Gjest Gjest Skrevet 12. oktober 2005 #1 Skrevet 12. oktober 2005 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=293185 Tror dere myndighetene kommer til å trappe opp kampen mot fildeling ved å arrestere flere for å sette et eksempel?
minienthe Skrevet 12. oktober 2005 #2 Skrevet 12. oktober 2005 he he, har vi ikke soningskøer fra før så blir det vel det hvis de skal ta alle som deler musikk, filmer etc
Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2005 #3 Skrevet 13. oktober 2005 he he, har vi ikke soningskøer fra før så blir det vel det hvis de skal ta alle som deler musikk, filmer etc ← Dette er en som har vært veldig proaktiv og medlem i et slags team som dyttet massive mengder filer ut. Det er ikke en som tilfeldig satt og lasta ned Charlie og sjokoladefabrikken.
minienthe Skrevet 13. oktober 2005 #4 Skrevet 13. oktober 2005 skjønte det men satte det litt på spissen
Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2005 #5 Skrevet 13. oktober 2005 he he, har vi ikke soningskøer fra før så blir det vel det hvis de skal ta alle som deler musikk, filmer etc ← Det er vel bare 2 dager siden så kom det på nyhetene at soningskøene som har vært et alvorlig problem nå er sunket med flere hundre på noen måneder. Også begynner de slik som dette. Småsnusk i forhold til masse annet,Norske forbrukere og fildelere består bare av noen % i forhold til resten av verden og hva de distribuerer. Skjønner at firmaene og selskapene taper penger,men når de kan gå ut å si at de taper 15 milliarder så må vel fortjenesten være uhorvelig mye større også. Dette blir for smålig synes jeg. Det er da bare en hobby. Jeg gjør det samme selv jeg,men selger ikke. Har dvd plater,knekker sperrekoden på platene,kopierer til krampa tar meg. Det er da for svarten bare en hobby,en billig hobby faktisk. I alle fall til nå.......................for jeg hakke blitt tatt enda. Fikk et brev i posten for 2 mnd siden om at jeg var blitt observert og kunne bli annmeldt senere,så jeg har tatt vekk dc++ og holder ikke mer på med det,enda,må ligge litt lavt i terrenger noen måneder. Men politiet,fengslene og pengekassa kunne blitt brukt til viktigere og verre ting,ta heller mordere,pedofile,spritsmuglere,menneskeselgere osv. Føler liksom ikke at jeg er helt i den kategorien der nei
minienthe Skrevet 13. oktober 2005 #6 Skrevet 13. oktober 2005 hvordan er forresten reglene for å dele over msn... vet du det ?
Gjest F Skrevet 13. oktober 2005 #7 Skrevet 13. oktober 2005 Sonongskøen blir nok neppe lengre av at det idømmes betinget fengsel..
Gjest Gjest Skrevet 14. oktober 2005 #8 Skrevet 14. oktober 2005 Det er vel bare 2 dager siden så kom det på nyhetene at soningskøene som har vært et alvorlig problem nå er sunket med flere hundre på noen måneder. Også begynner de slik som dette. Småsnusk i forhold til masse annet,Norske forbrukere og fildelere består bare av noen % i forhold til resten av verden og hva de distribuerer. Skjønner at firmaene og selskapene taper penger,men når de kan gå ut å si at de taper 15 milliarder så må vel fortjenesten være uhorvelig mye større også. Dette blir for smålig synes jeg. Det er da bare en hobby. Jeg gjør det samme selv jeg,men selger ikke. Har dvd plater,knekker sperrekoden på platene,kopierer til krampa tar meg. Det er da for svarten bare en hobby,en billig hobby faktisk. I alle fall til nå.......................for jeg hakke blitt tatt enda. Fikk et brev i posten for 2 mnd siden om at jeg var blitt observert og kunne bli annmeldt senere,så jeg har tatt vekk dc++ og holder ikke mer på med det,enda,må ligge litt lavt i terrenger noen måneder. Men politiet,fengslene og pengekassa kunne blitt brukt til viktigere og verre ting,ta heller mordere,pedofile,spritsmuglere,menneskeselgere osv. Føler liksom ikke at jeg er helt i den kategorien der nei ← Dessuten er film og musikkselskapene interessert i å overdrive tapene, noe som de også gjør. Det er ikke slik at alle som laster ned, ville kjøpt alt de laster ned om de ikke hadde internett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå