Gå til innhold

Til dere med flere aktive sexpartnere - hvordan håndterer dere logistikken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Si du aktivt har sex med 2-3-4 +++ stykker, hvordan håndterer dere dette?

Tenker da på ting som: 

- Avtaler om å møtes (har dere en fast tid med hver enkelt av dem? Er ting mer flytende?) 

- Sikker sex hele tiden? 

- Har det blitt følelser involvert? 

- Reiser du til dem, dem til deg, eller sånn 50/50 ? 

osv. 

Anonymkode: 03519...2b5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har sex med to. Mannen min og en kvinne. Mannen er bestandig med når jeg har sex med kvinnen, dermed er ikke logistikk noe problem. 😄

Anonymkode: cbe99...f28

• Liker 3
Skrevet

Varierer veldig fra uke til uke og måned til måned. Er glad i de som venn men ikke noe mere, en liker jeg ikke engang som person altfor forskjellig fra meg men god sex så. Ikke sikker sex med alle, jeg er mest hos de 

Anonymkode: 66689...210

Skrevet

Vent litt, skal høre med naboen ... Hun har sikkert svar.

Anonymkode: c1bc7...c5c

• Liker 1
Skrevet

Lurer jeg også på. Ikke rart set er mye kjønnssykdommer blant nordmenn.

Anonymkode: 4c8d1...9e6

• Liker 2
Skrevet

Hadde på et tidspunkt tre stykk, med ganske faste møtepunkter. En i helgen (ubeskyttet) og to i uken (beskyttet). En var alltid hos meg, en hos han og en 50/50. Ingen følelser med noen.

Anonymkode: 974d6...5c5

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Lurer jeg også på. Ikke rart set er mye kjønnssykdommer blant nordmenn.

Det er vel heller jevnlige ons og mennesker som er dårlige på å sjekke seg jevnlig som er årsaken til det.

Man kan fint ha flere faste partnere uten å spre sykdommer overalt. Å ha faste partnere minker jo sjansen for å spre og få  sykdommer.

Skrevet

Så lenge det ikke er bedrageri og svik inni bildet, og ingen av partnerne er lovet eksklusivitet, er det jo bare å lage en timeplan og være åpen om det. Ikke vanskeligere enn å planlegge andre aktiviteter.

Anonymkode: 8f88e...036

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Så lenge det ikke er bedrageri og svik inni bildet, og ingen av partnerne er lovet eksklusivitet, er det jo bare å lage en timeplan og være åpen om det. Ikke vanskeligere enn å planlegge andre aktiviteter.

Nettopp. Alle parter må vite om at folk ligger med flere samtidig.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nettopp. Alle parter må vite om at folk ligger med flere samtidig.

Ja, det må det være rimelig å opplyse om - iallfall hvis det er grunn til å tro at partner har forventninger om eksklusivitet. Og hvis man ligger med andre uten beskyttelse, er det en selvfølge.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Har sex med to. Mannen min og en kvinne. Mannen er bestandig med når jeg har sex med kvinnen, dermed er ikke logistikk noe problem. 😄

Anonymkode: cbe99...f28

To kvinner kan fysisk sett ikke ha sex med hverandre, sier seg selv 😅 Seksuelle handlinger ja, men aldri sex.

Anonymkode: 1520d...f86

Skrevet

Teams og Confluence.

Anonymkode: 86404...d81

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.12.2021 den 9.56):

To kvinner kan fysisk sett ikke ha sex med hverandre, sier seg selv 😅 Seksuelle handlinger ja, men aldri sex.

Hva er sex for deg?

• Liker 2
Skrevet

K30 her. Nå er det noen år siden jeg var singel, men da hadde jeg kanskje 4-5 stk. jeg "sjonglerte" på, samt at jeg hadde tilfeldig sex med andre innimellom. Det var ikke så komplisert - om jeg ikke hadde planer en kveld sendte jeg bare en mld til en av dem og spurte om de ville komme på besøk. Likte best å være hjemme hos meg siden jeg ofte skulle på jobb eller skole dagen etter. På den tiden gikk jeg på p-piller og brukte ingen beskyttelse utover det. Fikk jo klamydia noen ganger ettersom de jeg lå med også lå med flere, men det er nesten bare å regne med når man er singel og har et aktivt sexliv. Fikk følelser for alle i den forstand at jeg ble glad i dem, men det var ingen jeg kunne tenke meg å innlede et forhold med bortsett fra én - han har jeg nå vært sammen med i fem år og vi er veldig lykkelige sammen :) 

Anonymkode: dbf58...f2e

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.12.2021 den 9.56):

For noe tull.
Sex er ikke bare samleie, vet du. Eller... Nei, du gjør vel ikke det.

Anonymkode: f1737...f1e

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.12.2021 den 18.23):

Si du aktivt har sex med 2-3-4 +++ stykker, hvordan håndterer dere dette?

Tenker da på ting som: 

- Avtaler om å møtes (har dere en fast tid med hver enkelt av dem? Er ting mer flytende?) 

- Sikker sex hele tiden? 

- Har det blitt følelser involvert? 

- Reiser du til dem, dem til deg, eller sånn 50/50 ? 

osv. 

Anonymkode: 03519...2b5

- Har ikke faste tider. Det varierer

- Ja

- Ja har skjedd

- Liker best at de kommer til meg men varierer litt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...