Gjest Gjest Skrevet 12. oktober 2005 #1 Skrevet 12. oktober 2005 Jeg trenger tips til en deo som ikke setter hvite merker på klær. Jeg går en del i svart, og da kan jeg ikke ha en deo som setter merker Noen å anbefale? Helst noen milde uten alkohol.
Gjest Gjesta Skrevet 13. oktober 2005 #2 Skrevet 13. oktober 2005 Tricky...Alle deoer uten alkohol inneholder aluminiumsklorid (eller andre alu-salter), og de setter merker uansett hva. Har du prøvd spraydeodorant? Jeg innbiller meg at de kanskje lager mindre merker. Finnes hos Vichy, Nivea og Sterilan, som jeg kommer på. Ellers har du Sterilan Crystal, som reklamerer med at den ikke setter merker, men det er en alkoholbombe. Mitt beste råd er nok å la deoen tørke godt før du kler på deg, og deretter fjerne evt. merker med en våt klut. Jeg går også mye i svarte, tettsittende topper.
Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2005 #3 Skrevet 13. oktober 2005 Jeg kjøpte en som skal være såkalt flekkfri, det var den verste av de alle, så den er ikke å anbefale
Gjest Gjest_lilly_* Skrevet 13. oktober 2005 #4 Skrevet 13. oktober 2005 da må dere bare prøve GalPal. tror det er på vei til Norge nå. Hørte om en butikk i Kr.sand som skulle få det! tror det finnes en nettside www.galpal.com det er en slags svamp som fjerner deo flekker fra tøyet. er helt rått!
*Ariel* Skrevet 13. oktober 2005 #5 Skrevet 13. oktober 2005 Mitchum Kjøpte min på Boots, vet ikke hvor ellers den finnes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå