Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten min slo opp med meg tidligere idag, fordi hun plutselig fant ut at hun ikke lenger hadde følelser for meg. Jeg er bunnløs knust og ulykkelig. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre…. 

mann 26

Anonymkode: c0969...3c3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Føler med deg ❤️ Hold ut !

Anonymkode: c1a8a...67e

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Føler med deg ❤️ Hold ut !

Anonymkode: c1a8a...67e

❤️

ts

• Liker 1
Skrevet

ååå, slik er så kipt. ❤️ 

Føler med deg. 

Skrevet

hæ?, sånn uten videre? hvor lenge har dere vært sammen? mest sannsynlig at hun har funnet en annen og har holdt på med han imens dere var sammen, slike kjærester er det like greit at de bare går sin vei og synes synd på han "nye"

Anonymkode: c4eff...559

Skrevet

❤️

Anonymkode: 077b1...a1d

Skrevet

Kjærlighetssorg kan være intenst og nesten uutholdelig. Likevel er det ikke annet å gjøre enn å holde ut så godt man kan. Man må bare gjennon det, men det blir bedre! Mine råd er å høre på trist musikk, gå turer i naturen eller annen fysisk aktivitet

Anonymkode: b7770...9c7

Skrevet
On 12/14/2021 at 12:04 AM, AnonymBruker said:

Kjæresten min slo opp med meg tidligere idag, fordi hun plutselig fant ut at hun ikke lenger hadde følelser for meg. Jeg er bunnløs knust og ulykkelig. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre…. 

mann 26

Du er 26år. Kom deg ut i verden igjen å slutt og synes synd på deg selv. Du burde egentlig bare være happy for å være singel igjen. Eller hadde du tenkt å bruke de beste årene av livet ditt på denne dama? Nå kan du bruke de på en mengde andre damer istedet. Forutsatt at du er nogenlunde attraktiv. 

Basert på din reaksjon så høres det også ut som hun har dumpa deg fordi du var needy pg kjedelig og hun hadde all makt i relasjonen, visste akkurat hvor hun hadde deg, og all spenning var død. Det kan du ta lærdom av. Ikke putt kvinner på en pidestall. Fokuser på deg selv, og nyt kvinner istedet. 

Anonymkode: 4990a...b46

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...