det filteret man har når man er trygg på seg selv, vet hva man ser etter i en partner, det filteret har man ikke når man bare MÅ ha kjæreste for å slippe å være alene. Hvem som helst kommer gjennom filteret. Dette er ikke nødvendigvis noe du er bevisst. Det du trenger er å være alene, og bli trygg på deg selv. Kanskje er du ikke i stand til å vise deg selv omsorg, så du blir avhengig av at andre gjør det. Du må bli kjent med deg selv og finne ut hvorfor du ikke takler å være alene. Kanskje kan du gi deg selv det du ser etter i en kjæreste. Så får kjæreste komme senere, og være en bonus. Anonymkode: 53881...121 2
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #7 Skrevet 14. desember 2021 At du har tatt så mange dårlige valg er vel kanskje fordi du allerede ett kvarter etter et brudd er på desperat jakt etter å finne en ny. Blir mye ræl du kommer borti når man dropper all kritisk sans. Anonymkode: e8ff3...16e 2
Doktor Dyregod Skrevet 14. desember 2021 #8 Skrevet 14. desember 2021 Ikke tenk på hva gutter ønsker. Vær deg selv du👍👍
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #9 Skrevet 14. desember 2021 Mange menn ønsker noen som ikke har vært evig singel, det er riktig. Men de aller fleste løper veldig kjapt dersom noen jakter på nye dater allerede samme dag som de er blitt single. At dere snakket om å flytte sammen forrige uke, og at du i dag spørr flere om å dra på date forteller meg at du var så lite knyttet og så lite investert i eksen at du har absolutt null problem med å bytte han ut øyeblikkelig. Og jeg ville blitt skremt over noen som ikke engang trenger en halvtime etter brudd før de er klare for å gå videre. Anonymkode: 1777e...f23 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå