sucasamicasa Skrevet 13. desember 2021 #1 Skrevet 13. desember 2021 Jeg må bare lufte tankene mine, og kanskje få et innspill eller 2 fra noen Jeg har en mamma som ikke feirer jul men hun gir ungene gaver, eller hun sender penger til meg som jeg da fikser gaver for. Men hun sier ene øyeblikket at hun ønsker seg dyne og pute, i stedet for gave men noen dager senere ringer hun og sier at hun ikke skal ha noe gave , fordi det føles feil. Men jeg vet at hvis jeg ikke lar ungdommene kjøpe gave så blir det feil for de, og hun blir nok såret.. Noen andre som har det som dette og hvordan løser dere det?
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2021 #2 Skrevet 13. desember 2021 Jeg ville bare gitt gave jeg da når det er såpass uklart Du får si at det er en nyttårsgave eller desembergave, ikke julegave Anonymkode: c9eb2...3f5 3
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #3 Skrevet 14. desember 2021 Dyne og pute er så dyrt, at det hadde jeg aldri kjøpt i gave til noen som helst, og vi har egentlig ganske god råd. Men jeg kunne ha gitt et gavekort i butikker der de selger det. Forresten burde noen forklart din mor at gaver får man fordi man får det, det er ikke noe man kan diktere at man skal få. Anonymkode: 55a87...e0a 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå