AnonymBruker Skrevet 13. desember 2021 #1 Skrevet 13. desember 2021 Har følt meg dårlig og slapp et par dager, bla svimmel og hodepine. 18 uker på vei. Var hos lege som fant +2 protein i urin, men blodtrykket var helt fint. Jeg er likevel bekymret, føler meg redusert og kjenner lite "liv". Har ikke kjent tydelige spark enda, men mer som kribling frem til igår. Noen som har erfaring med protein i urin og normalt blodtrykk? Fant de årsaken eller gikk det bare bort av seg selv? Anonymkode: 3c18e...746
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2021 #2 Skrevet 13. desember 2021 Som regel er det utflod som har kommet i urinprøva. Anonymkode: 6ec74...bf2
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2021 #4 Skrevet 13. desember 2021 Jeg hadde både høyt blodtrykk og +1 og +2 med proteiner hele svangerskapet med førstemann. Ble riktig nok satt i gang pga svangerskapsforgiftning i uke 38, men jeg ble satt i gang med en gang de konstanterte at det var svangerskapsforgiftning. Så jeg fikk ikke det før i uke 38, selv om det var «litt i kortene» hele veien.. +gener;) når blodtrykket er fint og helsepersonell ikke ser på det som alvorlig, ville jeg prøvd å stole på det. Men er du usikker kan du fint be om en sjekk til, og du kan også kreve tettere oppfølgning. Det har jeg gjort denne gangen på grunn av at det ble som det ble sist:) Anonymkode: 4a3c8...5e2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå