AnonymBruker Skrevet 13. desember 2021 #1 Skrevet 13. desember 2021 Har veldig liten kunnskap om sminke, men i det siste har jeg merket at jeg begynner å se veldig vinter-sliten ut, og vurderer å kjøpe meg noe for å freshe opp litt. Leste i en annen tråd her at "litt mascara og pudder er nok", og da lurer jeg på hvilket type pudder som menes? Orker ikke full pakke med kremer og rouge og full Kardashian hver dag, men hvis bare "litt pudder" er nok for å se bedre ut lurer jeg på hva jeg skal se etter 😄 Har lys hud, kanskje litt grønntoner? Grønngrå øyne. Anonymkode: 5379a...d55
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2021 #2 Skrevet 13. desember 2021 Ville heller gått for en farget dagkrem eller bb cream. Forskjellen kan du lese her https://www.blush.no/article/54997/hva-er-forskjellen-paa-foundation-farget-dagkrem-bb-cc-og-dd-kremer Anonymkode: 64ecf...6a4
Blod Skrevet 13. desember 2021 #3 Skrevet 13. desember 2021 Det spørs på din hud og preferanse. Jeg personlig liker krem framfor pudder, om jeg må velge en av de to. Det ser mer naturlig ut, dekker det jeg vil dekke og sitter lengre på min hud enn pudder.
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2021 #4 Skrevet 13. desember 2021 Du burde finne en i din hudtone, men pudder kan være ganske uttørrende på huden spesielt på denne tiden av året. Anonymkode: 63885...b20 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2021 #5 Skrevet 13. desember 2021 Pudder passer ikke alle hudtyper. Det kan fremheve rynker og porer og egner seg best for ung eller fet hud etter min erfaring.. Da jeg ble eldre og fikk tørrere hud fikk jeg grusom look med pudder og måtte gå over til flytende foundation. Det fins mange lette foundations som ikke føles som en maske Anbefaler deg å gå i en sminke butikk eller parfymeri og forklare hvordan hud du har så hjelper de deg med hvilket pudder eller hvilken foundation som kan passe. Du får lov til å få med deg tester hjem som varer for et par påføringer og jeg anbefaler å be om det etter du har fått tips i butikken, før du kjøper full size av et dyrt produkt Anonymkode: 3eb58...d0a 1
Rosa Dartle Skrevet 14. desember 2021 #6 Skrevet 14. desember 2021 Jeg har kjøpt en slags rouge som ser veldig naturlig og fin ut, er superfornøyd! Har prøvd så mye pudder og solpudder og rouge uten å få den effekten på vinterfesten hud. Heter Buxom primer-infused blush. Sitter veldig godt også.
Djungelvrål Skrevet 14. desember 2021 #7 Skrevet 14. desember 2021 Pudder hjelper ingenting om du føler deg gusten. Det skal gjøre at sminken sitter bedre, gjøre deg matt og jevne ut hudtonen litt. Kjøp deg en bronzer og en blush og et par gode koster og søk på youtubevidoer f.eks how to apply bronzer/blush.
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #8 Skrevet 16. desember 2021 Tusen takk for mange gode svar HI Anonymkode: 5379a...d55
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #9 Skrevet 16. desember 2021 AnonymBruker skrev (På 13.12.2021 den 23.36): Pudder passer ikke alle hudtyper. Det kan fremheve rynker og porer og egner seg best for ung eller fet hud etter min erfaring.. Da jeg ble eldre og fikk tørrere hud fikk jeg grusom look med pudder og måtte gå over til flytende foundation. Det fins mange lette foundations som ikke føles som en maske Anbefaler deg å gå i en sminke butikk eller parfymeri og forklare hvordan hud du har så hjelper de deg med hvilket pudder eller hvilken foundation som kan passe. Du får lov til å få med deg tester hjem som varer for et par påføringer og jeg anbefaler å be om det etter du har fått tips i butikken, før du kjøper full size av et dyrt produkt Anonymkode: 3eb58...d0a Ja, fy fader. Det der opplever jeg også. Kjipt å bli gammel, sånn sett. Jeg har et pudder som jeg elsker og som alltid virkelig har satt prikken over i-en og som har jevnet ut alt. Og nå, de siste par årene funker det rett og slett ikke lenger. Det fremhever alle de "små" endringene som har gjort meg eldre. Føler trynet er midt i en kollaps og det er smått deprimerende. Så jeg må nok også finne meg en foundation, og favorittpudderet mitt kan jeg visst kaste Anonymkode: c6ad6...084
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå