Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har lenge hatt lyst på barn, men grunnet diverse så har det ikke vært mulig før nå. Vi er begge over 35, så dette er noe jeg stresser veldig med. 

Jeg har ikke testet for eggløsning, men jeg får kramper og eggløsningslim. Denne måneden så prøvde vi for første gang, i følge eggløsningskalkulatoren så var min eggløsning den 4. Vi hadde sex den 3.

I dag er det 9/10 DPO, og jeg har hatt kramper (som jeg vanligvis får uansett en uke før mensen) halsbrann, mat har plutselig luktet rart, og i sted så var det litt brunrosa blod på papiret. Jeg har så lyst til å tro at dette betyr noe, men jeg vet også at sjansen er så liten. Vært trøtt hele uken, så jeg kan jo bare ikke være helt i form. Vi rakk bare å ha sex den ene gangen pga covid og jobb, så sjansen er jo liten... 

Vet ikke helt hva jeg vil frem til, eller hva jeg spør om. Erfaringer, kanskje? Tanker? 

Anonymkode: dd22e...a3d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan være pms, eller graviditet. det vet men ikke før evt uteblitt mens eller en positiv test 🙃

Anonymkode: febc8...4d9

Skrevet

Det kan være festeblødning 😊

Skrevet

Kjenner meg igjen i følelsen av å stresse litt pga alder og blandingen av usikkerhet, symptomer og håp. Prøving er en tålmodighetsprøve, og disse 14 dagene mellom EL og mensen gååår så saaakteee :fnise: Du kan jo ha blitt gravid nå?  Mange har blitt gravide av å kun ha sex én gang. Vent et par dager og ta en test 😊

Anonymkode: 3023e...ccb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...