AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #1 Skrevet 14. desember 2021 Fordi penis blir liten eller stor avhengig av størrelsen på Vagina. Er jo slik reproduksjon fungerer. Ikke at jeg klager på min. Men tenker bare generelt den fornermelsen har ikke gitt helt mening når man tenker vitenskaplig på det Anonymkode: 3af79...db7
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #3 Skrevet 14. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Fordi penis blir liten eller stor avhengig av størrelsen på Vagina. Er jo slik reproduksjon fungerer. Ikke at jeg klager på min. Men tenker bare generelt den fornermelsen har ikke gitt helt mening når man tenker vitenskaplig på det Anonymkode: 3af79...db7 🤣 Anonymkode: 2564d...a82 10
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #4 Skrevet 14. desember 2021 Skal man fordele skyld på str og nå da? Er vel mest bare menn som er mest opptatt av str. Så hvis slike tanker hjelper på selvtillit, så ok....? Anonymkode: 9932c...fa2 6
miss summers Skrevet 14. desember 2021 #5 Skrevet 14. desember 2021 Jepp. Du har rett. Livmorforeningen har hemmelig orden. Den har eksistert siden tidenes morgen. Og i den ordenen er det bestemt at en viss andel menn skal fødes med penis som ikke skal vokse spesielt mye. Du har avslørt oss. Faan. 17
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #6 Skrevet 14. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Skal man fordele skyld på str og nå da? Er vel mest bare menn som er mest opptatt av str. Så hvis slike tanker hjelper på selvtillit, så ok....? Anonymkode: 9932c...fa2 Er mann, men synes det er heselig. Jeg synes sex er godt, men det å snakke om størrelsen på slangen er ikke bra XD Pupper er jo naturlige pene så det er ikke så ille synes jeg Anonymkode: 3af79...db7 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #7 Skrevet 14. desember 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Fordi penis blir liten eller stor avhengig av størrelsen på Vagina. Anonymkode: 3af79...db7 Feil. Jeg har en helt normal vagina, men den kunne aldri tilpasset seg en mikropenis. Sorry, mate! Anonymkode: 2431f...e6c 3
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #8 Skrevet 14. desember 2021 Gjennomsnittlig vagina- og penisstørrelse passer godt sammen. Så har du unntaket, men enten unormalt stor/liten vagina eller penis. Du er helt på bærtur og tydeligvis veldig usikker på egen erogen sone. Anonymkode: 5b78a...f3e 8
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #9 Skrevet 14. desember 2021 miss summers skrev (1 minutt siden): Jepp. Du har rett. Livmorforeningen har hemmelig orden. Den har eksistert siden tidenes morgen. Og i den ordenen er det bestemt at en viss andel menn skal fødes med penis som ikke skal vokse spesielt mye. Du har avslørt oss. Faan. Men det er jo fakta. Afrikanere har større vagina og penis pga den grunn, på lik linje som asiatere har mindre vagina dermed mindre penis. Europeere er midt i mellom, noen har noen med små vaginas Anonymkode: 3af79...db7
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #10 Skrevet 14. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Feil. Jeg har en helt normal vagina, men den kunne aldri tilpasset seg en mikropenis. Sorry, mate! Anonymkode: 2431f...e6c Kanskje det burde gjort forskning. Folk med mikropenis gjør en dame med stor vagina gravid, og en mann med stor penis gjøre en dame med liten vagina gravid. Bare for å se effekten... men det vil nok ta flere år. Vente til de er 20 år for å se effekten Anonymkode: 3af79...db7 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #11 Skrevet 14. desember 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Fordi penis blir liten eller stor avhengig av størrelsen på Vagina. Er jo slik reproduksjon fungerer. Ikke at jeg klager på min. Men tenker bare generelt den fornermelsen har ikke gitt helt mening når man tenker vitenskaplig på det Anonymkode: 3af79...db7 Det er selvfølgelig en kombinasjon. Noen er små og noen er store av begge kjønn. Noen ganger er det dama som er vid, andre ganger mannen som er liten. Anonymkode: decdb...510 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #12 Skrevet 14. desember 2021 Men, kvinnen er jo ikke skyldig i størrelsen på sin vagina. Man må bare ta det man får, liksom. Så selv om man skulle begynt å fordele skyld på slike banale ting - kan jo likevel ikke kvinnen «klandres» for hverken stor vagina eller liten penis🤷🏽♀️ Anonymkode: 5627d...950 3
Glufseguri Skrevet 14. desember 2021 #13 Skrevet 14. desember 2021 (endret) Takk for dagens beste latter, klokka er knapt 10!🤣 Endret 14. desember 2021 av Glufseguri 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #14 Skrevet 14. desember 2021 Er du god nok i senga har penis ingenting å si. Sex er mer enn penetrering. Anonymkode: c682c...053 3
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #15 Skrevet 14. desember 2021 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Gjennomsnittlig vagina- og penisstørrelse passer godt sammen. Så har du unntaket, men enten unormalt stor/liten vagina eller penis. Du er helt på bærtur og tydeligvis veldig usikker på egen erogen sone. Anonymkode: 5b78a...f3e Min penis er såpass tjukk og stor. Så jeg har ikke noe å benytte meg med å forsvare små peniser Jeg bare tenker utifra at det får andre til å føle seg ille, så tenker jeg vitenskap må komme her for å prøve å komme til bunns. Anonymkode: 3af79...db7
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #16 Skrevet 14. desember 2021 Er selv fornermelsen jeg synes er ille. Ikke selve "liten penis" greia Anonymkode: 3af79...db7
Gjest ABM Skrevet 14. desember 2021 #17 Skrevet 14. desember 2021 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Fordi penis blir liten eller stor avhengig av størrelsen på Vagina. Er jo slik reproduksjon fungerer. Ikke at jeg klager på min. Men tenker bare generelt den fornermelsen har ikke gitt helt mening når man tenker vitenskaplig på det Anonymkode: 3af79...db7 🙈😂😂.. Du kunne kanskje prøvd å krympe en dame til din størrelse..?😂
Gjest Smeltemann Skrevet 14. desember 2021 #18 Skrevet 14. desember 2021 Så min mor har en kjempestor vagina?
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #19 Skrevet 14. desember 2021 Minste penisen jeg har vært borti, var 4 cm lang og veldig tynn. Men det er altså min feil at den er liten? Hva med sist mann jeg var sammen, han var for stor, så vi klarte ikke å ha samleie. Er det min feil det og? Anonymkode: e49fb...a9a 2
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #20 Skrevet 14. desember 2021 Så det du sier, er at størrelsen på kjønn bestemmes utelukkende av x-kromosomet? Anonymkode: b5350...7bf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå