AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #1 Skrevet 14. desember 2021 I uke 16 nå og føler meg så lite gravid. Kan føle at puppene er ømme til tider og sliten til tider men ellers ikke kvalm og fin i formen. Var på ultralyd i uke 14+5 og alt sto bra til men vet ikke Hvorfor jeg er så engstelig.. Er det vanlig å føle seg sånn? 🥺🥺🥺 Går også på fragmin og albyl e. Anonymkode: e3bd6...fab
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #2 Skrevet 14. desember 2021 Ja, jeg hadde det også sånn i starten av andre trimester. Var utmattet og kvalm og hadde kjempevonde pupper hele første trimester, så da alt det ga seg, følte jeg meg veldig lite gravid. Men det er helt normalt ☺️ Anonymkode: 3498a...905
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #3 Skrevet 14. desember 2021 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Ja, jeg hadde det også sånn i starten av andre trimester. Var utmattet og kvalm og hadde kjempevonde pupper hele første trimester, så da alt det ga seg, følte jeg meg veldig lite gravid. Men det er helt normalt ☺️ Anonymkode: 3498a...905 Takk for svar. Er så vanskelig å forestille at det er noe inni meg 😬 hvertfall når man ikke kjenner noe. Anonymkode: e3bd6...fab
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 14. desember 2021 #4 Skrevet 14. desember 2021 Hvordan føler en gravid seg, da?
Havfrue8 Skrevet 14. desember 2021 #5 Skrevet 14. desember 2021 Jeg har ikke følt meg gravid i det hele tatt. Er nå i uke 27 og føler meg fremdeles normal, bortsett fra at jeg nå kjenner mye spark
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #6 Skrevet 14. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Takk for svar. Er så vanskelig å forestille at det er noe inni meg 😬 hvertfall når man ikke kjenner noe. Anonymkode: e3bd6...fab Kjenner meg veldig igjen i det! For min del begynte det så vidt å føles virkelig etter ordinær ultralyd i uke 19, men ikke skikkelig før etter jeg begynte å kjenne skikkelige spark i rundt uke 22. Nå er jeg snart 26 uker på vei og nå kjennes det VELDIG virkelig. Så ikke bekymre deg, følelsen kommer etterhvert 😊 Anonymkode: 3498a...905
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #7 Skrevet 14. desember 2021 Jepp! Du er nå i den merkelige fasen der problemene fra første trimester stort sett har gitt seg, men før du har diger mage og kjenner spark, osv. Nesten surrealistisk, man vet at man er gravid men det er liksom knapt merkbart. Men altså veldig vanlig. Ville ikke bekymret meg 😊 Anonymkode: 7f164...4d9 2
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #8 Skrevet 14. desember 2021 Havfrue8 skrev (10 minutter siden): Jeg har ikke følt meg gravid i det hele tatt. Er nå i uke 27 og føler meg fremdeles normal, bortsett fra at jeg nå kjenner mye spark Hehe har du ømmebryst eller ingenting? Anonymkode: e3bd6...fab
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #9 Skrevet 14. desember 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Kjenner meg veldig igjen i det! For min del begynte det så vidt å føles virkelig etter ordinær ultralyd i uke 19, men ikke skikkelig før etter jeg begynte å kjenne skikkelige spark i rundt uke 22. Nå er jeg snart 26 uker på vei og nå kjennes det VELDIG virkelig. Så ikke bekymre deg, følelsen kommer etterhvert 😊 Anonymkode: 3498a...905 Takk! har opplevd MA før men i 1 trimester og nå i 2 trimester så kan jeg fort blir stresset seeeelv om jeg var på ultralyd forrige uke 😬😬😬 Anonymkode: e3bd6...fab
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #10 Skrevet 14. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jepp! Du er nå i den merkelige fasen der problemene fra første trimester stort sett har gitt seg, men før du har diger mage og kjenner spark, osv. Nesten surrealistisk, man vet at man er gravid men det er liksom knapt merkbart. Men altså veldig vanlig. Ville ikke bekymret meg 😊 Anonymkode: 7f164...4d9 Takk ❤️ Anonymkode: e3bd6...fab
Havfrue8 Skrevet 14. desember 2021 #11 Skrevet 14. desember 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hehe har du ømmebryst eller ingenting? Anonymkode: e3bd6...fab Har ikke hatt noe ømme bryst! Kjente meg litt slapp og sliten de første månedene. Ingenting veldig merkbart. Etter 2.måned begynte jeg å bli tett i nesa, og det har vedvart til nå.
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #12 Skrevet 14. desember 2021 Anonymus Notarius skrev (18 minutter siden): Hvordan føler en gravid seg, da? Jeg er i uke 16: 1. Jeg sover 14-15 timer om dagen, likevel er jeg konstant trøtt. Blir også svimmel når jeg reiser meg. 2. Har ømme pupper som bare blir større og større. 3. Jeg har vondt i korsryggen, våkner om natten pga smerter. 4. Jeg får tidvis veldig vondt i magen pga luftsmerter, i tillegg til halsbrann og oppkast. Anonymkode: 1962d...3be 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #13 Skrevet 14. desember 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg er i uke 16: 1. Jeg sover 14-15 timer om dagen, likevel er jeg konstant trøtt. Blir også svimmel når jeg reiser meg. 2. Har ømme pupper som bare blir større og større. 3. Jeg har vondt i korsryggen, våkner om natten pga smerter. 4. Jeg får tidvis veldig vondt i magen pga luftsmerter, i tillegg til halsbrann og oppkast. Anonymkode: 1962d...3be Haha ikke helt samme for meg, varierer veldig dag til dag. 😬 Anonymkode: e3bd6...fab
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #14 Skrevet 14. desember 2021 Jaaa, jeg hadde det veldig likt! Mellom typ uke 6 og til noen og tjue følte jeg meg ikke gravid i det hele tatt, til tross for at jeg startet å kjenne bevegelser i uke 16. Kroppen føltes (og så ut) helt som vanlig. Veldig merkelig, men visstnok veldig vanlig🥰 Nå er jeg i uke 27, har fått mage og blir jevnlig sparket hardt innenfra, så føler meg generelt mer gravid nå🙈 Anonymkode: 91a52...eb2
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #15 Skrevet 14. desember 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jaaa, jeg hadde det veldig likt! Mellom typ uke 6 og til noen og tjue følte jeg meg ikke gravid i det hele tatt, til tross for at jeg startet å kjenne bevegelser i uke 16. Kroppen føltes (og så ut) helt som vanlig. Veldig merkelig, men visstnok veldig vanlig🥰 Nå er jeg i uke 27, har fått mage og blir jevnlig sparket hardt innenfra, så føler meg generelt mer gravid nå🙈 Anonymkode: 91a52...eb2 Takk for svar ❤️ Anonymkode: e3bd6...fab
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #16 Skrevet 14. desember 2021 Ja, 2.trimester er jo det lette trimesteret! For min del fikk jeg mage sent, så i 2.trimester så jeg fortsatt ut som meg selv og følte meg endelig som meg seøv igjen, etter å ha vært i kjempedårlig form i 1.trimester. Jeg kjente spark da, det var det eneste som minte meg på at jeg var gravid. Anonymkode: 8072a...432
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #17 Skrevet 14. desember 2021 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Ja, 2.trimester er jo det lette trimesteret! For min del fikk jeg mage sent, så i 2.trimester så jeg fortsatt ut som meg selv og følte meg endelig som meg seøv igjen, etter å ha vært i kjempedårlig form i 1.trimester. Jeg kjente spark da, det var det eneste som minte meg på at jeg var gravid. Anonymkode: 8072a...432 Ikke sant! gleder meg til å kjenne noe. Vet ikke hvorfor jeg ikke kan bare la vær å stresse og nyte dette. Anonymkode: e3bd6...fab
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 14. desember 2021 #18 Skrevet 14. desember 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg er i uke 16: 1. Jeg sover 14-15 timer om dagen, likevel er jeg konstant trøtt. Blir også svimmel når jeg reiser meg. 2. Har ømme pupper som bare blir større og større. 3. Jeg har vondt i korsryggen, våkner om natten pga smerter. 4. Jeg får tidvis veldig vondt i magen pga luftsmerter, i tillegg til halsbrann og oppkast. Anonymkode: 1962d...3be Det var et retorisk spørsmål, alle gravide føler seg jo forskjellig, akkurat som mennesker generelt. Det er ikke sånn at så fort man blir gravid får man en spesiell følelse inni seg som er felles for alle gravide
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #19 Skrevet 14. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ikke sant! gleder meg til å kjenne noe. Vet ikke hvorfor jeg ikke kan bare la vær å stresse og nyte dette. Anonymkode: e3bd6...fab Det er veldig vanlig å bekymre seg når man er gravid, men du er absolutt ikke den første som får den "wow, jeg føler meg ikke gravid lenger"-følelsen når alle plagene fra 1.trimester forsvinner. Det er HELT normalt å ikke føle seg gravid da, de fleste merker lite til graviditeten i 2.trimester, utenom bevegelse fra barnet. Det er vel gjerne denne tiden som folk beskriver som "magisk" og "fantastisk", så det er bare å nyte! 🙂 Anonymkode: 8072a...432
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #20 Skrevet 14. desember 2021 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Det er veldig vanlig å bekymre seg når man er gravid, men du er absolutt ikke den første som får den "wow, jeg føler meg ikke gravid lenger"-følelsen når alle plagene fra 1.trimester forsvinner. Det er HELT normalt å ikke føle seg gravid da, de fleste merker lite til graviditeten i 2.trimester, utenom bevegelse fra barnet. Det er vel gjerne denne tiden som folk beskriver som "magisk" og "fantastisk", så det er bare å nyte! 🙂 Anonymkode: 8072a...432 Ikke sant!! ❤️ Anonymkode: e3bd6...fab 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå