00BOSSEN00 Skrevet 14. desember 2021 #1 Skrevet 14. desember 2021 (endret) Hei! I ett forhold mener jeg at man skal kunne se hverandre og være der for hverandre i gode og mindre gode dager. Hverdagen kommer selvfølgelig men innemellom stoppe karuselen og bare åpne øya litt for partneren og ha fullt fokus der og være litt kjærester i ny og ned😉. Jeg elsker og snakke med partneren min og blir alltid glad når parteren er rundt meg i så og si alle omstendigheter. Vi er begge glad i og høre om hverandres hverdag og opplevelser, følelser. Forholdet har vart en stund så det har kommet til der jeg virkelig elsker partneren min. Jeg bruker også tid på gjøremål og positive opplevelser vi kan oppleve ilag🥰 Hvorfor mener du at akk ditt forhold vil vare og hva mener du er essensielt i ditt forhold for at det skal være stabilt og holde interessen for hverandre livet ut?😌 Endret 14. desember 2021 av 00BOSSEN00
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #2 Skrevet 14. desember 2021 Grunnlaget er verdier som vennskap og gjensidig respekt. Ha et fundament som bugger på stabilitet, ro og tillit. Et godt forhold som skal vare innebærer for meg å være åpen med hverandre og tørre å ta de vanskelige samtalene fordi man vet at det vil tillate oss å vokse sammen. Å tilgi hverandre og oss selv ofte. Å frigi seg fra fantasien om at forhold alltid skal være intense/romantiske/spennende. Være oppmuntrende og støttende til hverandre, være en trygghet i partnerens liv og gi hen frihet til være seg selv. Skape rom for å være sårbare nok til å uttrykke redsel, sorg, sårbarhet. Være bevisst på og gi slipp på urealistiske forventninger om at det er partneren som skal gjøre oss lykkelige og møte alle behovene våre og ta ansvar for eget liv. Anonymkode: 0efe3...00a 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #3 Skrevet 14. desember 2021 Trodde kjærligheten var sterk nok og at vi var sjelevenner og meant to be. Krangling tok knekken på oss og i ettertid innså jeg at det var ikke kjærlighet men avhengighet Anonymkode: 1f3a5...99a 1
umAxa Skrevet 14. desember 2021 #4 Skrevet 14. desember 2021 (endret) Ulikt for menn og kvinner, men jeg vil si fokus er noe vi har til felles og kanskje et undervurdert tema. Der ditt fokus går, vil dine handlinger følge; Se din partner for det hun eller han komplimenterer ditt liv og deg med. Det er kanskje ikke alt du ønsker, men det er mye du kan beundre og respektere. Ser du din partner for det hun eller han mangler, ikke har gjort eller fokuserer på feilene, og du vil ende opp med å drømme om noen andre. Selvsagt er the devil in the details, men fokuset man har er den som setter skuten på veien man ender stort sett opp på. Vi lever litt i ADHD tilstander der fokuset sjeldent får utøvd sin betydning og kompliserte følelser for sjeldent tid til å komme til sin konklusjon. Med fokus på hverandre, vil man kommunisere mer enn bare med ord og lytte mer enn med bare ørene, som kommer tilbake til at kommunikasjon er nøkkel. Endret 14. desember 2021 av umAxa
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #5 Skrevet 14. desember 2021 Jeg tror vi kommer til å holde grunnet personligheter. Vi er begge svært rolige mennesker, trives godt i hverandres selskap, har aldri kranglet og ønsker et rolig liv sammen. Veldig lite drama her i gården. Vi har like grunnverdier og snakker mye sammen. Har også vært i parterapi selv om vi aldri har hatt noen problemer, men fordi vi begge ønsker sterkt at dette skal vare så vi bygger hele tiden videre på prosjektet "oss". Hver dag han man velge å legge til en murstein eller fjerne en murstein (fra parterapien dette her altså ) Anonymkode: 34fb2...905
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #6 Skrevet 14. desember 2021 At vi elsker hverandre for den vi er, ikke prøver endre hverandre til den man vi man skal være. Anonymkode: f4ff9...5ce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå