AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #1 Skrevet 14. desember 2021 Hva synes dere om å bli invitert til juleavsluttnimg, ansatt lunsj etc. Men dere må selv lage og servere maten? Jeg jobber som kokk på et hotell, og alltid når det er noe så må vi lage maten. Jeg brukte å synes det var helt greit, men nå merker jeg at jeg er ganske lei 🙈 vi blir invitert til en hyggelig middag/lunsj/fest men vi er de som må stresse med maten, rydde opp og full pakke. Vi må tåle de andre ansatte "spøkfulle" klager. Vi får beskjed om å bare få ut maten, og sette oss ned og kose oss sammen med de andre, men det kommer alltid noe "har dere ikke det? Kan dere fylle på den? Har dere ikke det på kjøkkenet?" og vi må sprette opp hvert 5 minutt for å fikse noe 😅 alle får beskjed om å rydde sitt eget, men servitørene må fortsatt ta all oppvasken. Kommer jeg inn på fri dagen min så blir jeg satt i arbeid, fordi alle må bidra🥴 en gang ansatte de folk til å lage maten til en fest, men vi ente fortsatt opp med å hjelpe til på kjøkkenet, jeg, små brisen, i min fineste kjole og 10 cm høye hæler, så ut som bambi på glattisen 🤣🤣 Jeg har i det siste droppet å komme bare pga dette 🙈 Anonymkode: 40b2a...aff
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #2 Skrevet 14. desember 2021 Hadde aldri giddet det. Si nei. Alle sammen. Så får de heller betale dere overtid. Anonymkode: 261a6...4d5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå