Gå til innhold

stenger treningsenterene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

står at voksne bare kan trene ute. stemmer dette ?

Anonymkode: 1e39a...efc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det er lov med inviduell trening😊

Anonymkode: e4393...a21

• Liker 1
Skrevet
Sitat
  • Svømmehaller, badeland, spaanlegg og hotellbasseng, og treningssentre kan kun holdes åpent for: (nytt)
    • individuell trening. Ved trening med høy intensitet skal det holdes 2 meter avstand.
    • skolesvømming, svømmekurs, svømmetrening og konkurransesvømming med arrangør.
    • rehabilitering og opptrening som tilbys individuelt eller i mindre grupper med arrangør.
    • annen individuell behandling som det kan bestilles time til og hvor bad er en del av behandlingen.

https://www.regjeringen.no/no/aktuelt/strengere-nasjonale-tiltak-for-a-begrense-smitten/id2892042/

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Nei, det er lov med inviduell trening😊

Takk og lov for det.

Anonymkode: e6420...940

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Takk og lov for det.

www.regjeringen.no er en lur side å sjekke! Du finner svar på alt der, og det går gjerne raskere enn å vente på svar her inne😉

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

www.regjeringen.no er en lur side å sjekke! Du finner svar på alt der, og det går gjerne raskere enn å vente på svar her inne😉

Det var meg du siterte. Jeg var allerede opplyst på dette, men jeg ville fortsatt lovprise det her. Håper de holder sentrene åpne!

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Det var meg du siterte. Jeg var allerede opplyst på dette, men jeg ville fortsatt lovprise det her. Håper de holder sentrene åpne!

Det gikk litt fort! Jeg tenkte ikke på at det var kommet andre inn i tråden😅

• Opprett ny...