AnonymBruker Skrevet 13. desember 2021 #1 Skrevet 13. desember 2021 Vet jeg kommer til å få kjempe mange dømmende svar, men jeg håper noen kan forholde seg nøytrale til min situasjon og gi meg innspill. Gjerne fra noen som liker å dele nakenbilder. Jeg ser med en gang hvem som er nøytrale eller ikke, og jeg kommer til å ignorere de som er dømmende og kommer med moralpekefingeren. Jeg har alltid vært glad i å dele bilder av meg selv. Ikke med ansikt, men i undertøy, naken og lignende. Elsker å sexte, elsker å ha "sex" med noen på snapchat. Det tenner meg noe enormt og gir meg mye glede. For en tid siden ble jeg kjent med en amerikaner som jeg elsker å chatte med. Han har vist meg ansiktet sitt, sender lydklipp, har sendt videoer og bilder av seg selv. Jeg har vist han øynene mine og munnen min på bilder, men ikke hele ansiktet. Munnen har vært med på videoer. Det jeg legger merke til er at han aldri spiller av det jeg sender to ganger. Noe de fleste gjør når de får noe sexy de liker. Jeg ble med ett nervøs for at han tar opp det jeg sender med en annen mobil. Jeg spurte om dette, og lata som om jeg ble smigret om han gjorde det (da hadde han nok innrømmet det lettere også), men nei, han er ikke god med teknologi og ville aldri gjort det, for vi har jo en god greie på gang og koser oss, hvorfor skulle han ødelegge det? Det gir mening. Han er gift og har fortalt mye om seg selv, hvilken by han bor i, hans virkelige navn og slike ting. Jeg har ikke fortalt noe slikt. Han vet jeg er norsk. Det er det. Jeg elsker "leken" vi har, men kjenner på litt nervøsitet rundt dette at han kanskje samler opp bilder og videoer. Kan ikke se for meg hvordan han skal finne ut hvem jeg er. Jeg har vist han bilde av ansiktet mitt, da med maske(!), så han så kun øynene og håret. Hvordan kan jeg fortsette å la denne leken være "trygg"? Jeg vet også at jeg på ingen måte er "spesiell" og at det er ingen grunn til at en tilfeldig, kåt amerikaner skal kødde til ting for meg. Har selvsagt aldri planer om å møte han, dette er online-lek og kåt moro. Anonymkode: 37482...cbd
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2021 #2 Skrevet 13. desember 2021 Tja. Så lenge du fortsetter å ikke vise ansikt eller noe som kan identifiseres - og er klar over den store sjansen for at det spres så er det vel ikke noe i veien for å fortsette? Du vet jo at det er høyrisiko med fremmede? 🤷♀️ Anonymkode: 6d0a3...d79 4
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2021 #3 Skrevet 13. desember 2021 Hei TS. Mitt beste råd er å sende videoer du ikke kan gjenkjennes på, i tilfelle han tar opp og deler videre. (Uten å vise ansikt og andre kjennemerker). Vet ikke hvor lenge dere har snakket sammen, men føler du at du kan stole på han? Selvfølgelig er det en risiko at ting blir spredt, men så lenge du er villig til å ta den og tar dine forhåndsregler så kan jo ingen dømme deg for det. Anonymkode: ba9e0...ea7 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2021 #4 Skrevet 13. desember 2021 Det er alltid en risiko med opptak og lagring. Det kommer du ikke unna. Jeg solgte nakenbilder på nett men ble gjenkjent pga en føflekk på kroppen selvom jeg aldri viste ansikt så det er risikosport man ikke bør gjøre med fremmede.. Til og med kjærester kan man aldri stole på 100% når det kommer til dette. Anonymkode: 42e68...4f9 3
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2021 #5 Skrevet 13. desember 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hei TS. Mitt beste råd er å sende videoer du ikke kan gjenkjennes på, i tilfelle han tar opp og deler videre. (Uten å vise ansikt og andre kjennemerker). Vet ikke hvor lenge dere har snakket sammen, men føler du at du kan stole på han? Selvfølgelig er det en risiko at ting blir spredt, men så lenge du er villig til å ta den og tar dine forhåndsregler så kan jo ingen dømme deg for det. Anonymkode: ba9e0...ea7 Hei! Det skal godt gjøres at jeg blir gjenkjent på disse videoene. Det er i så tilfelle kun de som har vært i leiligheten min som kan kjenne igjen omgivelsene (og det er svært få som har vært innom døra her, kan man si). Det er ingenting spesifikt som skiller seg ut med for eksempel munnen min, som har vært med på videoer noen ganger. Ingen kjennemerker i form av føflekker, tatoveringer og lignende har vært med. Har kun vist ett bilde av ansiktet mitt som sagt, og det var med maske på, men om det havna på en nettside så kunne så klart de som kjenner meg ha kjent meg igjen. Jeg tror jeg kan stole på han, men jeg skal innrømme at jeg kjenner meg litt usikker nå, mest fordi jeg har overtenkt det faktum at han ikke spiller av snappene jeg sender på nytt. Jeg har delt bilder lenge, og de aller fleste spiller de av to ganger for å få se de flere ganger. Jeg vil så klart være forsiktig, så jeg tenker det er derfor jeg er bekymret. Jeg koser meg jo og har det artig. Anonymkode: 37482...cbd
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2021 #6 Skrevet 13. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er alltid en risiko med opptak og lagring. Det kommer du ikke unna. Jeg solgte nakenbilder på nett men ble gjenkjent pga en føflekk på kroppen selvom jeg aldri viste ansikt så det er risikosport man ikke bør gjøre med fremmede.. Til og med kjærester kan man aldri stole på 100% når det kommer til dette. Anonymkode: 42e68...4f9 Det er sant, vet dette kommer med en viss risiko. Men jeg prøver å rasjonalisere bekymringene mine, for det skal jo virkelig godt gjøres at denne fyren er ute etter å spre bilder og lage kvalme for meg. Skal også nevnes at jeg ikke er noe spesielt attraktiv heller. Tenker sjansene hadde vært større om jeg var et bombshell av en kvinne som "alle" hadde funnet glede i å se naken... Anonymkode: 37482...cbd
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2021 #7 Skrevet 13. desember 2021 Det finnes scripts som lagrer alt som blir sendt på snap. Så blir det delt på reddit og i underforum. Så begynner jakten på å finne ut hvem du er av masse unge gutter med god it-kompetanse også doxer de deg. Altså legger ut fult navn ved siden av bildet. Anonymkode: 89bf2...5ae 2
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2021 #8 Skrevet 13. desember 2021 Et eksempel Anonymkode: 89bf2...5ae
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2021 #9 Skrevet 13. desember 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det er sant, vet dette kommer med en viss risiko. Men jeg prøver å rasjonalisere bekymringene mine, for det skal jo virkelig godt gjøres at denne fyren er ute etter å spre bilder og lage kvalme for meg. Skal også nevnes at jeg ikke er noe spesielt attraktiv heller. Tenker sjansene hadde vært større om jeg var et bombshell av en kvinne som "alle" hadde funnet glede i å se naken... Anonymkode: 37482...cbd De tenner på å ydmyke deg. Hvordan du ser ut er dessverre irrelevant. Anonymkode: 89bf2...5ae 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2021 #10 Skrevet 13. desember 2021 Kort fortalt, ja, bildene av deg kan havne på nett for evig og alltid, og det kan jo tenkes noen gjenkjenner deg. Du leker jo egentlig bare russisk rulett med vilt fremmede. Anonymkode: 6fe9d...f30 2
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2021 #11 Skrevet 13. desember 2021 Hvis du sender bilder bør det være uten ansikt, og behold for guds skyld truse og bh på. Anonymkode: f3423...46e 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2021 #12 Skrevet 13. desember 2021 Ville ikke sendt intime bilder til en fremmed som jeg ikke kunne leve med at ble spredd videre Anonymkode: 7120c...aa0 1
Montos Skrevet 14. desember 2021 #13 Skrevet 14. desember 2021 Du sender altså nakenbilder og videoer av deg selv, og nå lurer du på om den andre part kan lagre og siden distribuere dette utenfor din kontroll. Svaret på det er ja. 4
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #14 Skrevet 14. desember 2021 Hvis du ikke synes det er noe stress at uidentifiserbare nakenbilder av deg kommer på avveie, så er det vel greit, da? Bare fortsett å ikke ha med ansikt! Anonymkode: f6c3a...d23
GiftM Skrevet 14. desember 2021 #15 Skrevet 14. desember 2021 Vi har gjort det samme selv, send bilder. Og dama I huset har tatt seg selv mens noen så på. Var noen vi hadde kontakt med og dele felles bilder osv. De var på privatfest. Så plutselig kom bilde med tommelen opp, av mannen til hun som fikk bilde og bror hennes. Like etter vi har send. Det viste seg at de hadde vist bildene til de som hadde festen. Da kutta vi de ut. Så vær litt føre var. Men så lenge du tenner på det, så forsett. Vi har delt bilder og film senere og så lenge vi føler for det så gjør vi det.
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #16 Skrevet 14. desember 2021 Det er viktig å være forsiktig, men det er heller ingen grunn til å overdramatisere. Så lenge du ikke viser ansikt, ikke forteller navn og/eller eksakt bosted og ikke har noen spesielle kjennetegn som identifiserer deg så bør det være ganske trygt. At han bare er klippene en gang er ikke så mye å henge seg opp. Om han tar det opp så er det sannsynligvis for å kose seg med det senere. Man vil jo gjerne se på noe fint om man onanerer... Og da holder ofte ikke en eller to avspillinger. Anonymkode: 1edc8...485
GiftM Skrevet 15. desember 2021 #17 Skrevet 15. desember 2021 AnonymBruker skrev (På 13.12.2021 den 18.20): Vet jeg kommer til å få kjempe mange dømmende svar, men jeg håper noen kan forholde seg nøytrale til min situasjon og gi meg innspill. Gjerne fra noen som liker å dele nakenbilder. Jeg ser med en gang hvem som er nøytrale eller ikke, og jeg kommer til å ignorere de som er dømmende og kommer med moralpekefingeren. Jeg har alltid vært glad i å dele bilder av meg selv. Ikke med ansikt, men i undertøy, naken og lignende. Elsker å sexte, elsker å ha "sex" med noen på snapchat. Det tenner meg noe enormt og gir meg mye glede. For en tid siden ble jeg kjent med en amerikaner som jeg elsker å chatte med. Han har vist meg ansiktet sitt, sender lydklipp, har sendt videoer og bilder av seg selv. Jeg har vist han øynene mine og munnen min på bilder, men ikke hele ansiktet. Munnen har vært med på videoer. Det jeg legger merke til er at han aldri spiller av det jeg sender to ganger. Noe de fleste gjør når de får noe sexy de liker. Jeg ble med ett nervøs for at han tar opp det jeg sender med en annen mobil. Jeg spurte om dette, og lata som om jeg ble smigret om han gjorde det (da hadde han nok innrømmet det lettere også), men nei, han er ikke god med teknologi og ville aldri gjort det, for vi har jo en god greie på gang og koser oss, hvorfor skulle han ødelegge det? Det gir mening. Han er gift og har fortalt mye om seg selv, hvilken by han bor i, hans virkelige navn og slike ting. Jeg har ikke fortalt noe slikt. Han vet jeg er norsk. Det er det. Jeg elsker "leken" vi har, men kjenner på litt nervøsitet rundt dette at han kanskje samler opp bilder og videoer. Kan ikke se for meg hvordan han skal finne ut hvem jeg er. Jeg har vist han bilde av ansiktet mitt, da med maske(!), så han så kun øynene og håret. Hvordan kan jeg fortsette å la denne leken være "trygg"? Jeg vet også at jeg på ingen måte er "spesiell" og at det er ingen grunn til at en tilfeldig, kåt amerikaner skal kødde til ting for meg. Har selvsagt aldri planer om å møte han, dette er online-lek og kåt moro. Anonymkode: 37482...cbd Du kan risikere at han lagrer chatten på kamrarull, da ser du ikke det. Vi opplevde det, det var ikke farlige bilder. Tilfeldig at vi fikk vite om det.
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #18 Skrevet 15. desember 2021 Så lenge du selv ønsker å dele, deler du vel egnetlig bare bilder som du er forberedt på at andre kan se? da kan jo ikke mottaker gjøre så mye galt med de. Forstår jo at du selvfølgelig ikke ønsker dem delt på åpne offentlige sider, men det vil jo alltid være en risiko så lenge du deler bilder til «ukjente» Et spørsmål bare for en som ikke er så inne i det med snap. Hvordan møter man noen der som ønsker å dele bilder? Er det via forum og andre nettsteder denne kontakten skapes? Anonymkode: 531a8...932
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå