^me^ Skrevet 12. oktober 2005 #1 Skrevet 12. oktober 2005 jeg har vert inne på ebay og bydd på en veske. jeg skulle by £30.00 men det ble £300.000 (blir sånn når du skriver komma i mellom tallene og ikke pungtom. har skrevet mail til hun som seller veska, men hjelper det? går det an og rettes på? har IKKE lyst til og betale i store summer jeg ikke har råd til!! hva gjør jeg nå?? kan jeg rette på det? hjelp!!
^me^ Skrevet 12. oktober 2005 Forfatter #2 Skrevet 12. oktober 2005 bare glem det, fant ut av det.. hehe.. *pooh!*
Tykken Skrevet 13. oktober 2005 #3 Skrevet 13. oktober 2005 Det værste som kunne ha skjedd var vel at du kanskje ville blitt banna fra ebay hvis du ikke gjennomførte handelen..... Og det er vel værdt 300.000 skulle jeg tro...
Superlammet Skrevet 13. oktober 2005 #4 Skrevet 13. oktober 2005 hehe, ja men tror også ebay, samt kunde kan kreve at beløpet blir betalt.. Er ikke helt sikker på nøyaktig hvordan dette evnt. gjøres. I verste fall kan man skrive en mail til ebay og si ifra. Men siden ^me^ ordnet det gikk det jo bra til slutt Btw Tykken, du har samme avatar som jeg hadde! Gamlemora mi!
LilleBille Skrevet 13. oktober 2005 #5 Skrevet 13. oktober 2005 Btw Tykken, du har samme avatar som jeg hadde! Gamlemora mi! ← Så det - og trodde du hadde bytta tilbake en liten stund
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå