AnonymBruker Skrevet 13. desember 2021 #1 Skrevet 13. desember 2021 Som du skjønner har det hverken bra på jobb eller hjemme. Ingen snakker til og bli ignorert hjemme ler han av tiltakene mine. Jeg jobber dag inn dag ut på overtid og begynner med selvstudie etter det igjen på kvelden mens jeg sulter. Men han lager ikke mat og forventer jeg skal gjøre alt eller ler av innsatsen min for jeg duger ikke til noe som helt. takler ikke live, jobben eller han. Forsåvidt ikke mine foreldre heller. Orker ingenting mer. Er totalt utslitt Anonymkode: 587cf...dc6
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2021 #2 Skrevet 13. desember 2021 Da er det på tide å dumpe han rett og slett. Frigjør deg selv fra hans negativitet og hån og få mer overskudd til deg selv og karrieren, win win Anonymkode: 9d83c...51a 9
SoWhat? Skrevet 13. desember 2021 #3 Skrevet 13. desember 2021 Hvorfor sulter du ?? Kanskje du bør flytte for deg selv? 2
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #4 Skrevet 14. desember 2021 Du mistet meg da du skrev at du sulter fordi han ikke lager mat til deg. Altså gode gud voks opp og lag deg ei skive. Vi andre klarer det uten problemer, til tross for jobb og barn og studier og fritidsaktiviteter og Gud vet. Anonymkode: dcd94...aa6 3
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #5 Skrevet 14. desember 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Du mistet meg da du skrev at du sulter fordi han ikke lager mat til deg. Altså gode gud voks opp og lag deg ei skive. Vi andre klarer det uten problemer, til tross for jobb og barn og studier og fritidsaktiviteter og Gud vet. Anonymkode: dcd94...aa6 😂 Anonymkode: 582a2...1b0
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #6 Skrevet 14. desember 2021 Kvitt deg med mannen, begynn å lag deg mat. Det klarer du. Anonymkode: f48cc...4de 4
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #7 Skrevet 14. desember 2021 SoWhat? skrev (8 timer siden): Hvorfor sulter du ?? Kanskje du bør flytte for deg selv? Fordi jeg orker ikke lage mat til han hver dag i 365 dager. Jeg sulter fordi jeg nekter å lage mat til han eller meg selv. Enten deles det på arbeidet eller får alle lide Anonymkode: 587cf...dc6
SoWhat? Skrevet 14. desember 2021 #8 Skrevet 14. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Fordi jeg orker ikke lage mat til han hver dag i 365 dager. Jeg sulter fordi jeg nekter å lage mat til han eller meg selv. Enten deles det på arbeidet eller får alle lide Anonymkode: 587cf...dc6 Så han lager heller ikke mat til seg selv? Dere sulter begge to? Jeg syns du bør lage mat til deg selv altså. Jeg ser jo at du absolutt får til mye selv om du ikke får støtte hverken på jobb eller hjemme. Du er sterk. Men du må jo spise. Dessuten bør du kanskje flytte fra en mann som ikke syns du duger til noe? Sånn seriøst? 3
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #9 Skrevet 14. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Fordi jeg orker ikke lage mat til han hver dag i 365 dager. Jeg sulter fordi jeg nekter å lage mat til han eller meg selv. Enten deles det på arbeidet eller får alle lide Anonymkode: 587cf...dc6 Mener du seriøst at to mennesker sitter under samme tak og sulter fordi ingen av dere gidder å lage mat mens dere klager på at dere sulter? Kjøp deg en boks med nudler liksom, livet trenger ikke å være så vanskelig. Anonymkode: dcd94...aa6 9
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #10 Skrevet 14. desember 2021 SoWhat? skrev (2 timer siden): Så han lager heller ikke mat til seg selv? Dere sulter begge to? Jeg syns du bør lage mat til deg selv altså. Jeg ser jo at du absolutt får til mye selv om du ikke får støtte hverken på jobb eller hjemme. Du er sterk. Men du må jo spise. Dessuten bør du kanskje flytte fra en mann som ikke syns du duger til noe? Sånn seriøst? Altså jeg hadde nok også sett på mannen min som ganske udugelig om han satt i sofaen eller foran PCen sin om kveldene og klagde på at han sultet fordi jeg ikke lagde mat. Anonymkode: dcd94...aa6 2
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #11 Skrevet 14. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Fordi jeg orker ikke lage mat til han hver dag i 365 dager. Jeg sulter fordi jeg nekter å lage mat til han eller meg selv. Enten deles det på arbeidet eller får alle lide Anonymkode: 587cf...dc6 Så idiotisk...klein oppførsel. Lag mat TIL DEG SELV. Be han fikse noe til deg selv. Stå opp for deg selv. Dropp å jobbe overtid, be om mindre vakter...og planlegg flytting. Om du ikke klarer kommunisere med han om at dere kan skape endring så skal du jo helst avslutte forholdet Anonymkode: 0dbe2...9e6 1
Bam Skrevet 14. desember 2021 #12 Skrevet 14. desember 2021 Dette er et eksempel på flott kultur fra utenfor Vesten 🙂
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #13 Skrevet 14. desember 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Fordi jeg orker ikke lage mat til han hver dag i 365 dager. Jeg sulter fordi jeg nekter å lage mat til han eller meg selv. Enten deles det på arbeidet eller får alle lide Anonymkode: 587cf...dc6 Da lager / kjøper du noe til deg selv. Jeg lurer litt på hva du har igjen for dette forholdet? Hva er poenget om alt er negativt? Anonymkode: 3b912...25b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå