Gå til innhold

Jeg blir ikke lykkelig hvis ikke jeg får meg en modellkvinne :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er urettferdig at jeg ikke får oppleve å ha sex med en modellkvinne, mens rike menn vasser i fitte og kjører Ferrari, spiller snooker og poker i rikmannsvillaen mens de planlegger hvordan de skal tjene enda mer penger mens de får en blowjob av modellkjæresten. Fotballstjerner og idrettsstjerner får betalt for å drive med interessen sin mens vi andre må sitte i en jobb vi hater og nøye oss med avslag på byen. :(

Anonymkode: c3d28...0c2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke nå igjen!

Anonymkode: 9424c...e0b

• Liker 9
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er urettferdig at jeg ikke får oppleve å ha sex med en modellkvinne, mens rike menn vasser i fitte og kjører Ferrari, spiller snooker og poker i rikmannsvillaen mens de planlegger hvordan de skal tjene enda mer penger mens de får en blowjob av modellkjæresten. Fotballstjerner og idrettsstjerner får betalt for å drive med interessen sin mens vi andre må sitte i en jobb vi hater og nøye oss med avslag på byen. :(

Anonymkode: c3d28...0c2

Da må jeg nok skuffe deg og si at du burde planlegge å være alene resten av lovt ditt. Det blir enten det eller fire litt på kravene dine.

Anonymkode: 29985...bbc

• Liker 3
Skrevet (endret)

Gud Hjelpe meg. Hva har dette forumet blitt til? 
med den holdningen kommer du aldri til å få deg kjæreste, det er sikkert. 

Endret av FunnyBoy123
  • Liker 9
Skrevet

Du må endre skrivestilen din, alle innleggene er lette å kjenne igjen. 

Blir du ikke lei av å gjenta deg selv?

Anonymkode: 247aa...526

• Liker 9
Skrevet

Og hva er det du har å tilby modellkvinner, eller kvinner i det hele tatt?

Anonymkode: 472d7...2dc

• Liker 4
Skrevet

Hvorfor går du sånn i kjelleren og tar sorgene på forskudd? Gjør som disse deilige mennene som får modelldamer gjør da! Operer deg kjekkere! Dra til utlandet for norske kirurger har ikke så mye peil, men se til Beverly hills eller Tyrkia og en sterk 1'er kan plutselig bli en sterk 9'er. 

Har du ikke råd så gjør som mange andre menn og kvinner i nød, selg kroppsåpningene dine til menn som vil tømme seg i dem så kan du tjene nok til operasjonene på bare et års tid hvis du ikke får deg annen jobb som genererer høy inntekt. Mange vil si det er verdt det og for deg så høres det ut som at dette er det viktigste i livet ditt å oppnå så da skjønner jeg ikke hva du venter på 😊

Anonymkode: 70a23...c8b

• Liker 2
Skrevet

So ro lille troll, nå skal trollet sove.... 

Anonymkode: bb368...542

• Liker 1
Skrevet

Livet er urettferdig. Like greit å innse det først som sist. Du får gradvis sette deg nye, litt høyere mål. Så lærer du litt på veien.

Anonymkode: 6edbe...d38

• Liker 1
Skrevet

Du får kanskje bare innse at det får du ikke, så kan du heller fokusere på noe annet. 

Anonymkode: 75249...fa9

• Liker 1
Skrevet

Men stakkars deg da. Stakkars liten. Stakkars, stakkars, stakkars deg! Huff, så grusomt. Huff og huff. Stakkars, stakkars arme deg!

:ironi: :sarkasme: 

Skrevet

Du får satse på pantelotteriet på den lokale Joker’n da og slutt å sutre

Anonymkode: dc232...86e

• Liker 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Fotballstjerner og idrettsstjerner får betalt for å drive med interessen sin mens vi andre må sitte i en jobb vi hater og nøye oss med avslag på byen.

Med de holdningene og kravene, er det kanskje ikke så rart det blir avslag på byen? 

Endret av Traktor
  • Liker 1
Gjest Elder Millennial
Skrevet

Det var leit 🙄 kondolerer… 

Skrevet

TS, vi kjenner hverandre, det er sikkert 🤣🤣🤣🤣 

Anonymkode: dc43d...5bb

Skrevet

Du får uppe markedsverdien din litt da, har vært alt for mye snakk om kvinners markedsverdi i det siste (selvsagt finnes den, bare se på modeller og hvor mange menn som vil ha de), men menn har da vitterlig også en markedsverdi. De mennene som får alt de vil er begavede og hardt arbeidende (eller heldige arvinger, men kvinner kan jo også bare ha hell med genene for modellutseende).

Hvorfor jobber du ikke 15 timer om dagen, kjøper leiligheter, pusser opp og blir eiendomsmilliardær?

Anonymkode: 0acdd...bac

• Liker 1
Skrevet

Det komiske her er jo at de tusenvis av trådene med damer som kommer hit å sutrer over at xyz ikke viser dem interesse eller at xyz bare ville ha sex osv burde blitt møtt med akkurat samme svar. Men neida.. da er det hjerteemojier og «du er så fantastisk du blir å finne den rette for deg❤️«

Anonymkode: e9181...38a

• Liker 1
Skrevet

Modelldamer er jo ikke attraktive engang 😅 Høye og kjønnsløse. Nei, takke meg til vanlige damer

Anonymkode: b6eac...bc6

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...