AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #1 Del Skrevet 14. desember 2021 Jeg jobber som assistent i skole, og har første klasse sammen med kontaktlærer. Vi har ett barn der som er veldig aktiv, god gutt men han sliter endel med sinne. Han er utrolig smart, tar ting raskt og svært god å tegne. Her om dagen tegnet han en tegneseriefigur i timen, hvor den holdt en skarp gjenstand og det rant blod fra gjenstanden og ned på gulvet. Regner med dette er noe han har sett på TV eller tegneserie hjemme. Kontaktlærer laget veldig oppstyr rundt denne tegningen, og tok foreldrene inn til samtale. Jeg stusset litt, for kan ikke barn tegne blod lenger? Barnet er i tillegg svært redd for blod, så jeg mistenker at disse blodige tegningene er hans måte å «bekjempe» denne redselen kanskje? Da jeg gikk på skole lærte vi mye om at det er bra at barna opplever historier som har noe «skummel spenning» for å ruste de til livet, at alt ikke må være fylt med blomster og solskinn. Hva tenker dere? Jeg har ikke blandet meg altså, og kan være jeg tenker helt feil. Anonymkode: 4afad...ede 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #2 Del Skrevet 14. desember 2021 Åh herregud...tragisk lærer Anonymkode: bfa6c...f36 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå