Gå til innhold

Omkrets rundt lårene – hva er folk?

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

62 er jo ikke noe mye når du er 180 ☺️

Anonymkode: 2b389...06c

Absolutt ikke, derfor jeg skrev de tåler flere cm :)

Er 74 cm rundt livet, og 98 rundt hofta.

Folk er bygd litt forskjellig. :)

og ingen er feil :)

Anonymkode: af418...9a2

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Dette er den type tråder som mater folk med spiseforstyrrelser. Det er ikke sikkert det er intensjonen til TS, men det er slike tråder jeg kastet meg over da min spiseforstyrrelse var som verst. 

Anonymkode: 95615...5ed

Da er det nok også tankegangen og selvbilde til folk. Regner med det er voksne mennesker her og ikke barn. Barn kan nok bli lettere påvirket. Jeg er ganske tynn, 54 kg og 165 høy. Når jeg leser tråden her gir det meg ingen form for tanker om å bli tynnere. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Absolutt ikke, derfor jeg skrev de tåler flere cm :)

Er 74 cm rundt livet, og 98 rundt hofta.

Folk er bygd litt forskjellig. :)

og ingen er feil :)

Enig! Syns det er fint at lårene er litt store, ikke som i tjukk men at man har litt fett. Prøver selv å legge på meg her ved trening faktisk ☺️

• Liker 2
Skrevet

Er ca 57cm rundt låret. Er 162cm høy og ca 60kg.

Anonymkode: 45831...aea

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Enig! Syns det er fint at lårene er litt store, ikke som i tjukk men at man har litt fett. Prøver selv å legge på meg her ved trening faktisk ☺️

Det er litt genetisk hvor det legger seg ja, fettet :)

Jeg har ganske markerte lår, du ser muskler, men er også der på kroppen det legger seg mest fett. 

Spinkle lår hadde jeg aldri fått, da må jeg ligge dau i 14 dager først 😅

Skrevet

165 cm høy og 55 cm rundt på det bredeste.

Husker de målte lårene mine på sykehuset da jeg fikk kreftbehandling (for støttestrømper etter operasjon) og da var de 49 cm. Jeg så fullstendig avmagret ut da og musklene mine var borte. Andre med samme høyde ser ok ut med tynnere lår. Folk er forskjellige :)

Anonymkode: f3b64...e95

Skrevet

1,76 cm høy og 53 cm rundt låret på det bredeste. Er 94 rundt hofter og 71 rundt liv.  Er helt normalt bygget, ikke tynn, ikke tykk. 

Anonymkode: 401cd...8a0

Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Dette er den type tråder som mater folk med spiseforstyrrelser. Det er ikke sikkert det er intensjonen til TS, men det er slike tråder jeg kastet meg over da min spiseforstyrrelse var som verst. 

Anonymkode: 95615...5ed

En gang i en tidligere lignende tråd på KG ble jeg anklaget for å være pro-ana og anorektisk fordi låromkretsen min var så «sykelig tynn».
Det er bare sånn kroppen min er. Jeg kan ikke noe for at lårene mine er «tynne». Jeg synes det var ekstremt ubehagelig å bli kjeftet ut for at jeg er sånn. 
Det var selvfølgelig ikke min intensjon å fore folk med spiseforstyrrelser. 

Anonymkode: f147c...a99

Skrevet

173 høy og 57 rundt lårene på det tykkeste. Jeg ønsker meg større lår, da. Og større rumpe. Jeg er 103 cm rundt rumpen og 74 i livet. Kraftige, muskuløse lår og en kjøttfull rumpe er vanvittig fint, men det får jeg aldri. 

Anonymkode: a50ea...f92

• Liker 1
Skrevet (endret)

50,5 rundt det bredeste området. Har litt brede lår av natur. Har 19 i BMI. 

Er 174 høy. 

Endret av Purple_Pixiedust
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Da er det nok også tankegangen og selvbilde til folk. Regner med det er voksne mennesker her og ikke barn. Barn kan nok bli lettere påvirket. Jeg er ganske tynn, 54 kg og 165 høy. Når jeg leser tråden her gir det meg ingen form for tanker om å bli tynnere. 

Du har altfor mye tiltro til folk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...