Gå til innhold

Jeg er ikke glad i de nye restriksjonene, men nå kan man si det minste blir jul i år

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

om regjeringen ikke endrer dette om et par dager. Holder på å bli gal av vinglingen.

Så So far so good! :)

Endret av ostekaker
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bortsett fra for alle de barna som havner i karantene før jul😔

• Liker 3
Skrevet
LisbethBerg skrev (Akkurat nå):

Bortsett fra for alle de barna som havner i karantene før jul😔

Da har vel både barn og foreldre sll mulighet til å ferie jul i sitt eget hjem. Skjønner ikke at det skal være negativt.

Skrevet
Frøken888 skrev (2 minutter siden):

Da har vel både barn og foreldre sll mulighet til å ferie jul i sitt eget hjem. Skjønner ikke at det skal være negativt.

Ansatte i skole og barnehager opplever det samme. Det er ikke alle som bor med egen familie. 

Sjansen er rimelig stor for at jeg for eksempel feirer jul kun meg samboer eller alene i år. Det holder at én av mine 110 nærkontakter på jobb blir smittet. 

• Liker 2
Skrevet
Frøken888 skrev (7 minutter siden):

Overrasker meg overhodet ikke at mange ikke har forståelse for det. Julaften er en av de største dagene i året for barn, det er selvsagt ikke det samme å tilbringe den bare med foreldrene, evt en aleneforelder. Særlig ikke om planen er besteforeldre, tanter, onkler og søskenbarn. Barn og unge har hatt to tøffe år, de fortjener ikke en ødelagt jul oppå det hele. 

• Liker 2
  • Opprett ny...