Gå til innhold

Kristiansand dyrepark. Nytt forsøk, korona sist

Anbefalte innlegg

Skrevet

I sommer skulle vi til Kristiansand dyrepark. Barna gledet seg skikkelig, men i siste liten måtte vi i karantene siden vi var nærkontakt. Ellers har vi tatt året med ro, vi har vært på storbybesøk, trampolinepark og overnattet på hotell. Jeg ser allerede på ny dyreparkstur til neste år, denne gangen skal jeg holde tett inntil uken før. Hvordan er dyreparken i starten juni, før fellesferien? Barna fyller 10 og 12 det året. Jeg vil virkelig glede de fordi det meste har blitt satt på vent og de har hele veien tatt det med fatning. 

Anonymkode: b3b93...14c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke stappfullt og ok å dra der da.

Anonymkode: bc11a...950

• Liker 1
Skrevet

Jeg liker best førsesongen, mye roligere da. Det meste er åpent, men tror ikke alle showene er ordentlig i gang da om det er viktig. 

Anonymkode: 241ea...31f

• Liker 2
Skrevet

Jeg bor i Kristiansand, og synes egentlig det blir ganske heftig der når finværet kommer.. Spørs jo litt da, bor du i Oslo så føles det kanskje ikke ut som så mange mennesker 😂

Men så klart fellesferien topper jo alt, man vasser jo nærmest i folk der da

Anonymkode: 321f0...4c9

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg bor i Kristiansand, og synes egentlig det blir ganske heftig der når finværet kommer.. Spørs jo litt da, bor du i Oslo så føles det kanskje ikke ut som så mange mennesker 😂

Men så klart fellesferien topper jo alt, man vasser jo nærmest i folk der da

Anonymkode: 321f0...4c9

Ganske enig der, mye roligere utenom sesong eller spesielle opplegg… men det er jo endel ting som er stengt da. 

Anonymkode: 241ea...31f

Skrevet

Det er myyyye bedre å gå rundt der midt i juni enn det er i juli. De er jo i rett alder for å like tømmerrenna osv. I juni er det mulig å ta de mer enn en gang, og ikke bruke hele dagen på det. 

Anonymkode: 6dc92...eae

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...