Gå til innhold

Drømme hus.


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Trulseline

Jeg og samboeren har funnet oss det drømme huset, men det er dessverre dyrt. Litt over 1,5 millioner kroner. Det huset er ikke gammelt, og det ser godt vedlikeholdt ut. Det er et eldre par som har hatt det. Huset har alt som et ungt par ønsker seg. Vi har hus fra før, men problemet er at det er litt vanskelig å selge hus her akuratt nå. Vi er ikke i jobb noen av oss akuratt nå, jeg er student og samboeren min er sykemeldt. Det hadde vært godt å hatt et hus som vi ikke hadde måtte gjort så mye med.Vi har litt eldre hus nå, og da er det alltid ett eller annet som må gjøres. Vi er så redd for å miste sjansen på det huset. Jeg vet ikke hva vi skal gjøre for å få kjøpt det huset. Jeg kan fortelle at vi begge har problemer med ryggen, derfor ønsker vi oss nyest mulig hus. Det høres kanskje rart ut, men slik er det i vår tilfelle.Er det flere i samme situasjonen? Hva ville dere ha gjort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Trulseline

Det er nå blitt solgt. Det gikk raskt. 4 dager etter visning ble det solgt. Det er vondt å tenke på at vi ikke fikk mulighet til¨å kjøpe det. Håper det kommer flere slike hus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer nok et enda bedre etterhvert også.

Ikke gråt over spilt melk du.

Snart finner dere akkurat det dere vil ha og har råd til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...