Gå til innhold

Erfaringer med Nordic Nest? Er de raske å sende?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Super erfaring med dem.

Anonymkode: f7658...196

Skrevet

Jeg bestilte 4 varer der jeg fikk beskjed om at to blir sendt fortløpende, og den ene varen tok 2-3 mnd. Jeg sendte Mail å skrev at det var skuffende, og da fikk jeg 15% avslag :)

Anonymkode: a37c5...e30

Skrevet

Jeg ventet 5 måneder på en kopp derfra en gang 😅 ville ikke anbefalt til min verste fiende.

Anonymkode: 3ad4c...b2a

Skrevet
4 hours ago, Carrot said:

jeg har ventet på forsendelsesbekreftelse i over to uker, fikk bestillingsbekreftelse to dager etter men siden det null info.. I tillegg har de lang svartid på mail, og de fremstår som en norsk siden men er tydeligvis ikke det.. Så da kommer det vel toll i tillegg - irriterende. veldig irriterende..

image.png.4e63db2761899db7fe7a3ce1835b6405.png

Mener det ikke er toll/moms, jeg har bestilt flere ganger og aldri betalt toll/moms. De sender fra Norge eller så dekker de momsen og tollen selv. 

Anonymkode: fac4c...75d

• Liker 3
Skrevet

LANG leveringstid og dårlig kundeservice

Anonymkode: 02fc7...f54

Skrevet

Bestilte fra dem i november. Tok 2 - 3 uker før jeg fikk pakken. Fikk mld fra dem om at det kom til å ta noen dager ekstra. Så jeg var fornøyd. 

Anonymkode: 23f28...508

Skrevet

Opplevde både rask levering og god kundeservice hos de. 

Anonymkode: ae56c...9c7

Skrevet

La inn to separate ordre hos dem for et par uker siden, tok ca en uke å få begge pakkene. 

Anonymkode: c6b18...b75

Skrevet

Rask levering her også. 

Anonymkode: d24d8...909

Skrevet

Jeg er litt delt, jeg fikk svar når jeg ringte (ikke på mail) og da fikk jeg vite at varen jeg bestilte (typisk julevare) ikke ville være på lager før etter jul 😎 og det var derfor de ventet med å sende update, "før dato for ny levering var klar" fikk jeg vite, men når jeg sa jeg ikke har behov for julevarer til fullpris etter nyttår var eneste alternativet å kanselere ordren... Den mailen kom etter et halvt minutt :P 

Skrevet

Det er ikke toll/mva på varene derfra, selv om de muligens kommer fra sverige? 

Sist jeg kjøpte fra dem tok det to uker før de sendte ordren, da en av varene ikke var inne på lager. De øvrige varene kunne de jo ha sendt med en gang slik de sier de skal, varene som var inne og den varen som ikke var inne kvalifiserte begge for gratis frakt hver for seg, men jeg bestilte alt samlet. Forsåvidt greit at de ventet med å sende det samlet, sånn med tanke på miljøet. 

I tillegg var de eksemplariske på kundeservice da jeg fikk noe ødelagt. Refunderte meg for det uten noe mas. 

Anonymkode: 6adf7...bd1

Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Det er ikke toll/mva på varene derfra, selv om de muligens kommer fra sverige? 

Sist jeg kjøpte fra dem tok det to uker før de sendte ordren, da en av varene ikke var inne på lager. De øvrige varene kunne de jo ha sendt med en gang slik de sier de skal, varene som var inne og den varen som ikke var inne kvalifiserte begge for gratis frakt hver for seg, men jeg bestilte alt samlet. Forsåvidt greit at de ventet med å sende det samlet, sånn med tanke på miljøet. 

I tillegg var de eksemplariske på kundeservice da jeg fikk noe ødelagt. Refunderte meg for det uten noe mas. 

Anonymkode: 6adf7...bd1

Ikke mva/toll, nei. Jeg har også god erfaring med kundeservice, jeg fikk nytt produkt da det var noe feil med det jeg kjøpte, uten noe styr. Raskt svar på e-post.

Anonymkode: d24d8...909

Skrevet

Jeg bestilte derfra og fikk beskjed om at det ville ta noen uker. Fikk det vel etter 3-4 uker tror jeg.

Anonymkode: 0cc21...c6f

Skrevet

Hver gang jeg har bestilt fra Nordic Nest, har det blitt pakket dagen etter, og vært fremme innen samme uke.

Anonymkode: 6c00f...54c

Skrevet

Følger denne…. Bestilte noe derfra i dag, det sto varen skulle komme fram før jul 🙈

Anonymkode: 60cb5...a24

Gjest Hipparchia
Skrevet

Jeg bestilte på black friday og har enda ikke mottatt varen. 

Skrevet

Jeg bestilte på black friday, og da sendte de alt mandagen etterpå. Men jeg passa på å bare bestille varer som var på lager. 

Forrige gang jeg bestilte derfra, bestilte jeg en ting som ikke var på lager, og da venta de med å sende alt. Jeg er vant med at sånne butikker bare sender etter hvert som de får inn ting. 

Jeg ville ikke vente den gangen, så jeg sendte en e-post som de brukte åtte dager på å svare på. Og da svarte de at de kunne dele opp hvis jeg ville, og jeg svarte ja til det, og så gikk det to dager til før de svarte ok og delte den opp og sendte den. Så da tok det 13 dager fra bestilling til de sendte den. 

De brukte 17 dager på å sende den tingen som ikke var på lager. Det var "ukjent når den kommer på lager" da jeg bestilte den, så jeg syntes ikke det var så ille. 

Anonymkode: 34205...a45

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...