AnonymBruker Skrevet 13. desember 2021 #1 Skrevet 13. desember 2021 Jeg har ny sexpartner. Fra vi startet å ha sex, har han vært utrolig flink til lese mine signaler under akten. Orgasmene blir dypere, bedre for hver eneste gang. Men siste gang opplevde jeg noe jeg aldri før har opplevd. Orgasmene kom som perler på en snor, men gikk over til en sånn evigvarende klimaks som varte og varte. I hodet føltes det som et fargepalett som eksploderte uten ende. Det varte lenge, jeg tok selvfølgelig ikke tiden, men det må ha vært lenge. Etterpå hadde jeg "maur" i føtter og hender, følte jeg var på gråten, og brukte så utrolig lang tid på å "lande", låg nærmest i spasmer en lang periode. Jeg har prøvd å google dette. Om det finnes noe "over" orgasme i nytelsesspekteret. Men jeg klarer ikke finne det. Er det noen av dere som har opplevd noe lignende, som kan gi meg et svar på hva jeg har opplevd? Anonymkode: b95d0...62b 2
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2021 #2 Skrevet 13. desember 2021 Velkommen 🤩 Opplevd dette med en elsker (tidligere ex) jeg også og det var det som fikk meg til å forstå at livet er for kort til å kastes bort på dårlig sex. Du har fått en helkropps, helsjels og helhjerte orgasme som løftet deg til et spirituelt nivå av ekstase ❤️❤️❤️❤️ Anonymkode: e36af...4f6 9
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2021 #3 Skrevet 13. desember 2021 Høres ut som serieorgasme-kroppsorgasme combo:) Jeg har hatt de hver for seg men ikke sammen. Det kan nok føles litt overveldende første gangen i alle fall, men jeg ville utforsket mer, for det er ikke farlig:) Men du kan jo be partneren din være litt obs sånn i tilfelle. Jeg har besvimt for jeg spente meg så hardt at alt blodet forsvant fra huet Anonymkode: d2987...fc9 2
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2021 #4 Skrevet 13. desember 2021 Multiples ❤️ En av de bedre tingene med å være kvinne. Anonymkode: 0b6bf...58d 3
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2021 #5 Skrevet 13. desember 2021 Har hatt sånn mange ganger, men tenker ikke på det som serie eller multi egentlig. Eller helkropps whatever. Altså; jeg tror det har mer med hvor lenge man er på et platå? 🤷♀️ Lenge = disse reksjonene? Anonymkode: 97a59...967
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2021 #6 Skrevet 13. desember 2021 Er ikke dette vanlig? Har opplevd dette i alle forhold. Hvis ikke - hvem ligger dere med egentlig? Mann 50+ Anonymkode: 05e8e...2be
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2021 #7 Skrevet 13. desember 2021 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Er ikke dette vanlig? Har opplevd dette i alle forhold. Hvis ikke - hvem ligger dere med egentlig? Mann 50+ Anonymkode: 05e8e...2be Vel det er som vi prøver å si i alle tråder og som kvinner har sagt siden tidenes morgen i og med at vår seksualitet i alle år har blitt undertrykt av menn og fortsatt blir det: Det er mange dårlige elskere der ute som ikke kan eller ikke bryr seg om å tilfredsstille en kvinne eller gi kvinnen nok tid til å nå klimaks fordi de bare tenker på egen orgasme. Så nei er desverre ikke vanlig å oppleve dette men de som får er de som får et ekte glimt av hva sex skal være! Trist med alle kvinner som ikke opplever det pga dårlig egoistisk elsker.. Anonymkode: e36af...4f6 3
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2021 #8 Skrevet 13. desember 2021 Som mann som har hatt endel sexpartnere, har jeg opplevd at noen damer får denne typen serie-kroppsorgasmer, men de fleste har det nok ikke i seg. Hvis dama først har potesiale til å få det, er det ingen heksekunst å gi henne det. Etter min erfaring kommer det i forbindelse med helt ordinær sex med en helt ordinær partner:)) Anonymkode: 0cdb8...a68 2
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2021 #9 Skrevet 13. desember 2021 Jeg har aldri opplevd det… Anonymkode: a1426...b17 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2021 #10 Skrevet 13. desember 2021 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Er ikke dette vanlig? Har opplevd dette i alle forhold. Hvis ikke - hvem ligger dere med egentlig? Mann 50+ Anonymkode: 05e8e...2be der var’n Adonis ja! Anonymkode: 49fa4...4eb 3
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2021 #11 Skrevet 13. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har aldri opplevd det… Anonymkode: a1426...b17 De fleste gjør nok ikke det, og der er nok en misforståelse å tro at alle kan få det, bare de treffe rett partner. Anonymkode: 0cdb8...a68 2
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2021 #12 Skrevet 13. desember 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Som mann som har hatt endel sexpartnere, har jeg opplevd at noen damer får denne typen serie-kroppsorgasmer, men de fleste har det nok ikke i seg. Hvis dama først har potesiale til å få det, er det ingen heksekunst å gi henne det. Etter min erfaring kommer det i forbindelse med helt ordinær sex med en helt ordinær partner:)) Anonymkode: 0cdb8...a68 Alle har det i seg. Det er kvinneundertrykkende å påstå noe annet. Dette er den type sex som ble praktisert i det gamle Egypt og kvinnene ble behandlet som gudinner fordi deres orgasme ble sett på som nærmeste kontakt med himmelriket og det guddommelige åndelige planet. Kvinner hadde harem av menn og kunne ha elskovsritualer som varte i mange dager og hvor noe av hensikten ikke bare var kvinnens nytelse men også hele samfunnets fremgang fordi hun i dette orgasme-planet manifesterte en bedre fremtid for samfunnet og slik utviklet det seg. Sånne orgasmer er også essensen i tantra og noe som er tilgjengelig dypt inne i alle kvinner. Anonymkode: e36af...4f6 5
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2021 #13 Skrevet 13. desember 2021 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): der var’n Adonis ja! Anonymkode: 49fa4...4eb Jepp. Kjekt å bli gjenkjent blant kremen av KG. Det er her på seksualitets forumet de analytiske treffes. Det er her antikke titler fordeles. Takk fra nå av signerer jeg med Adonis 50+ Anonymkode: 05e8e...2be
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2021 #14 Skrevet 13. desember 2021 Aldri hatt serieorgasmer med en mann, men de kommer som perler på en snor når jeg onanerer selv. Anonymkode: 0ebac...73c 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2021 #15 Skrevet 13. desember 2021 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Alle har det i seg. Det er kvinneundertrykkende å påstå noe annet. Dette er den type sex som ble praktisert i det gamle Egypt og kvinnene ble behandlet som gudinner fordi deres orgasme ble sett på som nærmeste kontakt med himmelriket og det guddommelige åndelige planet. Kvinner hadde harem av menn og kunne ha elskovsritualer som varte i mange dager og hvor noe av hensikten ikke bare var kvinnens nytelse men også hele samfunnets fremgang fordi hun i dette orgasme-planet manifesterte en bedre fremtid for samfunnet og slik utviklet det seg. Sånne orgasmer er også essensen i tantra og noe som er tilgjengelig dypt inne i alle kvinner. Anonymkode: e36af...4f6 😂😵💫🤣🥴Dette er det verste kvasihistoriske sprøytet jeg har hørt noen gang. Hvilken planet lever du på? Anonymkode: 0cdb8...a68 3
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2021 #16 Skrevet 13. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): 😂😵💫🤣🥴Dette er det verste kvasihistoriske sprøytet jeg har hørt noen gang. Hvilken planet lever du på? Anonymkode: 0cdb8...a68 Ok, ser først nå at jeg gikk på trolling. My bad:)) Anonymkode: 0cdb8...a68 2
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2021 #17 Skrevet 13. desember 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): 😂😵💫🤣🥴Dette er det verste kvasihistoriske sprøytet jeg har hørt noen gang. Hvilken planet lever du på? Anonymkode: 0cdb8...a68 Ikke på din misogynistiske incel planet hvertfall Anonymkode: e36af...4f6 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #18 Skrevet 14. desember 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Ikke på din misogynistiske incel planet hvertfall Anonymkode: e36af...4f6 Incel? Jeg har nok langt større og mer variert seksuell erfaring enn det du har. Og mens jeg baserer mine uttalelser på erfaringer og fakta, er dine basert på ideologi og fantasylitteratur. Anonymkode: 0cdb8...a68 2
Litjepiiia Skrevet 15. desember 2021 #19 Skrevet 15. desember 2021 AnonymBruker skrev (På 13.12.2021 den 21.52): Velkommen 🤩 Opplevd dette med en elsker (tidligere ex) jeg også og det var det som fikk meg til å forstå at livet er for kort til å kastes bort på dårlig sex. Du har fått en helkropps, helsjels og helhjerte orgasme som løftet deg til et spirituelt nivå av ekstase ❤️❤️❤️❤️ Anonymkode: e36af...4f6 Enig 😁 Beste som finnes 😍😍
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #20 Skrevet 16. desember 2021 Jeg har fått det med noen. Med noen klarer jeg ikke komme, med noen er det milde orgasmer, med noen er det multi og med noen topper det seg etter en del orgasmer hvor det blir en sånn skikkelig kraftig hvor jeg føler at jeg går ut av kroppen min. Anonymkode: 16d49...265
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå