AnonymBruker Skrevet 13. desember 2021 #1 Skrevet 13. desember 2021 Samboer og jeg har begge kontorjobb, men bor i en 40 kvm leilighet hvor eneste sitteplass for kontor er i stuen. Ikke plass til kontor på soverom. Alternativet blir at vi sitter ved siden av hverandre ved spisebordet og hører hverandres møter. Ikke plass til ar begge har skjerm. Evt at den ene av oss sitter i sengen.. Ikke akkurat ideelt. Alternativt kan jeg dra på kontoret… Er ingen andre der, og jeg kjører bil. Innafor å spørre sjefen om, eller innafor i det hele tatt? Anonymkode: 9ae30...cf0 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2021 #2 Skrevet 13. desember 2021 Ja det tenker jeg er innafor. Vi har hatt "påbud" om hjemmekontor men alle som har hatt praktisk vanskelige forhold hjemme har kunnet spurt om å være på kontoret fast eller bare dratt dit iblant og det har vært ok. Har vært såpass få det gjaldt at det gikk fint hos oss iallfall. Anonymkode: ac341...bd5 9
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2021 #4 Skrevet 13. desember 2021 Takk for svar dere. Spør sjefen i morgen. Anonymkode: 9ae30...cf0
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #5 Skrevet 14. desember 2021 Jeg jobber på NTNU, vi fikk instruks om at alle som har uegnet arbeidsmiljø hjemme kan møte på jobb etter avtale med nærmeste leder. Tror det samme gjelder de fleste arbeidsplasser. Anonymkode: 8f008...2d9 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #6 Skrevet 14. desember 2021 Jeg fikk sitte hjemme under hele forrige påbud om hjemmekontor, både jeg og sjefen likte best å sitte på kontoret så da kom vi på kontoret 😄 Vi klarte jo fint å holde meteren, og begge sykler til jobb. Håper det ordner seg for deg Anonymkode: e5fa7...6f3
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #7 Skrevet 14. desember 2021 Hos oss også er det noen som får lov til å være på kontoret, de som har spesielt vanskelige arbeidsforhold hjemme som deg, noen på opplæring, de som ikke kan jobbe hjemmefra osv. Bare å spørre! Mener jeg så at OBOS driver med gratis kontorplasser også om jeg ikke tar helt feil. Anonymkode: 9dafc...ea6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå