Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hater henne, virkelig. Jobben min er så behagelig når hun ikke er tilstede. Syk kjerring med mange tanker og overreaksjoner, følger med på alle og hva de gjør, klager på alle, blander seg, skal hele tiden hevde seg, sjalu og generelt ufin. Verden handler kun om henne. 

Alle ser det men ingen tør å si noe. Uheldigvis for meg jobber vi tett sammen og hun var den snilleste når hun var ny i jobben, og vi ble gode kolleger, men så viste hun sin andre side...

Hun kommer ikke til å slutte og jeg vil heller ikke slutte pga henne. Jeg trenger tips til å takle hverdagen.. Noen i samme situasjon som har tips? Blir gal. 

Anonymkode: f8a18...9bb

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hater henne, virkelig. Jobben min er så behagelig når hun ikke er tilstede. Syk kjerring med mange tanker og overreaksjoner, følger med på alle og hva de gjør, klager på alle, blander seg, skal hele tiden hevde seg, sjalu og generelt ufin. Verden handler kun om henne. 

Alle ser det men ingen tør å si noe. Uheldigvis for meg jobber vi tett sammen og hun var den snilleste når hun var ny i jobben, og vi ble gode kolleger, men så viste hun sin andre side...

Hun kommer ikke til å slutte og jeg vil heller ikke slutte pga henne. Jeg trenger tips til å takle hverdagen.. Noen i samme situasjon som har tips? Blir gal. 

Hadde akkurat en slik kollega, skikkelig falsk og ekkel. Sprang og sladret overalt, splitt og hersk. Hun visste ikke at jeg visste, men kolleger delte med meg hva hun sladret om. Skikkelig hespetre. Så faktisk ut som et hespetre også. Ikke heldig med utseende. Ei i slutten av 40-årene skal ikke se ut som om hun er 70 lissm. Karma traff trynet hennes😂

Anonymkode: 5f047...01e

• Liker 4
Skrevet

Åh det høres jævli ut. Jeg har en kollega som skryter seg selv opp i skyene, og verst av alt- han tar av sokkene sine og legger de svære, ekle, nakene føttene sine oppå bordet rettet mot meg 🤮 

Jeg prøver bare å finne noe annet å gjøre så jeg slipper å være i nærheten av han. 

Høres ut som du har en jobb der du ikke kan jobbe uten henne. Har du vurdert å snakke med leder om å bli satt på et annet «prosjekt»? Eller rett og slett, snakk tilbake en gang. Hun trenger ikke bry seg med alt og alle, pass på seg selv

Anonymkode: aacf5...09b

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Bare sett henne på plass.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.12.2021 den 21.37):

Må du snakke eller være mye sammen med henne? Kan du unngå/ignorere?

Anonymkode: 2d8ce...56b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...