Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som prøvde å fikse seg orgasme under fødsel, for smertelindring? Hvordan gikk det? 

Anonymkode: fe15b...cb9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor spør du her om hva du kan ta med deg? Du kan selvfølgelig ta med deg AKKURAT hva du vil!

Anonymkode: 7eb8d...d20

• Liker 5
Skrevet (endret)

Ta med deg et par, tre. Litt variasjon mens du likevel ligger der og kjeder deg 

"Hvordan *gikk det*"  😄

Endret av SoWhat?
  • Liker 9
Skrevet

Jeg har ikke prøvd det, men hørt et det er noen som prøver å få orgasme under fødsel. Husker ikke om det var for å kunne oppnå et høyere klimaks eller lindre smerte.
Hørte det på en God Bedring podcast med Peder Kjøs og Kaveh Rashidi

Anonymkode: f56c8...c0a

• Liker 2
Skrevet

..og forresten, det synes jeg du skal.

• Liker 2
Skrevet

Jaja, lykke til, men du skal ha for i det hele tatt  å vurdere det

Anonymkode: d6746...b5e

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

..og forresten, det synes jeg du skal.

Ja, jeg tenker nok å ta den med og se an ståa. Hvorfor ikke? I verste fall blir den ikke brukt. Det kan umulig være verre enn epiduralen som ikke funka sist heller 🙂

• Liker 2
Skrevet
SoWhat? skrev (12 minutter siden):

Ta med deg et par, tre. Litt variasjon mens du likevel ligger der og kjeder deg 

"Hvordan *gikk det*"  😄

Jeg føler du prøver å være morsom, men tok den ikke helt. 

Skrevet

Gi oss for all del tilbakemelding!!! 

Anonymkode: e2900...69d

• Liker 1
Skrevet

Jeg leste om det før jeg fikk tredjemann nå i vår, og så noen klipp av damer som gjorde det. Syntes det så .. interresant ut! Men ingen fikk røre meg under fødselen og jeg bare skrek og bannet, så det ble veldig glemt. 

Anonymkode: 4212a...ed8

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg leste om det før jeg fikk tredjemann nå i vår, og så noen klipp av damer som gjorde det. Syntes det så .. interresant ut! Men ingen fikk røre meg under fødselen og jeg bare skrek og bannet, så det ble veldig glemt. 

Anonymkode: 4212a...ed8

Var det under pressriene de gjorde det? Jeg har ikke satt meg riktig inn i det hele, men kan ikke se for meg at jeg er i form til det i den fasen, nei! Men i vente på full åpning, joda! 

• Liker 2
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, jeg tenker nok å ta den med og se an ståa. Hvorfor ikke? I verste fall blir den ikke brukt. Det kan umulig være verre enn epiduralen som ikke funka sist heller 🙂

Jeg ville hørt med sykehuset først om det er ok. Kan være de har regler på det i offentlige sykehus - er jo generelt ikke lov å onanere på offentlig, så videt jeg er orientert

• Liker 11
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg ville hørt med sykehuset først om det er ok. Kan være de har regler på det i offentlige sykehus - er jo generelt ikke lov å onanere på offentlig, så videt jeg er orientert

Sykehuset kan ikke bestemme hva jeg gjør med underlivet mitt for meg selv 😅  Fødestuen er ikke et offentlig sted, og jordmødrene blir selvsagt sendt ut og informert om at jeg/vi vil være for oss selv og at de tilkalles igjen ved behov. 

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

uvitne mennesker som egentlig henger på KG om kveldene. 

Jeg spør ikke hva jeg kan ta med meg, jeg er ikke helt idiot og klarer fint å planlegge Fødebagens innhold

🤣🤔

Merkelig at du spør de uvitende på kg om råd da, eller

• Liker 10
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Sykehuset kan ikke bestemme hva jeg gjør med underlivet mitt for meg selv 😅  Fødestuen er ikke et offentlig sted, og jordmødrene blir selvsagt sendt ut og informert om at jeg/vi vil være for oss selv og at de tilkalles igjen ved behov. 

Da synes jeg iallfall du skal ta den med. Hvorfor ikke...

Skrevet (endret)

Kan du ikke gjøre det og gi tilbakemelding? Vet ikke om jeg hadde turt, men om det hjelper er det jo gull! Man har jo sitt eget rom så bør ikke være noe problem å få litt privatliv så lenge alt er greit og du ‘åpnes sakte’  

jeg kom bare til 7 cm, og fikk epidural, det var veldig deilig, men hadde vært fint med noe smertelindring før det xD

Syntes du fikk mange rare svar her 😂

Endret av Ariande
  • Liker 3
Skrevet
Ariande skrev (Akkurat nå):

Kan du ikke gjøre det og gi tilbakemelding? Vet ikke om jeg hadde turt, men om det hjelper er det jo gull! Man har jo sitt eget rom så bør ikke være noe problem å få litt privatliv så lenge alt er greit og du ‘åpnes sakte’ 

Syntes du fikk mange rare svar her 😂

Jeg skal absolutt ta den med og se an formen! Føder nok ikke før godt ut i januar, men skal forsøke å huske å oppdatere, ja. 

Ja, det er litt rart hvor konservative enkelte er og hvor tabubelagt et så naturlig tema egentlig er. Jeg mener - hvordan ble babyen til, liksom? Med orgasme. Hva er det som gjør at kroppen lager rier? Oxytocin. Hva er oxytocin? Kjærlighetshormonet som vi får glede av ved orgasme, og også når vi ser på babyene og barna våre. Skikkelig ekkelt, hæ? 

• Liker 3
Skrevet

Så hvis jeg spør "om noen" har fikset feks. avløpet på badet, så er ikke det om å spørre om råd?! 🤦‍♀️🤣

• Liker 1
Skrevet

Vel, jeg garanterer for øvrig ikke for orgasme i det babyen ble til, kremt. Det ble litt feil. Men det er jo et stort mål med samme akten, for de aller fleste i hvertfall 😉

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...