AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #1 Skrevet 14. desember 2021 Jeg har i senere tid blitt plaget av sorte ringer under øynene. Jeg vet ikke helt hva det kommer av. Får nok søvn, men jeg stresser mye ellers i livet mitt i jobben osv. Føler meg mye sliten. Noen som har noen gode råd om hvordan jeg kan sminke de sorte ringene bort. Jeg pleier ikke å bruke sminke, men ville satt pris på forslag på hva jeg kan bruke mot sorte ringer under øynene? Er ganske blek også, så kanskje det ville vært til hjelp å brukt selvbruning i tillegg for å få farge i ansiktet , og at det vil få meg til å se mer opplagt ut? Håper på noen gode råd :) Anonymkode: f1f05...a1c
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #2 Skrevet 14. desember 2021 Har samme problem og vurderer etter flere år med sminke og diverse kremer som lover mer enn de holder å ta tear trough, altså filler under øynene. Har ikke prøvd men googlet før og etter-bilder og det ser unektelig lovende ut. Anonymkode: b5eaf...060
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #3 Skrevet 14. desember 2021 Jeg bruker Truth Banana Bright Eye Crème fra Ole Henriksen. I tillegg bruker jeg denne fra nuskin 1 gang i uken. 1 lag gjør meg ikke brun, men får litt mer glød/farge så jeg ser levende ut. https://www.nuskin.com/no_NO/products/product.97001595.html Du kan jo evt investere i en god BB-cream. Den dekker ikke så voldsomt som en foundation, og man føler seg mer sminkefri. Det kan også hjelpe litt å legge kalde kompresser/pads under øynene. Det er ganske behagelig når man er sliten i øynene, også smøre etterpå. Pass på å få nok søvn😄 Anonymkode: 49fa8...252
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #4 Skrevet 14. desember 2021 34 minutter siden, AnonymBruker said: Har samme problem og vurderer etter flere år med sminke og diverse kremer som lover mer enn de holder å ta tear trough, altså filler under øynene. Har ikke prøvd men googlet før og etter-bilder og det ser unektelig lovende ut. Anonymkode: b5eaf...060 Ja er sikkert flere som sliter med disse ringene. Har hørt at det er veldig normalt å få. Prøvde en fondation men den ble for lys. Litt rart med lyse flekker under øynene også som ikke matcher hudfargen ellers. Hudfargen min er også lys men ikke så lys. Vanskelig å få ting til å matche 😅. 31 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg bruker Truth Banana Bright Eye Crème fra Ole Henriksen. I tillegg bruker jeg denne fra nuskin 1 gang i uken. 1 lag gjør meg ikke brun, men får litt mer glød/farge så jeg ser levende ut. https://www.nuskin.com/no_NO/products/product.97001595.html Du kan jo evt investere i en god BB-cream. Den dekker ikke så voldsomt som en foundation, og man føler seg mer sminkefri. Det kan også hjelpe litt å legge kalde kompresser/pads under øynene. Det er ganske behagelig når man er sliten i øynene, også smøre etterpå. Pass på å få nok søvn😄 Anonymkode: 49fa8...252 Takk for gode tips. Tror en slik hudkrem som du linket til kan gi meg litt mer glød i huden. Det får meg sikkert til å se mer våken ut. Anonymkode: f1f05...a1c
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #5 Skrevet 14. desember 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Har samme problem og vurderer etter flere år med sminke og diverse kremer som lover mer enn de holder å ta tear trough, altså filler under øynene. Har ikke prøvd men googlet før og etter-bilder og det ser unektelig lovende ut. Anonymkode: b5eaf...060 Jeg prøvde dette og det gjorde nesten ingen forskjell, jeg måtte tydeligvis hatt ganske mye mer enn bare 1-2 av slike ampuller eller hva de kaller dem, og jeg har fått kjipe søkk i huden nå etter seks måneder. Som om huden er sunket mer innover og er enda mer tydelig. Så fillers ville jeg bare forsøkt om du har råd til å ta nok samtidig som du kan fortsette å gjøre det regelmessig. Og i tillegg, jeg opplevde to ganger at fillersene hovnet opp og ble skikkelig vonde. Føltes som en bihulebetennelse. Det ble trigget av at jeg hadde små forkjølelser og fikk beskjed om at det var helt normalt dessverre. Anonymkode: a6a1c...590
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #6 Skrevet 14. desember 2021 Kan anbefale produktene fra Lumene hvis du ikke er vant til eller komfortabel med sminke! De er har BB cream som er overraskende dekkende, samtidig som den ser helt naturlig ut, og de har gode concealere også. Og deres skin tint moisturizer er helt fantastisk, husker ikke spesifikt navn, men det er den eneste de har i krukke hvor man ser den er farget(hudfarget). Gir deilig glød og frisk hud. Alle kommenterer at jeg ser så godt ut uten sminke etter jeg begynte med disse produktene Anonymkode: a6a1c...590
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #7 Skrevet 14. desember 2021 Sunekos behandling måtte til for meg. Ingen kremer eller sminke hjalp på problemer mitt. Dyrt, men absolutt verdt det!! Anonymkode: c91d5...d41
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #8 Skrevet 14. desember 2021 Samme greie her, mørke ringer under øynene og på vinteren blir jeg skikkelig bleik så det ser mye verre ut. Anbefaler Ole Henriksen Banana Bright Eye cream som en annen også skriver over her. Den lysner faktisk området ganske mye! Er den første kremen jeg har brukt hvor jeg ser forskjell på huden selv. I tillegg kan jeg anbefale deg "gradual tan drops" som du blander med den annsiktskremen du allerede bruker. Bruk de i kremen hver dag til du føler du har fått en naturlig farge. Også kan du vedlikeholde 1- ganger i uka etter det. Bruker selv disse: https://lyko.com/no/james-read/james-read-enhanceh2o-tan-drops-face Hvis du etter dette føler for å bruke sminke så gå til et sted som kan det de driver med og få en under eye concealer som passer huden din. Jeg har god erfaring med å få hjelp hos Kicks og Mac. Ikke bruk foundation som concealer. Anonymkode: 658fa...9be
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå