Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fant det tilfeldigvis ut litt tidligere i vinter da jeg dukket opp på jobben med noe greier han hadde glemt.. de satt sammen på kontoret, pratet og lo som gode venner. De så litt målløse ut begge to da jeg kom, men jeg holdt maska såklart, men det var tydelig at det var noe der.

Denne personen har han ikke nevnt i det hele tatt! Samtidig ser jeg at han får mye meldinger, mer i det siste, men med et rart symbol som kommer opp på skjermen. Har aldri sett det før, kan noen hjelpe meg å tyde hvilken chatteapp det dreier seg om?

Jeg har ingen mulighet til å gå inn på telefonen hans og tør heller ikke spørre han, før jeg vet 100% hvilken app det dreier seg om.. ellers så kan han jo bare si «det er den-eller-den chatteappen, vil du se?» også er det ikke den..

(Det er forresten ikke android sin vanlige meldingsapp, den er annerledes ut.)

Håper noen kan hjelpe🙏🏻

Hilsen trist kvinne..😔

Anonymkode: b91c6...49a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn ser den ut:

F9583EBC-2352-4F74-8FF8-D9CB4CEC9FEC.jpeg

Skrevet

Kanskje en intern meldingsapp som jobben bruker?

Anonymkode: 6526f...d07

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kanskje en intern meldingsapp som jobben bruker?

Noen tips til hvilke?

Han har jobber der i masse år, men kun i det siste har dette ikonet dukket opp. Typ de siste to ukene..derfor sjekket jeg her om noen visste, siden d er merkelig..😔

Har også lagt merke til at når han snakker med kollegaer, så mailer de (om det er noe seriøst) eller chatter på messenger om løsere ting.

Han har vist meg kollegagruppe på messenger for lenge siden, alle gifs de pleier å sende hverandre feks🙂

Men takk for tips!

Skrevet

Ser ut som han har en annen ikonpakke og launcher enn det som standard kommer med telefonen. Jeg har også det og ikonene sier ingenting om hvilken app den går til. Man kan sette hvilket ikon man vil til hvilken som helst app. På denne linjen fra min telefon er både mobilbank fra sparebank 1, vipps og lifesum, men jeg har valgt andre ikoner. Det er altså umulig å vite om det er sms-appen, messenger, en annen meldingsapp eller noe helt annet.

Screenshot_20211214-010227.jpg

• Liker 1
Skrevet

Den første er Google mail, den andre er sms, den tredje er anrop, den fjerde er snapchat. 

Han er mannen din og du kan fint si at du vil se på telefonen hans, bare si det på like naturlig måte som om du ber han sende saltet på bordet som den største selvfølge. Om han blir sur vet du at han har noe å skjule. 

Anonymkode: 38f99...2cd

• Liker 7
Skrevet

Til sammenligning er dette nå akkurat de samme appene, men med selvvalgt ikon.

Screenshot_20211214-010949.jpg

• Liker 1
Skrevet

Men er ikke forholdet over når du ikke stoler på mannen din? Har dere ikke den gode kontakten lenger? Føler du ikke at han er transperang lenger? Har dere vokst ifra hverandre? Min første tanke er at dette er begynnelsen på slutten

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Han er mannen din og du kan fint si at du vil se på telefonen hans, bare si det på like naturlig måte som om du ber han sende saltet på bordet som den største selvfølge

Dere som sier sånn her og som faktisk spør om å gå igjennom telefonen til partneren, er dere ikke redd for å være kontrollerende? Jeg har aldri mistenkt min kjæreste for noe men hvis jeg er nysgjerrig på hvem han prater med så har jeg bare spurt. En gang var det faktisk eksen hans, men hun skulle bare opplyse om at hun hadde fått hjerneslag haha. Det var rart 

Anonymkode: f6023...64c

• Liker 5
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker said:

Men er ikke forholdet over når du ikke stoler på mannen din? Har dere ikke den gode kontakten lenger? Føler du ikke at han er transperang lenger? Har dere vokst ifra hverandre? Min første tanke er at dette er begynnelsen på slutten

Si meg, er det ikke lov å bli usikker i eget forhold lenger? Er det slik at så fort tilliten går litt nedover så er det bare å gjøre det slutt, fordi tilliten er borte? Ser dette er et gjentagende svar her inne. Er da voldsomt så drastisk man skal gå til verks bare fordi man ved et eller annet tidspunkt setter et spørsmålstegn ved tilliten.

• Liker 26
Skrevet

Jeg får sikkert sabla mye hat for dette. Men smug titt på mobilen når han sover 🙈 jada jada, det er privat og hele den regla. Men letteste måte for å få en avklaring og dermed en løsning. Og menn liker raske løsninger 🤣 (ikke at det rettferdiggjør noe)

Enten så finner du flørtende meldinger og slår opp med han. Ellers så finner du ingen ting, og legger alle de tankene og bekymringene i en dyp lang skuff hvor de aldri får se dagens lys igjen. Og du slapp den kjipe konfrontasjonen som også kan ødelegge forholdet, om det faktisk er deg selv som er på bærtur med tankene

Så jeg stemmer for å bare sjekke 😅 Lag deg en god plan om du blir busta. Send han en Mail og si du bare måtte se om han fikk den, for det er noe rart med at du ikke får sendt Mail eller noe

Anonymkode: c62f4...fcd

• Liker 9
Skrevet

Jeg har android og min sms ser sånn ut, altså når der kommer opp som et varsel. Appen ser annerledes ut, men varselet ser sånn ut. Er du heeelt sikker på det ikke er sms?

Anonymkode: 9a7ab...1cb

• Liker 1
Skrevet

Altså som på bildene under, varselet på det øverste bildet, appen på nederste.

Screenshot_20211214-020659_One UI Home.jpg

Screenshot_20211214-020711_One UI Home.jpg

Anonymkode: 9a7ab...1cb

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg fant det tilfeldigvis ut litt tidligere i vinter da jeg dukket opp på jobben med noe greier han hadde glemt.. de satt sammen på kontoret, pratet og lo som gode venner. De så litt målløse ut begge to da jeg kom, men jeg holdt maska såklart, men det var tydelig at det var noe der.

Denne personen har han ikke nevnt i det hele tatt! Samtidig ser jeg at han får mye meldinger, mer i det siste, men med et rart symbol som kommer opp på skjermen. Har aldri sett det før, kan noen hjelpe meg å tyde hvilken chatteapp det dreier seg om?

Jeg har ingen mulighet til å gå inn på telefonen hans og tør heller ikke spørre han, før jeg vet 100% hvilken app det dreier seg om.. ellers så kan han jo bare si «det er den-eller-den chatteappen, vil du se?» også er det ikke den..

(Det er forresten ikke android sin vanlige meldingsapp, den er annerledes ut.)

Håper noen kan hjelpe🙏🏻

Hilsen trist kvinne..😔

Kan du ikke si til ham at du ble usikker og at du syntes det virket som det var noe mellom de to på jobben? Si rett ut at du er litt usikker og sjalu, og har en klump i magen på grunn av dette og at du har blitt litt paranoid og lurer på om det er henne som han nå får så mange meldinger av. Min erfaring er at det er bra å gjøre seg sårbar for partner. Han får sjansen til å trygge deg, og du beholder din integritet og ærlighet. Spør om du har rett, om han er betatt. Spør om du kan se meldingene eller den appen. Et ærlig og redelig menneske vil selvfølgelig ikke bli sur på en sårbar partner, men ønske å trygge og vise deg meldingene eller hva nå enn dette er, for at du ikke skal ha det vondt.

Anonymkode: 06758...d15

• Liker 14
Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Dere som sier sånn her og som faktisk spør om å gå igjennom telefonen til partneren, er dere ikke redd for å være kontrollerende? Jeg har aldri mistenkt min kjæreste for noe men hvis jeg er nysgjerrig på hvem han prater med så har jeg bare spurt. En gang var det faktisk eksen hans, men hun skulle bare opplyse om at hun hadde fått hjerneslag haha. Det var rart 

Anonymkode: f6023...64c

Nei, er ikke redd for å virke kontrollerende. Av og til så skjer ting og det er jo klart at man skulle kunne våge å gjøre noe med det

Anonymkode: 507b6...103

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Kan du ikke si til ham at du ble usikker og at du syntes det virket som det var noe mellom de to på jobben? Si rett ut at du er litt usikker og sjalu, og har en klump i magen på grunn av dette og at du har blitt litt paranoid og lurer på om det er henne som han nå får så mange meldinger av. Min erfaring er at det er bra å gjøre seg sårbar for partner. Han får sjansen til å trygge deg, og du beholder din integritet og ærlighet. Spør om du har rett, om han er betatt. Spør om du kan se meldingene eller den appen. Et ærlig og redelig menneske vil selvfølgelig ikke bli sur på en sårbar partner, men ønske å trygge og vise deg meldingene eller hva nå enn dette er, for at du ikke skal ha det vondt.

Anonymkode: 06758...d15

Støtter denne.

Ts, ikonene du viser kan være så mange forskjellige apper egentlig. Det kan være sms, det kan være Signal tror jeg, kanskje også Telegram, men tror det symbolet er annerledes. 

Anonymkode: fb9c4...e80

• Liker 3
Skrevet

Jeg synes at det hørtes ut som en naturlig reaksjon at de ble så paffe av å se deg på arbeidsplassen. Det er jo ikke et naturlig syn. Det å ha en god relasjon med noen kollegaer er også vanlig og hyggelig på jobb, og som regel så er det en blanding av kvinnelige og mannlige kollegaer. 

Det er likevel helt vanlig å kjenne på usikkerhet, og det synes jeg ikke er noe i veien med å dele med samboeren din. Viktig å trygge hverandre og å fjerne tvil hos den andre når det dukker opp. 

Anonymkode: 894f0...42a

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Støtter denne.

Ts, ikonene du viser kan være så mange forskjellige apper egentlig. Det kan være sms, det kan være Signal tror jeg, kanskje også Telegram, men tror det symbolet er annerledes. 

Anonymkode: fb9c4...e80

Telegram har et annet symbol. 

Anonymkode: 894f0...42a

Skrevet

Jeg kunne fint sittet sånn og pratet og ledd med en god kollega. Jeg hadde nok blitt overrasket dersom kona hans plutselig dukket opp i rommet. Ikke fordi det er feil at hun så oss, men fordi hun ikke pleier å være der. Jeg har egen mann og barn og kunne ikke vært mindre interessert i kollegaen min enn jeg er. Likevel har vi det veldig hyggelig sammen. Det trenger ikke bety noe, kun fordi han har det hyggelig på jobb. 

Anonymkode: 67ab5...520

• Liker 9
Skrevet

At du i det hele tatt henger deg opp i at mannen din flørter sier mer om hvor usikker du er. Hadde en kvinne kommet inn hit å skrevet om at mannen hennes var sykelig sjalu og postet på nettet om ikoner på telefonen, app’er o.l hadde hun blitt rådet å forlate han umiddelbart! Sånn som det høres ut for meg er jo åpenbart denne kollegaen morsommere å tilbringe tid med enn deg. Kanskje det er noe du skal fokusere på istedet for å drive denne detektivvirksomheten online? 

Og dere andre kvinner? Hva er galt med dere? Hjelper til med dette opplegget gjør dere også. 

Anonymkode: 8ca17...d24

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...