Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan takler dere hjemmekontor igjen?

Jeg er introvert og har hatt det greit på hjemmekontor. Men denne gangen her kjenner jeg bare at jeg er drit lei og har ingen motivasjon... kan umulig være sunt for psyken.

Anonymkode: 1892c...e1c

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Boo fucking hoo. Hvis det største problemet ditt med pandemien er at du må jobbe hjemmefra så burde du ta deg sammen og slutte å sutre.

Anonymkode: aa831...267

• Liker 5
Skrevet

Elsker å slippe reiseveien, men utover det er det stusselige saker... Vil ikke si at jeg er sykt ekstrovert, men jeg liker å omgås folk i hverdagen - og smalltalk på Teams er grøss og gru...

Anonymkode: 06cf5...f79

• Liker 10
Skrevet

Det er helt fantastisk! Akkurat det tiltaket kam vi gjerne beholde leeeenge! 😅

Anonymkode: 69a27...85b

• Liker 11
Skrevet

Dritkjipt, jeg er ikke effektiv på hjemmekontor. Sliter med å fokusere. 

Anonymkode: fdda3...7fa

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Boo fucking hoo. Hvis det største problemet ditt med pandemien er at du må jobbe hjemmefra så burde du ta deg sammen og slutte å sutre.

Anonymkode: 

Isolering og ingen mellommenneskelig kontakt kan være et potensielt stort problem for mange det FYI. Så kanskje du kan jekke deg ned et par hakk med den nedlatende holdningen din.

Ts

• Liker 35
Skrevet

Elsker hjemmekontor, håper det varer for alltid

Anonymkode: c28be...6ea

• Liker 8
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Isolering og ingen mellommenneskelig kontakt kan være et potensielt stort problem for mange det FYI. Så kanskje du kan jekke deg ned et par hakk med den nedlatende holdningen din.

Ts

Og kanskje du burde slutte å være så hinsides navlebeskuende. 

Anonymkode: aa831...267

• Liker 2
Skrevet

Jeg var mest fornøyd da vi hadde "hybridkontor", dvs. noen dager fysisk på kontoret og noen dager hjemme.

Bare hjemme merker jeg er demotiverende. At været er forferdelig og at det ikke engang er et solglimt ute gjør vondt verre.

Jeg er normalt ganske flink til å holde ting gående, trene, være ute osv. men nå synes jeg det er vanskelig.

Anonymkode: a1855...4c4

• Liker 7
Skrevet

Storkoser meg! Det var godt å slappe av hjemme igjen, kjenner jeg. Nå kan jeg tusle rundt og ordne til jul samtidig, mye mindre stress. Og mindre fare for korona.

Anonymkode: d8554...c6a

• Liker 5
Skrevet

Savner å dra på kontoret 1-2 ganger i uka. Det sosiale betyr jo mye. Så stemmer også for "hybridkontoret". 

Jeg jobber bra hjemmefra, trives, og er effektiv. Heldigvis har jeg en jobb som innebærer 20+ telefoner hver dag, og en del møter, så snakker med andre jevnlig. Så har egentlig ingenting å klage over, og tilpasser meg lett ulike løsninger. 

Anonymkode: 5e5a9...f13

• Liker 3
Skrevet

Du får søke på jobber der du ikke kan ha hjemmekontor, f.eks butikkjobber av de som ikke har krav om en utdannelse, eller pleieassistent på sykehjem o.l.

Anonymkode: 4f512...a7e

Skrevet

Elsker det, og håper dette varer i mange mnd til🤫😅 

Anonymkode: 8d90b...a67

• Liker 3
Skrevet

Har hatt det sammenhengende i snart to år, digger det :)

Anonymkode: 0c424...00b

• Liker 3
Skrevet

Elsker det!

Anonymkode: 2f646...ac7

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Ts

Helt enig-det går hardt utover min psykiske helse.... Ikke bra. Men greit, skjønner at folk som mister jobb og inntekt ser på det som en liten bagatell. Men det er kjempetøft.... Jeg tror vi får se konsekvensene av dette i mange år, spesielt for ungdommer 

Anonymkode: 1d5ad...870

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Hvordan takler dere hjemmekontor igjen?

Jeg er introvert og har hatt det greit på hjemmekontor. Men denne gangen her kjenner jeg bare at jeg er drit lei og har ingen motivasjon... kan umulig være sunt for psyken.

Man kan jo lure på hvordan det egentlig står til med psyken om man foretrekker distraheringer, støy, og kollegaer, over å jobbe konsentrert og fokusert hjemme.

• Liker 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Storkoser meg! Det var godt å slappe av hjemme igjen, kjenner jeg. Nå kan jeg tusle rundt og ordne til jul samtidig, mye mindre stress. Og mindre fare for korona.

Anonymkode: d8554...c6a

Slappe av hjemme, tusle rundt og ordne til jul? Ikke rart mange arbeidsgivere ikke er fan av gjemmekontor..

Anonymkode: 8058b...825

• Liker 6
Skrevet

Hater hjemmekontor. Tenker jeg tar tidlig ferie om det blir pålagt.

Anonymkode: 8dc8a...d6e

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...