mingus Skrevet 13. desember 2021 #1 Skrevet 13. desember 2021 Dette setet. Vi hadde opprinnelig Maxi-Cosi Cabriofix med kjempegod hjuladapter, men har forlagt spedbarninnlegget. Ringte butikken og spurte om de solgte separat, men det setet var jo ikke testet for sidekollisjon så da ble det heller dette som er best i test hos naf. Vet noen om det går an å kjøpe hjul til? Finner ikke noen plass, det er jo greit å ha med selv i bagasjerommet istedenfor å legge det i handlevognen.
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2021 #2 Skrevet 13. desember 2021 Kjøpe hjul til?? Nei, det går ikke til noen bilstoler. Du kan derimot kjøpe adaptere å bruke på vogna du allerede har. Anonymkode: 51574...69b 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2021 #3 Skrevet 13. desember 2021 Du må kjøpe adapter som klikkes på understellet til vogna du bruker. Super enkelt. To små klosser bare. Vi har dette setet Anonymkode: e1d30...6eb
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2021 #4 Skrevet 13. desember 2021 Hvis du har adapterne til maxi-cosi setet så passer de til setet fra besafe. Hvis ikke så får du nok kjøpt det, bare spør/søk etter bilstoladapter til det setet og det vognunderstellet du skal bruke. Anonymkode: 2ab8c...47f
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2021 #5 Skrevet 13. desember 2021 Jeg har det setet. Har vogn fra cybex, og adaptere fra cybex. Jeg bruker besafe på den. Anonymkode: 6e325...6b0
mingus Skrevet 13. desember 2021 Forfatter #6 Skrevet 13. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kjøpe hjul til?? Nei, det går ikke til noen bilstoler. Du kan derimot kjøpe adaptere å bruke på vogna du allerede har. Anonymkode: 51574...69b Takk, det var det jeg mente, altså kjøpe en slags ordning/dings til å få hjul på. Slik som jeg beskrev vi hadde til maxicosien. Så da kan vi bruke de samme hjulene bare med besafe adapter, er det slik å forstå? Falt meg aldri inn å sjekke om hjulene våre er maxicosi eller om det er et eget merke, har stått i kjelleren en evighet.
mingus Skrevet 13. desember 2021 Forfatter #7 Skrevet 13. desember 2021 Takk for svar til dere andre, da har vi visst det vi trenger likevel. Trodde at vi måtte kjøpe alt trilleutstyret nytt nå bare fordi vi byttet bilsetet.
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2021 #8 Skrevet 13. desember 2021 51 minutter siden, mingus said: Takk, det var det jeg mente, altså kjøpe en slags ordning/dings til å få hjul på. Slik som jeg beskrev vi hadde til maxicosien. Så da kan vi bruke de samme hjulene bare med besafe adapter, er det slik å forstå? Falt meg aldri inn å sjekke om hjulene våre er maxicosi eller om det er et eget merke, har stått i kjelleren en evighet. Folk blir nok forvirret siden du snakker om "hjul til bilsete" når du egentlig mener understell til barnevogn 😄 Anonymkode: 57311...f3c
mingus Skrevet 13. desember 2021 Forfatter #9 Skrevet 13. desember 2021 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Folk blir nok forvirret siden du snakker om "hjul til bilsete" når du egentlig mener understell til barnevogn 😄 Anonymkode: 57311...f3c Det kan jeg tenke meg, for vi har bare alltid kalt dem hjulene her i huset, visste ikke det var det de hette 😄
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå