Gå til innhold

Hva er det meste du har vunnet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vunnet femti kroner på flaxlodd og nabolaget, kan være jeg har vunnet litt mer men ikke som jeg husker. 

Ellers vant jeg en ganske stor utstillingsleke en gang, den var verdt 1100.

En annen gang kjøpte jeg lodd for femti kroner og vant for 900 

Har også vunnet gavekort i min lokale avis på 1000kr

Anonymkode: 3b9ce...922

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vunnet 1000kr på griseflax ved to forskjellige anledninger.

Anonymkode: 73627...6a3

Skrevet

1000kr i nabolaget 😄

Anonymkode: 92e3e...3b6

Skrevet

1150,- i pantelotteriet :laugh:

Anonymkode: 87704...f1b

• Liker 1
Skrevet

Wow, jeg vinner tråden - så langt! Jeg vant 506 000,- på Extra for ca 20 år siden 😁 Vant også 9000,- på Extra for et par år siden, og 1600,- på oddsen for noen uker siden. 

Anonymkode: 48252...0ab

• Liker 1
Skrevet

Vant litt over 8000kr på en lottokupong jeg fikk i julegave. Jeg var veldig ung, kjøpte med ny seng og skrivebord.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Wow, jeg vinner tråden - så langt! Jeg vant 506 000,- på Extra for ca 20 år siden 😁 Vant også 9000,- på Extra for et par år siden, og 1600,- på oddsen for noen uker siden. 

Anonymkode: 48252...0ab

Nan blir selvsagt glad for å vinne en halv million. Men hvor irritert blir man for at man ikke vant to?

• Liker 2
Skrevet

Vant i 2013 som da var den største utbetalingen i Norge på det tidspunkt. Dette var Viking Lotto.

Men jeg får vel like mye pepper for å si dette slik som jeg pleier. Tydeligvis kan ikke en som har vunnet mye penger sitte på KG av en eller annen merkelig grunn. 

Er ko enkelt å gå inn å se på hva som ble utbetalt i Mai 2013. 

Og ja, jeg har penger igjen og investere i bolig til utleie og er nå en av de største utleieselskap i byen jeg bor i.

Anonymkode: 4b406...7bb

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Vant i 2013 som da var den største utbetalingen i Norge på det tidspunkt. Dette var Viking Lotto.

Men jeg får vel like mye pepper for å si dette slik som jeg pleier. Tydeligvis kan ikke en som har vunnet mye penger sitte på KG av en eller annen merkelig grunn. 

Og ja, jeg har penger igjen og investere i bolig til utleie og er nå en av de største utleieselskap i byen jeg bor i.

Klart, man mister jo alle evner til å utføre noe som helst når man vinner 216 millioner kroner.

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

216 millioner? 

Det er slike historier som gjør at vi andre fortsetter å drømme 😊

Anonymkode: 18173...eeb

Skrevet

Vinner vel 216 mill på onsdag tenker jeg! Holder dere oppdatert ;) 

Anonymkode: bbb27...3c0

Skrevet

Jeg vant en gang et gavekort på 2.500,- på en veldig obskur dings-butikk. De hadde lite for meg, så jeg fylte opp det meste av ordren med flate batterier som kunne brukes i kjøkkenvekten min.

• Liker 1
Skrevet

2500,- på radiobingo 

Anonymkode: 534d9...cdb

Skrevet

Vant 14 millioner i lørdagslotto for noen måneder siden. Kjøpte bolig, bil og ga bort penger til min nærmeste familie. Folk tror jeg lyver men jeg snakker sant :) 

Anonymkode: d0c4d...89d

• Liker 4
Skrevet

Jeg vant en vedovn en gang, på det lokale fortballaget sitt loddsalg. Jeg var 17 år 🤣

Anonymkode: 17260...194

• 6 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

Hadde 6 rette i Lotto tidligere i år, vant ca 3500 kr.

Har også vunnet 1000 kr på flaxlodd kjøpt på mobil for litt siden.

På VGS så vant jeg en lokal skolestartkonkurranse der premien var en Ipod Nano. 

Ellers vant jeg en lokal Facebookkonkurranse enn gang, der man kunne vinne en turbok. 

Anonymkode: e5964...4fa

AnonymBruker
Skrevet

1600,- på en spilleautomat på danskebåten da jeg var 13-14 år gammel.

Anonymkode: abc2b...c39

Skrevet

Jeg vant to kaker på tombola en gang, etter å ha kjøpt lodd for 10 kroner.

Skrevet

Rundt 200 kr i Lotto da jeg var rundt 7-8 år. Fikk kupongen i gave av en slektning.

Og så har jeg vunnet ting for rundt 5000 kr et par ganger på sånne "tipp hvor mye handlekurva er verdt"-greier, og en iPad til 2-3000 kr en gang. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...