Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mine to barn på 4 og 6 år har hittil kun fått pengegavene sine plassert på konto, fordi jeg aldri har fått fingeren ut og startet annen sparing. De har ikke svimlende beløp på konto, ca 20.000 hver, men for videre sparing tenkte jeg å plassere pengene mer fornuftig. Jeg er opptatt både av at de skal ha en god inngangsbillett til voksenalderen og til boligmarkedet, så videre sparing vil skje med det i mente. Lappen kommer de til å få av oss. Tenkte å opprette fast sparing til dem, kanskje typ 500 i måneden, i tillegg til at de sparer pengegaver. 

Du med god økonomisk teft, hvordan ville DU spart til barna om du var meg? (sparemåte, ikke beløp) Foreslå gjerne konkrete fond/produkter. 

Trenger for ordens skyld ingen kommentarer om at sparing på konto er dumt, dette er allerede premisset for denne tråden. 

Anonymkode: f9c1a...256

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ville opprettet en spareavtale gjennom Kron med dette fondet https://www.kron.no/vare-fond/kron-indeks-global

Hvis du får en venn til å verve deg får du 200kr gratis om du signerer en avtale med appen deres over minstetegningene for å få det.

Endret av Pachka Sigaret

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...