Gå til innhold

Er jeg dum som tar en kaffe med en jeg datet, nå som jeg har kjæreste

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble dumpa som det sang etter av denne fyren. Jeg var knust! Det er masse drama med han men han ble en god venn, selv om det er litt merkelig. Han er litt sånn vill, lager mye drama. 

Han skal til mitt nabolag og da tenkte jeg at jeg endelig kunne få tilbake ulltøy og div han har som er mitt. Og ta en kaffe. Han sa ja til det, men så sier han at det er rart gjort av meg og ta en kaffe med en jeg dater. At det er sus liksom. 🤔 jeg er venner med mine ekser om jeg må (barn med en) og om de er fine folk. Denne fyren sa også til meg, når han dumpa meg, at han ikke kutter ut folk fra livet sitt. Men han avsluttet kontakten tvert etter at han slo opp.

Men nå mener han det er rart gjort av meg og ville ta en kaffe. Jeg vil jo ha tilbake ulltøyet. Er ikke sur, bryr meg jo om denne dusten. Men elsoer min nye kjæreste. Skal jeg bare si hei og hade da? Vi er 40 hele gjengen 😂

Anonymkode: 70f71...1c7

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

dater

Datet skulle det være. 😂  i fjor.

Skrevet

Selvfølgelig er det rart?! Sorry men er du dum? 

Anonymkode: 3ea91...3b5

• Liker 30
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Selvfølgelig er det rart?! Sorry men er du dum? 

Anonymkode: 3ea91...3b5

Jeg har adhd. Faen da. . Men vik vil ha tilbake tøyet mitt. 😂

• Liker 5
Skrevet

Kan vel få tilbake tøyet ditt uten å ta en kaffe med han?

Anonymkode: a46b8...9e7

• Liker 39
Skrevet

Få ulltøyet, men ikke sett deg ned og drikk kaffe. 

Anonymkode: 53ae5...91a

• Liker 20
Skrevet

Nei vel, den er grei. 🙂

Skrevet

Hvordan vet du at han skulle til ditt nabolag? Du bør slutte å holde kontakt med tidligere dater, det er veldig respektløst ovenfor kjæresten din slik du holder på nå.

Ullundertøyet ditt kunne du veldig fint fått igjen uten å ta kaffe med han, og adhd har ingenting med saken å gjøre. Du kunne fint bare sendt en melding 'hei, jeg vil gjerne ha igjen ullundertøyet mitt, kan du møte meg på xxx plass kl xxx, slik at jeg kan hente det?' 

Hva syns kjæresten din om at du skal på kaffe med en tidligere date som dumpet deg hardt og brutalt, slik at du ble knust? 

Anonymkode: a19e7...a74

• Liker 24
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Kan vel få tilbake tøyet ditt uten å ta en kaffe med han?

Anonymkode: a46b8...9e7

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Få ulltøyet, men ikke sett deg ned og drikk kaffe. 

Anonymkode: 53ae5...91a

Ja. Så enkelt er det vel, i grunn?

• Liker 3
Skrevet

Bare ta en kaffe med fyren hvis det er greitt for kjæresten din.

Anonymkode: fe3cc...a6d

• Liker 2
Skrevet

Ser ikke noe problemer at du tar en kaffe + kjapp en bakfra på toalettet på cafeterian + få tilbake ullundertøyet ditt. 

Litt mistenkelig blir nok kjæresten din, men bedyrer du at du kun traff han for å få tilbake ulltøyet så går det helt fint. 

Anonymkode: edeb6...e99

• Liker 5
Skrevet

Men... når han reagerer på det så stemmer det nok at det blir rart. Kanskje du fremstår som interessert i han? Han er nå i alle fall redelig som ikke åpner for en affære.

Anonymkode: cb4ee...0a7

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg har adhd. Faen da. . Men vik vil ha tilbake tøyet mitt. 😂

Må jo ikke ta en kaffe for å levere tilbake noe tøy, det går fint an å si hei og hadet. 

Jeg har kastet gjenglemt tøy i en pose fra vinduet ned til en nede på bakken liksom.

Høres ikke ut som han er spesielt interessert i å ta den kaffen med deg heller.

Anonymkode: 11dc2...74a

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvordan vet du at han skulle til ditt nabolag? Du bør slutte å holde kontakt med tidligere dater, det er veldig respektløst ovenfor kjæresten din slik du holder på nå.

Ullundertøyet ditt kunne du veldig fint fått igjen uten å ta kaffe med han, og adhd har ingenting med saken å gjøre. Du kunne fint bare sendt en melding 'hei, jeg vil gjerne ha igjen ullundertøyet mitt, kan du møte meg på xxx plass kl xxx, slik at jeg kan hente det?' 

Hva syns kjæresten din om at du skal på kaffe med en tidligere date som dumpet deg hardt og brutalt, slik at du ble knust? 

Vi er venner, han spurte. Og jo adhd gjør meg nok litt spesiell. Har også litt trekk av autisme, men er normal med egen bolig og jobb, osv. 

Livet er kort. Synes det er leit å kutte ut folk som er gode mennesker. Jeg er voksen og er forholder meg rolig i alle typer vanskelige forhold, uten å være et offer, selv om det er vondt. Jeg er ikke sjalu selv men vil ikke gjøre noe urettferdig mot min kjæreste. Jeg er også venner med min eks som jeg har barn med, samarbeider godt og jeg svelger mange kameler for å få et fint samarbeid. Liker ikke konflikter.

Synes det var fint med reaksjoner da. Takk. 😄

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ser ikke noe problemer at du tar en kaffe + kjapp en bakfra på toalettet på cafeterian + få tilbake ullundertøyet ditt. 

Litt mistenkelig blir nok kjæresten din, men bedyrer du at du kun traff han for å få tilbake ulltøyet så går det helt fint. 

Anonymkode: edeb6...e99

😂😂😂 nei vettu hva. Dauer

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Må jo ikke ta en kaffe for å levere tilbake noe tøy, det går fint an å si hei og hadet. 

Jeg har kastet gjenglemt tøy i en pose fra vinduet ned til en nede på bakken liksom.

Høres ikke ut som han er spesielt interessert i å ta den kaffen med deg heller.

Anonymkode: 11dc2...74a

Nei altså..han drikker ikke kaffe. Så tenker den utgår 🙂

Gjest Alterego666
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Men nå mener han det er rart gjort av meg og ville ta en kaffe. Jeg vil jo ha tilbake ulltøyet. Er ikke sur, bryr meg jo om denne dusten. Men elsoer min nye kjæreste. Skal jeg bare si hei og hade da? Vi er 40 hele gjengen 😂

Kontrollspørsmålet er om du kan fortelle om denne kaffekoppen til kjæresten din, og han synes det er OK.

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Vi er venner, han spurte. Og jo adhd gjør meg nok litt spesiell. Har også litt trekk av autisme, men er normal med egen bolig og jobb, osv. 

Livet er kort. Synes det er leit å kutte ut folk som er gode mennesker. Jeg er voksen og er forholder meg rolig i alle typer vanskelige forhold, uten å være et offer, selv om det er vondt. Jeg er ikke sjalu selv men vil ikke gjøre noe urettferdig mot min kjæreste. Jeg er også venner med min eks som jeg har barn med, samarbeider godt og jeg svelger mange kameler for å få et fint samarbeid. Liker ikke konflikter.

Synes det var fint med reaksjoner da. Takk. 😄

Du svarte ikke på hva kjæresten din syns om dette.. eller planlegger du å holde det hemmelig for han? 

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...